Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
11 December 2018 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 December 2018 
(3) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
09 December 2018 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
08 December 2018 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 December 2018 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
(2) 
(2) 
(5) 
(5) 
(7) 
(0) 
(1) 
(3) 
06 December 2018 
(15) 
(12) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 December 2018 
(11) 
(16) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(4) 
04 December 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
03 December 2018 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(2) 
(4) 
01 December 2018 
(1) 
(0) 
(4) 
(5) 
30 November 2018 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
29 November 2018 
(1) 
(0) 
(10) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(6) 
28 November 2018 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
(0) 
27 November 2018 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(10) 
(3) 
26 November 2018 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
25 November 2018 
(0) 
23 November 2018 
(0) 
(0) 
(1) 
22 November 2018 
(11) 
Asterix & Obelix XXL 2 Remastered
Monster Boy and the Cursed Kingdom
Darksiders III
Sid Meier's Civilization VI
Nieuws:

Fallout 76 patch is groter dan game zelf


Door Rene Groen op 11-11-2018 om 11:52
Bron: US Gamer

De begeleiding van een Day One patch bij de verschijning van een game is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering. Ook Fallout 76 doet mee, toch maken zij het wel heel erg bont.

Daar waar Fallout 76 namelijk zo'n 45GB groot is zul je ook een Day One patch moeten downloaden van maar liefst 54GB. Je leest het goed: de Day One patch is negen Gigabyte groter dan de game zelf, waardoor het totaal op 99GB komt.

Fallout 76 is vanaf 14 november verkrijgbaar, Stefan ging al aan de slag in de Beta en zijn ervaringen kun je hier lezen.


11:57  Toch geen fysieke uitgave voor Hollow Knight
11:48  Medebedenker BioShock met Void Bastards
 Reacties (27)
 Pagina: 1 | 2
Gast (92.108.244.xxx) op 11-11-2018 om 12:39
Lijkt mij in dit geval alleen maar goed toch ?

Rene Groen (Eindredacteur) op 11-11-2018 om 14:57 [Niv: 700 / Exp: 35015]
Dat ze fouten aanpakken is natuurlijk goed, dat je dit moet doen met een patch die groter is dan je game zelf baart me toch wel zorgen over het eindproduct.

Gast (92.108.244.xxx) op 11-11-2018 om 15:03
Dan is toch juist een teken dat Bethesda tijdens de beta misschien bezig was met een betere code.

De patch zal denk bestaan uit fixen en extra content.

Gast (92.108.244.xxx) op 11-11-2018 om 15:05
Vraagje:Doen jullie een review in progress of wat ?

Rene Groen (Eindredacteur) op 11-11-2018 om 15:11 [Niv: 700 / Exp: 35015]
Natuurlijk is het een game die je voortdurend moet verbeteren, als je echter eerst de game 'af' werkt en vanuit de beta nog zoveel door moet voeren was het product blijkbaar nog niet goed genoeg en dit baart me dan ook zorgen voor de release.

En geen review in progress, een review zelf komt er wel.

Gast (85.144.66.xxx) op 11-11-2018 om 15:33
Dat je patch groter is dan de game zelf is gewoon onkunde van de ontwikkelaar. Hoe je dit ook bekijkt...Dit wordt de zeperd van het jaar..

Gast (89.99.40.xxx) op 11-11-2018 om 16:00
fallout 4 online dlc ;)

Gast (92.108.244.xxx) op 11-11-2018 om 16:33
Gast (85.144.66.xxx)
Hoe kun je die opmerking nou maken als je niet weet hoe de game de 14e gaat zijn :?

Gast (91.183.202.xxx) op 11-11-2018 om 18:18
@ gast 92.108.244, het is Bethesda, ze geven ook nog altijd Skyrim heruit met dezelfde bugs, glitches en problemen die spelers al JAREN opnieuw en opnieuw hebben gemeld. Denk dat het niet overdreven is om te zeggen dat de meeste mensen nu wel weten wat ze van deze ontwikkelaar moeten verwachten.

Gast (92.108.244.xxx) op 11-11-2018 om 21:06
Gast (91.183.202.xxx)
Als deze game straks totaal niet goed blijkt te zijn dan is dat niet vanwege de bugs meer meer het feit dat Fallout zich niet leent voor deze online structuur.

