Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
19 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

Lego Star Wars producer kent het geheim van games


Door Rene Groen op 11-02-2007 om 21:05
Bron: Gamespot

Het is de vraag die iedere ontwikkelaar bezig houd. Wat maakt een game succesvol en wat doet het falen? Jonathan Smith, producer van LEGO Star Wars, heeft het antwoord.

Volgens Smith moeten ontwikkelaars hun gecreëerde game niet laten testen door doorgewinterde gamers, maar juist op achtjarige kinderen. Volgens hem vinden kinderen het leuk om voorwaarts te gaan in een game, en moet een game leuke dingen laten zien zodra je op de knoppen drukt.

quote:
"They dislike waiting for anything, and the universal phrase is that if something is too difficult, that doesn't necessarily mean that it's too challenging, it means that they don't understand what they're being asked to do ... the game designer is asking something from them, but they're not asking the kids clearly enough and not giving appropriate feedback to their attempts to overcome the challenge. It's rarely a skill difficulty."


Vraag is nu alleen of spellen als Gears of War en Manhunt ook goed zullen vallen bij het achtjarige publiek.


21:14  Vind de PlayStation 3 en krijg een beloning
20:55  Manhunt 2 naar de Wii? Nintendo reageert!
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Uchiha_Shadow op 11-02-2007 om 21:23 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Tja... er zit wel iets logisch in; veel dingen die je in een game moet doen voelen meer aan als huiswerk dan aan dingen waar je plezier in hebt.

Lego Star Wars is overigens erg leuk

Devilly op 11-02-2007 om 21:50 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Hij heeft wel gelijk. Een goed voorbeeld vind ik Shadow of the Colossus, waar ik bij een van de latere colossen echt geen idee had wat ik moest doen. Da's echt frustrerend! }>

Gast (86.88.41.xxx) op 12-02-2007 om 13:25
lego star wars.... zucht.

Die naam alleen al....

Uchiha_Shadow op 12-02-2007 om 18:07 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Zeker nooit gespeeld? Van gamed kreeg ie (terecht) een hoog cijfer.

Gast (82.93.65.xxx) op 12-02-2007 om 23:27
dat heeft die oetlul van een Smith eindelijk door,Miyamoto zei het altijd al,al dan niet indirect

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
Type:
Game
Releasedatum:
13-09-2006
Ontwikkelaar:
Traveller's Tales
Uitgever:
Activision Blizzard
Media:








Meer media