Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
05 Mei 2025 
(0) 
(5) 
04 Mei 2025 
(2) 
(1) 
(1) 
(0) 
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(3) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
Days Gone Remastered
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Nieuws:

Camerastandpunt bepaalt moeilijkheidsgraad in MGS Delta: Snake Eater


Door Rene Groen op 06-10-2024 om 09:22

De moeilijkheidsgraad in een game kan van veel dingen afhangen. Hoeveel klappen kun je incasseren, hoeveel schade deel je uit en hoeveel vijanden maken het je moeilijk? Het standpunt van de camera om de moeilijkheidsgraad te bepalen is daarentegen redelijk uniek.

Toch is dit laatste het geval in Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Mocht je traditioneel willen spelen in de camerastandpunt Legacy Style dan is dit gewoon mogelijk, alleen is er nu ook een nieuw standpunt om de game te beleven. Het gaat om New Style, die het overzicht vanuit een derdepersoonsperspectief weer geeft.

Er bleek alleen een probleem te ontstaan met deze vernieuwing, je kreeg namelijk wel erg veel te zien van de omgeving. En dit betekent ook dat de game makkelijker werd, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. De oplossing werd al snel gevonden: speel je in New Style dan krijg je te maken met een hogere moeilijkheidsgraad dan in Legacy Style.


15:08  Ontwikkelaar 343 Industries gaat verder als Halo Studios
09:21  Until Dawn krijgt mogelijk een opvolger
 Reacties (1)
 Pagina: 1
Gast (92.110.79.xxx) op 06-10-2024 om 11:42
Hoop dat Konami snel met datum komt.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Konami
Uitgever:
Konami
Media:
Geen media gevonden