Tjonge Jonge wat word hier toch weer een berg onzin geschreven door de verschillende gasten.
Ten eerste zijn de framerate problemen bij Gears of War echt minimaal, en dat al meer dan een jaar lang.
Sinds ze aan het beta testen zijn, heeft het eigenlijk geen problemen meer, en nu de engine multithreaded is word er ook werkelijk gebruik gemaakt van de multicore config die de 360 te bieden heeft.
Ook is het zo dat de ontwikkelperiode meer dan plenty is geweest en Epic zelf altijd heeft aangegeven dat de game klaar is wanneer het klaar is, dus de argumenten over rushen zijn echt totaal ongegrond.
Ten tweede is het niet zo dat omdat Silicon Knights misschien overgaat op iets anders, de Unreal 3 Engine dus niet brak is.
Je moet kijken voor wat voor soort games een engine als deze gemaakt is, en dat zijn primair first person shooters of games met in ieder geval een stukje FPS gameplay.
En naar wat ik gezien heb, wijkt Too Human daar gigantisch van af.
Het is dan geen wonder dat ze misschien iets heel anders nodig hebben.
Gewijzigd door Digital Knight op 15-08-2006 om 12:00