Nieuws: Geruchten duiken op voor Super Smash Bros. Brawl
Door Rene Groen op 11-07-2006 om 14:33
|
Bron: N-Central
|
Bekende Nintendo karakters die elkaar de hersenen inslaan? Het klinkt als een onmogelijk concept, maar Super Smash Brothers op de Nintendo 64 deed het tot leven komen. Ook de Nintendo Wii krijgt zijn eigen versie.
Vandaag weer enkele geruchten over deze game. Geruchten? Jawel, ze zijn namelijk afkomstig van een Japanse blog waarbij de blogger wil doen geloven dat hij een programmeur van het spel is. Of dit waar is valt echter te betwijfelen, lees het dus met een korreltje zout.
Ten eerst zegt de beste man dat de levels vernietigbaar zijn, bijvoorbeeld door het plat te branden of op te blazen. Ten tweede zullen de karakters volledig te customizen zijn. Zo kun je zelf statistieken uitbreiden als speed of power, maar ook de kostuums kun je naar eigen smaak invullen.
Nogmaals: op dit moment zijn het niet meer dan geruchten.
|
|
|
|
14:50 Nieuwe movies Tekken: Dark Resurrection
14:30 Pics van Rune Factory artbook
|
Reacties (27) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 11-07-2006 om 14:36
[Niv: 1183 / Exp: 59160]
|
Ik denk dat het bij geruchten zal blijven, zoiets haalt de totale balans uit een spel. Stel je voor, een snelle Bowser of een sterke Kirby.
|
|
Gast (62.234.127.xxx)
op 11-07-2006 om 14:59
|
Fox was al snel genoeg |(
|
|
AlttC
op 11-07-2006 om 15:53
[Niv: 14 / Exp: 699]
|
Die levels opfucken lijkt me op zich wel vet als optie. Maar niet standaard. Verder wil ik personages graag optimizen, maar eerder dat ze met een bepaald pakje iets andere aanvallen hebben ofzo. Geen extreem ludieke dingen...
|
|
Limmepie
op 11-07-2006 om 17:22
[Niv: 21 / Exp: 1043]
|
Op de gamecube deed het tot leven komen???
Echt verbeter jezelf snel. Dat is natuurlijk op de N64!!!
En sja, customizen zou in een kleine mate kunnen. Nintendo kennende kan je dan geen ultieme shit maken, alleen iets extra's voor iets anders wat minder.
Levels opblazen daarin tegen... Sja, als de timer is afgelopen misschien.
|
|
MasterStyle
op 11-07-2006 om 17:59
[Niv: 44 / Exp: 2184]
|
Idd dom foutje dat er staat gamecube ipv N64...
|
|
Kujatochi
op 11-07-2006 om 18:15
[Niv: 16 / Exp: 812]
|
Zou niet leuk zijn...Vooral niet als je vrienden dan langskomen, speel jij met je opgefockte Pikachu en de rest speelt met een standaart kirby ofzow...niet leujk
|
|
Fragmaster
op 11-07-2006 om 18:57
[Niv: 20 / Exp: 1022]
|
En toch vraag ik mij af hoe je zulke games wilt gaan spelen met de Wii afstandbed... euh... controller
|
|
DanLee
op 11-07-2006 om 19:15
[Niv: 18 / Exp: 907]
|
Je kunt je gamecube controller ervoor gebruiken, of de classic controller.
Maar dat custimizen bevalt me wel. Ik ergerde me vooral aan als ik een aanval doe dat bij de meeste poppetjes eerst een vertraging was en dan pas de aanval soort van opladen. Dit had Sheik niet die is super snel. Druk je A in dan mept die ook meteen. alleen zo kut aan sheik is dat die aanvallen allemaal zo slap zijn. Vecht ik tegen een vriend van mij raak ik die 50 keer hij mij 5 keer doet hij me meer schade aan met zijn pikachu. Sheik moet ook goede aanvallen hebben die snel en veel schade doen.
