Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

Geen Ray-Tracing in Demon's Souls


Door Rene Groen op 01-11-2020 om 10:18
Bron: Level Up

Ondanks eerdere geruchten dat Demon's Souls ondersteuning zou krijgen van Ray-Tracing is dit toch niet het geval, zo heeft Creative Director Gravin Moore laten weten.

In gesprek met Level Up geeft hij aan dat de implementatie van Ray-Tracing ervoor zou zorgen dat er iets anders uit de game zou moeten worden gehaald.
quote:
"Net als bij ieder andere grafische verbetering staat er een kostenplaatje tegenover het implementeren van Ray-Tracing. Als we Ray-Tracing geďmplementeerd zouden hebben had dit betekent dat er iets anders achterwege gelaten had moeten worden. Er is slechts een gelimiteerde tijd bij het ontwikkelen van een game."

Moore voegt toe dat ze bij de start van de ontwikkeling niet wisten of de game Ray-Tracing zou ondersteunen omdat ze de focus op de setting en de karakters wilden leggen.

Demon's Souls is een launchgame voor de PlayStation 5 en is bij ons vanaf 19 november verkrijgbaar.


10:27  Watch Dogs: Legion
10:14  VR wel speelbaar op PS5 met PS4 versie, niet met PS5 uitgave
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Berserk op 01-11-2020 om 11:10 [Niv: 148 / Exp: 7377]
Niet erg, nu loopt het spel vloeiend in 4k (dynamic?) op 60 fps.

Ze hadden misschien een modus RT 30fps kunnen invoegen. Maar ja dit is een launch game en zoveel tijd was er niet dus.

Gast (178.116.196.xxx) op 01-11-2020 om 12:29
Niet elke game moet Ray-Tracing hebben. Snap niet waarom Ray-Tracing zo hot is. Ik weet wat Ray-Tracing inhoud. Maar gebruik het enkel als het een nut heeft en tijd voor is. Overigens petje af aan Insomiac om Ray-Tracing te hebben in Spider-man. Not easy in een free-roam game

miknic op 01-11-2020 om 12:34 [Niv: 44 / Exp: 2216]
Ray Tracing vind ik wat over-rated. Weerspiegeling van voorwerpen buiten beeld is leuk, maar wie let daar nu eigenlijk op. In FPS kan dit een klein voordeel zijn maar voor de rest zie ik in deze perfomance killer niet veel voordeel.

Gast (92.108.244.xxx) op 01-11-2020 om 16:43
Ray-Tracing in Watch Dogs gaat op de next-gen top zijn.4K/30fps vind ik voor die game prima.

Check dit:https://www.youtube.com/watch?v=0l8jG12fSCQ [Geld ook voor PS5 versie]

Gast (94.214.210.xxx) op 02-11-2020 om 00:15
Ik niet ik heb een lg c9 oled i want 60 fps so i dont have sub 30fps stutter

Gast (94.214.210.xxx) op 02-11-2020 om 00:16
Oops sorry voor gedeeldtelijk engels

Gast (92.108.244.xxx) op 02-11-2020 om 08:01
(94.214.210.xxx)
In het geval van Watch Dogs lijkt me dat de Ray-tracing meer voor het spel doet dan 60fps.Het doel daarmee is om de stad veel meer tot leven te brengen.

Bij Demon's Souls snap ik dat 60fps wel een must is.

darth veger op 02-11-2020 om 12:43 [Niv: 139 / Exp: 6949]
Werkte denk dus niet helemaal naar wens aangezien ze het in het originele PR materiaal wel beloofde. Inderdaad liever 60 fps dan sub-60 fps.

Gewijzigd door darth veger op 02-11-2020 om 12:44

Gast (213.208.215.xxx) op 02-11-2020 om 18:27
Raytracing is interessant as er heel veel glas, metaal en andere grote stukken reflecterende materialen. Nu we allemaal weten dat Demon Souls het letterlijke tegenovergestelde is, zal het zelfs met Raytracing aan bijna helemaal niks uitmaken.

Gast (62.238.119.xxx) op 02-11-2020 om 19:24
92.108.244.xxx

Bij Demon's Souls snap ik dat 60fps wel een must is.

Origineel niet gespeeld zeker was ook zeker geen 60 fps maar was wel een of misschien wel de beste souls game ooit

60fps heb je niet nodig verdiep je maar eens in de 60fps mod van dark souls dat maakte meer kapot dan dat t goed deed

en dat is waar ik hier ook bang voor ben grafische indruk is goed maar als de gameplay te wordt heb je er nog niks aan

Gast (92.108.244.xxx) op 02-11-2020 om 21:03
(62.238.119.xxx)
Er was toen van die game ook geen 60fps versie.

Verder speel ik nooit niets met mods[console gamer]dus daar kan ik niet over mee praten.De Dark Souls trilogy op de PS4 speelde goed in 60fps.

Gast (178.116.196.xxx) op 04-11-2020 om 13:47
@Gast (213.208.215.xxx)
Er bestaat ook Ray tracing shadows...

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Demon's Souls Remake
Type:
Game
Releasedatum:
19-11-2020
Ontwikkelaar:
Bluepoint Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media