Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
18 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
17 September 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
16 September 2019 
(0) 
(0) 
(11) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
15 September 2019 
(0) 
(0) 
14 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(4) 
13 September 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
11 September 2019 
(0) 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
09 September 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
08 September 2019 
(0) 
07 September 2019 
(1) 
(0) 
(14) 
(7) 
(1) 
(3) 
(0) 
(2) 
06 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
eFootball Pro Evolution Soccer 2020
NBA 2K20
Gears 5
WRC 8
Nieuws:

[GC] Multiplayer Cyberpunk 2077 onzeker


Door Stefan van B op 23-08-2019 om 11:53
Bron: Dualshockers

Veel gamers kijken reikhalzend uit naar de release van CD Projekt Red's Cyberpunk 2077 in het voorjaar van 2020. Hoewel de release al met rappe schreden dichterbij komt is het team nog steeds de mogelijkheden voor de game, zowel bij release als post-release aan het verkennen. Een paar van de onderwerpen die deze GamesCom werden besproken zijn multiplayer en New Game+.

Cyberpunk 2077's senior concept artist Marthe Jonkers bediscussieerde gedurende een interview de mogelijkheid van een multiplayermodus in Cyberpunk 2077. Jonkers geeft dat de mogelijkheid bestaat dat als een multiplayer niet past, dat deze er ook niet gaat komen. Ze willen The Witcher standaard aanhouden voor het Cyberpunk, daarmee aangevend dat de lat erg hoog ligt.

quote:
It’s possible if it doesn’t fit, it doesn’t fit. We would never make anything that’s not at least The Witcher standard for Cyberpunk. I don’t know what the future holds but we will make sure everything we make will be high quality.


Jonkers geeft vervolgens aan hoe belangrijk het is dat spelers helemaal op kunnen gaan in de game, waardoor het voor de studio belangrijk is dat zaken echt juist worden gedaan. Een multiplayermodus zal er dan ook niet komen om een 'gewoon, omdat het kan'-reden.

Op dit moment is de afdeling research and development de mogelijkheden voor multiplayerintegratie aan het onderzoeken, de focus daarbuiten ligt nog wel op de single-player ervaring die we in 2020 zullen ontvangen. Jonkers geeft daarbij aan dat er nee wordt gezegd tegen multiplayer, maar vooralsnog ook geen ja.

quote:
It doesn’t mean we’re saying no multiplayer, but it doesn’t mean we’re saying yes either. It’s still an R&D phase.


In een ander interview, met Cyberpunk 2077's producer Richard Borzymowski, werd er gepraat over de mogelijkheden voor een new game plus modus.

quote:
What I can tell you is we are looking into a suitable idea for implementing New Game Plus. If and how has yet to be seen and talked about.


Borzymowski geeft aan dat er zeker voordelen zijn aan het opnieuw spelen van de game, doordat er een ander hoek belicht kan worden en er vele zij-activiteiten zijn die in eerste instantie waarschijnlijk genegeerd worden ten gunste van het volgen van de hoofd verhaallijn. Punt van discussie is dat je in het opbouwen van je karakter een bepaalde speelstijl gaat kiezen. Als je al je karakter wilt behouden, hoe draagt dit dan over naar een nieuw spel? Genoeg discussiepunten vooralsnog.

quote:
Let’s go with the two most basic approaches to New Game Plus, or whatever. Complete example: either you finish the game and you’ve left the open world, or you can start a new game with the character you’ve previously developed. With the first approach, in our case, the benefit of replaying or playing more is that there are many, many, activities. I presume that most players will first finish the story rather than do everything there is because that’s pretty time-consuming. The other approach basically funnels you into one of the playstyles, right? So we’re looking for a way to ensure that you’re able to keep your progression, but are you still able to take a different path in order to see one of those parts that was hidden behind one of those actual choices. And we will probably get to something, but it’s too early to talk exactly how, because we want to make sure that it fits. Everything we want to do, we want to fit.


Cyberpunk 2077 lanceert op 16 april 2020 voor PlayStation 4, Xbox One en PC, met een Google Stadia release op een later tijdstip.


12:03  [GC] Gears 5's microtransacties speler-vriendelijk
11:38  [GC] Nieuwe beelden Monster Hunter: Iceborne
 Reacties (1)
 Pagina: 1
SuperSaiyen4 op 25-08-2019 om 21:31 [Niv: 12 / Exp: 586]
Wie zit op een multiplayer te wachten bij deze game?

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Cyberpunk 2077
Type:
Game
Releasedatum:
16-04-2020
Ontwikkelaar:
CD Projekt Red Studio
Uitgever:
Onafhankelijk
Media:








Meer media