Hebben jullie in Melee nooit geergerd aan al die bugs in het spel? Ik vind het heeel irritant, Link die door een muur slaat en mij raakt ik heb het hier over bijv hyrule temple dat stukje aan de rechterkant van het midden waar je gewoon iemand mee kunt raken als die aan de rechter kan staat er doorheen. En die Majora's Mask level waar je door het platform van onder naar boven doorheen kunt slaan. En vooral de mister Game & Watch glitch.
Of dat ik met mijn zwaard als link samus mep gaat die door haar hoofd, en doet die geen schade.  .
Ik hoop dat ze dat allemaal fiksen in Brawl
Gewijzigd door DanLee op 11-07-2006 om 22:34
|
|
Gast (82.217.79.xxx)
op 11-07-2006 om 19:27
|
ik denk dat het nep is, want in dat filmpje heb je die aanval van mario en als het waar is. is het hele level weg.
|
|
Uchiha_Shadow
op 11-07-2006 om 20:03
[Niv: 344 / Exp: 17178]
|
DanLee: Wat mij betrefd zijn de characters behoorlijk in balans, niet 100% natuurlijk, maar Sheik bijvoorbeeld is niet de beste character in het spel ofsow omdat ze snel kan aanvallen - ze heeft ook genoeg nadelen.
De characters zijn in balans, ik denk dus ook niet dat ze dit zullen veranderen met een customize functie. Bovendien hoort de pick-up-and-play gameplay van SSBM nou eenmaal bij SSB.
@ Gast: Dat is waar, maar ze zijn nog midden bezig met de game, de trailer is een trailer en daar zullen heus niet alle uiteindelijke elementen in zitten.
Toch lijkt het mij een hoop bullshit. De levels zijn van zichzelf al bewegend genoeg dus het lijkt me sterk dat er (nog meer) dingen te vernietigen zijn.
|
|
Gast (82.217.236.xxx)
op 11-07-2006 om 20:45
|
nee diet klopt niet ik heb super smash voor de 64 en voor de gamecube en daar was het ook niet zo dus zou het niet leuk zijn als het hier wel is zou een minpunt voor mij worden :'(
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 11-07-2006 om 21:02
[Niv: 1183 / Exp: 59160]
|
DanLee, in dat Majora's Mask level was het wel de bedoeling dat je naar beneden kon aanvallen. Ik heb geen bugs opgemerkt in de game, speelde perfect voor mij.
|
|
DanLee
op 11-07-2006 om 22:25
[Niv: 18 / Exp: 907]
|
Ik heb het over Termina bay. niet dat landschap van die masker. En pick up and play vind ik het niet. Dat vind ik Mario Kart wel, is simpel sturen en gas geven. Maar bij Melee, toen mijn oom die probeerde kon hij al die combinaties niet onthouden, X X en dan omhoog B voor terug te komen. Heb ik die kirby maar laten zijn want die is voor een beginner wel makkelijk om te spelen.
Heb je nog nooit bugs gezien in het spel? Pak eens fox, speel op fanal destination en ga bij het randje staan als level 9 yoshi (hele leuke charather)en spring dan snel naar rechts en dan nog een keer omhoog B, en die Yoshis vliegen gewoon de afgrond in. Zo kun je 3 level 9 yoshi's aan die bij elkaar in het team zitten.
Of dan fox als ik link ben en met mijn grapling hook terug probeer te komen spring hij mij na en ontwijkd die mij en valt die de afgrond in. Of wat dacht je van kirby level 9 die in hyrule in het midden een steen wordt, hub van links naar rechts de afgrond in valt.
En de meeste events heb ik ook gewoon gehaald omdat of giga bowser een bowser bomb in de afgrond doet, of dat mewto een bol op laat en giga bowser na mewto loopt en deze in de afgrond valt. Of de glitch waarbij je game & watch met zijn emmertje ness zijn groene magie absorbeert, en dan als je deze gooit over ness en deze doet een schild wordt je heel hard weg geketst, en daarna iedereen die game & watch aan raakt is meteen KO.
