Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(4) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Too Human niet langer met Unreal Engine 3?


Door Rene Groen op 14-08-2006 om 14:41
Bron: IGN

Voorlopig staat Too Human nog gepland voor het vierde kwartaal van dit jaar, er zijn echter geruchten dat het spel pas in 2007 zal verschijnen. Wellicht dat de engine hier een rol in speelt?

Too Human maakt namelijk gebruik van de Unreal Engine 3 die ze naar eigen smaak hebben aangepast, met name voor de camera. Anonieme bronnen geven nu echter aan dat Silicon Knights, ontwikkelaar van het spel, niet langer gebruik wenst te maken van deze engine. Volgens de ontwikkelaar zou de engine niet naar behoren functioneren op de Xbox 360, waardoor ze besloten hebben om hun eigen engine te bouwen.

Uiteraard is er navraag gedaan bij Silicon Knights, deze weigerden echter commentaar te leven.



14:45  Sony: "Geen PSP prijsverlaging op komst"
14:41  Grottenonderzoek in Dark Messiah
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Gast (82.217.174.xxx) op 14-08-2006 om 16:33
oh oh :'( :'(

x360 op 14-08-2006 om 17:48 [Niv: 2 / Exp: 104]
ben benieuwd het spel lijkt me best wel cool

ApoC op 14-08-2006 om 18:14 [Niv: 101 / Exp: 5061]
nog een jaartje erij dan maar,

Gast (82.173.112.xxx) op 14-08-2006 om 20:53
Gears of War is totnutoe ook niet vooruit te branden op de 360, zware frameratetroubles. Als EPIC het al niet voor mekaar krijgt, dan krijgt iemand die die engine licensed ook moeite..

Ze hebben gewoon grote problemen om die engine multicore/multi-threaded to coden.

Gast (86.85.88.xxx) op 14-08-2006 om 21:37
wat een nonens gast over gears of war!!
Dat is zo oud nieuws ze hebben de framerate allang onder controle!!

Het spel wordt zelfs mooier dan op de E3 was dat hebben ze zelf al gezegd.

Gast (82.173.112.xxx) op 14-08-2006 om 21:50
Duh, jij gelooft zeker ook in sprookjes. Natuurlijk roept de marketing en PR afdeling dat ze alles onder controle hebben (alsof ze ooits zoudne zeggen dat het slecht gaat) en het uberuberuber-beter wordt, speciaal bedoeld voor gastjes zoals jou die alles geloven en slikken.

Die hele Gears of War hype is gebaseerd op een brakke gerushte engine van een brakke gerushte console, die game moet nu uitkomen om de PS3 te pareren, maar eigenlijk zou die nog een jaar in ontwikkeling moeten zijn. Dan zou die pas goed zijn.

Het verhaal van de 360 eigenlijk, onder druk van Sony alles versneld uitbrengne om nog kans te maken in de markt, maar daardoor 95% van de beschikbare spellen brakkig en non-next-gen afleveren.

Roderick op 14-08-2006 om 22:06 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Nou nou, de alwetende gast die niet weet hoe die zich moet registreren komt het ons even vertellen...

Ten eerste is dit een gerucht. Ten tweede is Gears of War altijd Single Threaded geweest, tot voor kort, MT moet veel prestatiewinst op gaan leveren en je kunt er dan beter goed vertrouwen in hebben aangezien het dan wel om Epic Games gaat.

Digital Knight op 15-08-2006 om 11:59 [Niv: 12 / Exp: 600]
Tjonge Jonge wat word hier toch weer een berg onzin geschreven door de verschillende gasten.
Ten eerste zijn de framerate problemen bij Gears of War echt minimaal, en dat al meer dan een jaar lang.
Sinds ze aan het beta testen zijn, heeft het eigenlijk geen problemen meer, en nu de engine multithreaded is word er ook werkelijk gebruik gemaakt van de multicore config die de 360 te bieden heeft.
Ook is het zo dat de ontwikkelperiode meer dan plenty is geweest en Epic zelf altijd heeft aangegeven dat de game klaar is wanneer het klaar is, dus de argumenten over rushen zijn echt totaal ongegrond.

Ten tweede is het niet zo dat omdat Silicon Knights misschien overgaat op iets anders, de Unreal 3 Engine dus niet brak is.
Je moet kijken voor wat voor soort games een engine als deze gemaakt is, en dat zijn primair first person shooters of games met in ieder geval een stukje FPS gameplay.
En naar wat ik gezien heb, wijkt Too Human daar gigantisch van af.
Het is dan geen wonder dat ze misschien iets heel anders nodig hebben.

Gewijzigd door Digital Knight op 15-08-2006 om 12:00

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Too Human
Type:
Game
Releasedatum:
29-08-2008
Ontwikkelaar:
Silicon Knights
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media