Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(6) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Shadowrun update op komst


Door Rene Groen op 21-07-2007 om 12:34
Bron: Worthplaying

Shadowrun was de eerste game waarin PC gamers het op konden nemen tegen Xbox 360 gamers. Hoewel kwam de game wel met enkele bugs, en dus ging ontwikkelaar FASA aan het werk.

Volgende week zal er een patch verschijnen voor de Xbox 360 en PC versie, de patch gaat problemen te lijf rondom bots, bugs en crashes. Hieronder de lijst met updates:

Vista Only:

- Fixed various issues that could cause dedicated server crashes / hard locks.
- You can now save your dedicated server settings.
- You can now exit the game properly even if you don't / can't sign in.
- If you're not connected to Live, buttons that you can't use unless connected are grayed out.
- Fixed some user interface and messaging issues on the Live menus.
- Added ability to cap bandwidth on a dedicated server.
- Users playing on a DS will no longer show up as hosting it.
- Clicking the PARTY button in a DS lobby as a silver player will no longer kick you.
- Fixed a crash issue with certain graphics cards.
- Fixed multiple small UI / presence issues.
- Party options are no longer broken after party leader has been switched.
- Added mirrored sessions to dedicated server. Silver players will now show up on the recently played list of Gold players.

Vista and 360:

Big ticket items:

- Implemented improvements to matchmaking. We expect a 200-300% improvement in wait times. We've also added clearer status messaging.
- Improved sync times. When a new player joins a game, the synching wait will be reduced.
- Made changes to improve party system. Parties should be split less now, and when splitting is absolutely necessary, we attempt to regroup the party later.
- You may now use the artifact to clear bodies in Attrition.
- Fixed some potential exploit issues. No, we're not going to elaborate on this.

General:

- Fixed various issues that could result in soft locks or crashes.
- Fixed a problem that could cause game to be stuck at sync screen indefinitely.
- Fixed a problem with the Unstoppable achievement. And there was much rejoicing.
- Smartlink HUD will now show up with controllers #2, #3, and #4.
- Players won't get kicked for inactivity if they're still in the lobby when the game starts.
- You should be less likely to cycle to a small version of a map if you have a lot of players.
- Fixed some errors in localized text for Japanese, Korean, and Chinese.
- You should get clearer feedback when attempting to join a full game via the guide.
- Changed some of the achievement descriptions to make goals clearer.
- Dwarf hint text is now correct. (They CAN be unawared - just not headshotted.)

Bots:

- Bots on Dig Site are not so determined to kill themselves in the Sacrifice Pit now.
- Bots in Raid games will emphasize flag pickup towards the end of rounds.
- Bots should no longer be so fascinated with walls.
- Bots no longer look at a flag carrier that can't be seen rather than threats that can be seen.
- Public match fill bots should now support the team better.


12:42  Ducati motoren staan in de startblokken
12:28  DBZ: BT 3 online details
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Master Killer op 22-07-2007 om 02:54 [Niv: 87 / Exp: 4361]
Ik ben blij dat ze aandacht besteden aan deze game en met een patch komen. Ik had 31 kills zonder dood te gaan in een match en net voordat de ronde eindigde ging ik dood. En ik kreeg de unstoppable achievement niet. Bleek dat door een fout als je dood gaat de aantal wordt gereset. En kills van mensen die gereseruct zijn tellen niet mee. (vind ik onzin, heb je ook veel moeite bij nodig om die neer te knallen, die schieten namelijk ook terug).

Wat betreft die wacht tijden om een game te vinden is wel erg lang soms wel 5 minuten. Ik gebruik altijd de optie om iemand te joinen die al aan het spelen is.

En wat een blije achievement kill 100 vista players. Er is helemaal niemand die op vista speeld. Hoe wil je die dan ooit halen?

Nu wil ik nog een update. 2 speler splitscreen om of- en online te spelen. Op www.xbox.com staat er wel bij de game info dat je splitscreen kan spelen. Maar dat zit toch echt niet in de game.

Gast (84.192.229.xxx) op 04-01-2009 om 14:38
lik mijn reet

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Shadowrun
Type:
Game
Releasedatum:
01-06-2007
Ontwikkelaar:
FASA Studio
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media