Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
30 Mei 2020 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(12) 
(0) 
(6) 
29 Mei 2020 
(7) 
(0) 
(13) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
28 Mei 2020 
(11) 
(0) 
(15) 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
27 Mei 2020 
(17) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
26 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(3) 
(14) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Mei 2020 
(0) 
(2) 
(1) 
(10) 
24 Mei 2020 
(0) 
(14) 
23 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2020 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
20 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(7) 
(3) 
19 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2020 
(6) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
17 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
16 Mei 2020 
(3) 
(12) 
(1) 
(2) 
(3) 
(0) 
15 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
14 Mei 2020 
(12) 
(1) 
(0) 
(3) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Toch niet realtime vechten in Dragon Quest IX


Door Joni Philips op 26-04-2007 om 00:02
Bron: 1Up

De gamewereld kent vele goedverkopende franchises, maar geen enkele overheerst Japan zoals Dragon Quest dat doet. De serie blaast er elke andere game weg en het is dan ook wachten op Dragon Quest IX: Protectors of the Starry Sky die exclusief op de DS zal verschijnen.

Weekly Shonen Jump had deze week wat details over het spel. Zo zal het vechten toch turnbased verlopen in tegenstelling tot eerdere berichten. Random Encounters behoren tot het verleden, je ziet je vijanden rondlopen op het speelveld en het gevecht begint wanneer je tegen ze loopt. Daarna begint het gevecht dat volledig wordt weergegeven in 3D. Dit vechten verloopt zeer traditioneel. De game bevat een offline multiplayer. Dragon Quest IX is de eerste game in de serie waarbij je het uiterlijk van je personage kunt aanpassen. Lengte, gewicht, gezicht, haar en kleren zijn aan te passen naar de eigen smaak.


00:02  Transformers in twee smaken op DS
00:01  Packshot Resident Evil 4 Wii Edition
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Gast (82.169.141.xxx) op 26-04-2007 om 00:56
Gelukkig maar :)

Onna76 op 26-04-2007 om 02:07 [Niv: 371 / Exp: 18569]
Beiden gelukkig maar, ben het random encounter gebeuren zatBDus fantastische ontwikkeling@

Stefan L op 26-04-2007 om 08:33 [Niv: 28 / Exp: 1403]
ach random encounters had ook wel zijn charme

Onna76 op 26-04-2007 om 08:36 [Niv: 371 / Exp: 18569]
Ja met name met de Metal King Slimes, vraag me af in hoeverre die nog aanwezig zullen zijn. Maar voor de rest vind ik Random encounters over het algemeen irritant zeker als je heel wat levels verder bent dan wordt het op een gegeven moment slaapverwekkend. Vond ik prachtig aan SOIII, kon je zelf de vijanden uitkiezen op het veld en dat was mooi als je een zooi extra EXP nodig had en je tegen die ene specifieke vijand moest. Heb ik liever.

Gewijzigd door Onna76 op 26-04-2007 om 08:40

Devilly op 26-04-2007 om 08:39 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Klinkt allemaal erg goed. Random encounters vind ik nog geen eens zo erg. Ik kan me bijvoorbeeld geen Pokémon game voorstellen zonder random encounters. Maar dit is ook leuk.
Dat het geen realtime gevechten zijn, maar toch turnbased vind ik persoonlijk erg positief. Is er toch nog een serie die blijft zoals hij was en niet meegaat in de grote 'realtime gevechten hype'.

Gast (62.216.21.xxx) op 26-04-2007 om 09:27
zit er nu alleen een offline multiplayer in, want ik hoor van alle kante wat :S

Gast (82.93.150.xxx) op 26-04-2007 om 10:01
De gamewereld kent vele goedverkopende franchises, maar geen enkele overheerst Japan zoals Dragon Quest dat doet. De serie blaast er elke andere game weg.
dat is niet waar dragon quest 8 verkocht 3,5 miljoen .
pokemon series verkopen makkelijk meer dan 5 miljoen en mario

Joni Philips (Eindredacteur) op 26-04-2007 om 10:26 [Niv: 1167 / Exp: 58348]
Van DQ8 werden er 3 miljoen exemplaren verkocht op EEN DAG. 1 Dag. Pokémon DS had daar 46 dagen voor nodig, en dat is de snelst verkopende DS titel. Dus Mario doet het ook niet beter.

Gewijzigd door Joni Philips op 26-04-2007 om 10:30

Gast (84.195.141.xxx) op 26-04-2007 om 10:45
Dragon Quest is een cultureel fenomeen in Japan. Ze hebben er zelfs speciale wetten in dat land voor moeten toepassen dat de release niet op een weekdag verschijnt omdat de economie teveel verlies doet dan als mensen niet gaan werken.

Gast (83.160.172.xxx) op 26-04-2007 om 14:06
YES GEEN random encounters! Wat maakt Tales of Symphonia zo goed tov al die andere RPG's! Juist het feit dat als je low on health bent kunt proberen te vijanden te ontlopen!

Timo_ op 26-04-2007 om 16:03 [Niv: 41 / Exp: 2060]
Random encounters verplicht de gamer haast te levelen. Ik ben meer van de random encounters.

Gast (212.83.76.xxx) op 26-04-2007 om 18:31
juppy

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dragon Quest IX: Protectors of the Starry Sky
Type:
Game
Releasedatum:
23-07-2010
Ontwikkelaar:
Level-5 Inc.
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media