Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

'Silicon Knights zijn crybabies?'


Door Joni Philips op 29-11-2007 om 19:01
Bron: Firing Squad

Epic Games heeft de laatste maanden veel kritiek gekregen op de Unreal Engine 3, vooral dankzij Silicon Knights. De engine zou moeilijk te gebruiken zijn en slecht werken.

Gearbox Software, dat de Unreal Engine 3 zelf gebruikt voor hun games, heeft geen problemen met de engine. CEO Randy Pitchford heeft op het internet gelezen over de problemen die sommige developers hebben met de Unreal Engine 3 en hij ziet vier mogelijkheden. Ofwel zijn ze nieuw in het vak, ofwel kunnen ze niet overweg met andermans technologie, ofwel zijn ze onervaren, ofwel zijn het doodgewone crybabies. Pitchford gelooft dat de engine goed is en hij is blij dat Epic hem heeft gemaakt, anders had Gearbox twee jaar nodig gehad om een engine te maken die even goed is en dat is niet leuk voor gamers.


19:27  Sony wil uitbreiden in India
18:51  Universe at War met gouden randje
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (82.174.98.xxx) op 29-11-2007 om 19:52
Tja - bij meer en meer spelen vallen de gebreken mij op; Gears, BioShock, Mass Effect - allemaal geteisterd door pop-ins. Voor de rest levert 't wel prachtige graphics.

Cain op 29-11-2007 om 20:46 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Gearbox Software doet bij mij geen belletje rinkelen...

Mass Effect heeft ook last van vervelende haperingen en om nu te zeggen dat ze bij Bio Ware onervaren, prutsers of jankerts zijn...

Joni Philips (Eindredacteur) op 29-11-2007 om 20:57 [Niv: 1184 / Exp: 59178]
Oh ja, Gearbox is Brothers in Arms: Hell's Highway. En Bioware heeft niet geklaagd voor de engine. Ze hebben gewoon de limiet van de 360 gevonden met de huidige UE3.

Gewijzigd door Joni Philips op 29-11-2007 om 20:57

Gast (82.174.98.xxx) op 29-11-2007 om 21:53
Ze hebben nog helemaal de limiet niet gevonden - hoe langer een console er is, hoe beter programmeurs manieren vinden om de volgende game er nog beter en mooier uit te laten zien. Vergelijk de launch games van de PS2 en de Xbox eens met de laatste paar games voordat de next-gen er kwam. Zal nu gewoon weer hetzelfde gebeuren. Nu is Mass Effect nog mooi, 2-3 jaar later vinden we het bijna grappig dat we dachten dat de 360 zijn limiet had bereikt, let maar op. Zelfde geld voor alle consoles.

Joni Philips (Eindredacteur) op 29-11-2007 om 22:59 [Niv: 1184 / Exp: 59178]
@Gast(82.174.98.xxx) Dat hangt allemaal van de engine af, optimaliseer je engine en de game ziet er veel beter uit en draait beter. Daarom dat ik ook zei dat ze de limiet hadden gevonden van de huidige UE3. Vergelijk Gears of War PC en 360, er is niet meer tijd in de PC versie gekropen, maar die loopt simpelweg op een nieuwere UE3 zodat hij er beter uitziet. Mass Effect 2 zal er beter uitzien, maar ook op de volgende UE3 versie draaien.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.