De game vind ik niet in balans, want ik ken niemand die bowser ooit pakt omdat die veels te sloom is. En ganondorf ook niet die ontwijk ik voordat hij al is begonnen aan zijn aanval
Gewijzigd door DanLee op 11-07-2006 om 22:35
|
|
Gast (84.28.170.xxx)
op 11-07-2006 om 23:29
|
Alles wat je zegt DanLee...Klopt dat gewoon niet allemaal? =/...Dit spel is een beat 'm up, wat boejen die dingen? hoeft niet zo'n perfect afgemaakte game te zijn zoals een RPG, bedoel, als je daar 'vast' komt te zitten(letterlijk) dan kun je niet meer saven en begin je je te ergeren want moet je helemaal overnieuw te beginnen, dat heb je bij SSB niet :) *mening*
|
|
Kujatochi
op 11-07-2006 om 23:29
[Niv: 16 / Exp: 812]
|
gast hierboven was ik
|
|
DanLee
op 12-07-2006 om 00:00
[Niv: 18 / Exp: 907]
|
En waarom zou een beat 'm up niet goed afgemaakt te worden? Dus het is voortaan normaal dat in elke beat 'um up er allemaal fouten in zitten en je door dingen heen kunt slaan, en in elkaars personage kunt zitten, en dat het vol zit met glitches?
|
|
Gast (82.156.153.xxx)
op 12-07-2006 om 13:51
|
weinig kans dat dit gebeurt
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 12-07-2006 om 14:13
[Niv: 1183 / Exp: 59160]
|
Ik dacht aan een ander Zelda level, ik dacht aan Hyrule Castle met die opmerking. DanLee, die dingen die jij opnoemt zijn allemaal redelijk logisch, een AI kan nooit perfect zijn. Trouwens, Ganondorf is één van de meest populaire personage omdat zijn aanvallen zo krachtig als wat zijn. ook Bowser is ongelofelijk krachtig, en hij kan veel schade absorberen. ik denk dat ik ooit in een multiplayermatch aan een 500% Bowser ben gekomen terwijl ik mijn snelle tegenstanders afmaakte. Ik kan met alle personages vechten, in multiplayer ga ik afhankelijk van de tegenstander zelfs met Ice Climbers spelen
Alleen Kirby is horribel makkelijk mee te winnen, ga aan de afgrond staan, slik de tegenstander in, spring in de afgrond, spuw hm uit en 'vlieg' naar boven
|
|
DanLee
op 12-07-2006 om 14:39
[Niv: 18 / Exp: 907]
|
Je vliegt naar boven en als je het dan nog niet haald omhoog plus B. Of je bent yoshi en slikt de vijand in die een ei wordt en de afgrond in valt
|
|
Gast (86.88.237.xxx)
op 16-04-2007 om 21:19
|
die level opblazen zie ik nog wel in het spel zitten toen ik de SSBB trailer 2 zag viel er in de pit level ook de ondegrond er van af en ze stonden ook op wolken dus ik neem aan dat je wel kan opblazen maar dat je niet zelf de lul bent met dat.
maar met dat pakjes gezien een extra headset of zo op een character zoals in tekken 5 kan ook nog wel. misschien dat je dat kan kopen van die munten die in SSBM kon gebruiken voor een troffee
|
|
Gast (86.88.237.xxx)
op 16-04-2007 om 21:22
|
@Uchiha_Shadow konijnen de macht :P
|
|
Gast (81.206.38.xxx)
op 04-06-2007 om 15:36
|
ja DanLee je hebt helemaal gelijk,endat komt vaak voor bij de event modes en als je classic,adventure en alstarr op hard enn very hard speelt en soms ook op normal
|
|
Gast (195.191.54.xxx)
op 16-04-2011 om 09:06
|
Www gamed.. Nice :)
|
|
Gast (195.191.54.xxx)
op 22-04-2011 om 09:50
|
Www gamed.. He-he-he :)
|
|
Gast (195.191.54.xxx)
op 03-06-2011 om 03:48
|
Www gamed.. Ho-o-o-o-t :)
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|