Bij een Bethesda game krijg je meestal de bugs er gratis bij. ;)

Gast (95.98.3.xxx) op 12-11-2018 om 10:28
92.108, wees eens objectief man. De patch is verdorie groter als het spel zelf..Tony hawk had dat laatst ook, en we weten hoe het die verging..

Gast (92.108.244.xxx) op 12-11-2018 om 11:19
Gast (95.98.3.xxx)
Tot ik weet wat de inhoud van de patch is probeer ik naar de lease toe positief te blijven.

Mocht de game bij release een heel stuk beter zijn dan de beta dan zal mij het een worst wezen hoe groot die patch is.

Weet jij de inhoud van die day one patch ?

Gast (89.99.40.xxx) op 12-11-2018 om 14:33
gast het word shit,iedereen is al negatief ,het draait op de oude engine,en op pc uninstalled het spel zichzelf!

Gast (92.108.244.xxx) op 12-11-2018 om 15:08
Gast (89.99.40.xxx)
Heb je de beta gespeeld of lul je iedereen na ?

Als iedereen negatief is wil niet zeggen dat ik dat ook moet zijn hé.

Het spel komt de 14e uit en als het dan kut is dan zal ik dat ook zeker toegeven.



Gast (89.99.40.xxx) op 12-11-2018 om 16:04
ik heb het gespeeld,tis gewoon een fallout 4 online dlc,niks meer niks minder,rotzooi.

Gast (86.85.123.xxx) op 12-11-2018 om 17:13
Denk dat veel mensen beetje klaar zijn met die typische Bethesda-praktijken, gelet ook op de lauwe ontvangst van deze titel. Hopelijk weten ze zich een beetje te herpakken met TES6, een nieuwe engine zou in ieder geval geen overbodige luxe zijn.

Gast (92.108.244.xxx) op 12-11-2018 om 19:32
Gast (86.85.123.xxx)
Volgens een video van JuiceHead gaat Bethesda voor Starfield & TES6 gewoon door met deze engine.

Soms is het voor een studio beter om de engine van een upgrade te voorzien dan weer met een nieuwe vanaf 0 te beginnen.

Waarom zij bv de id engine[Wolfenstein.Evil Within] niet gebruiken is mij een raadsel.

Gast (62.72.193.xxx) op 13-11-2018 om 17:47
Als je dit als gamer accepteert moet je toch even iets aan je zelf respect doen. Gewoon een schande, heb je de PC versie gezien?? 63 fps cap geen FOV slider performance om te huilen voor zo een lelijke game. Het geld wat gigantisch binnen komt bij Bethesda hadden ze moeten gebruiken voor een gehele nieuwe engine. De game is niet af, zelfs voor een Beta is dit kansloos. Er zutten 7 jaar oude bugs in die game HAHAHAHAHAHA

Gast (92.108.244.xxx) op 13-11-2018 om 19:27
Gast (62.72.193.xxx)
Hahhahahaha.Trek je onderbroek over je hoofd.

Gast (62.72.193.xxx) op 14-11-2018 om 06:36
Nee dat doe ik niet schaapje, ga maar in het rijtje staan xD en veel plezier met je early acces game.

Gast (92.108.244.xxx) op 14-11-2018 om 07:54
Gast (62.72.193.xxx)
Ja bedankt dan ga ik hem lekker spelen.Hoop voor je dat je ook iets beter te doen heb dan hier iemand zijn plezier te vergallen.Ga anders met je grote teen spelen ofzo.

Gast (89.99.40.xxx) op 14-11-2018 om 13:07
je hebt geen npc,het is alleen maar loot,repeat,search

Gast (92.108.244.xxx) op 14-11-2018 om 15:32
Gast (89.99.40.xxx

Ooit van holotapes gehoord ?

Gast (86.85.123.xxx) op 14-11-2018 om 16:34
Dat er geen NPC's in de game zitten is voor mij eigenlijk één van de redenen geweest waarom ik hem oversla. Om alle verhaallijnen via holotapes te laten verlopen is een zeer matig alternatief, zal de immersie zeker niet ten goede komen.

Redneckerz (Redacteur) op 14-11-2018 om 20:11 [Niv: 201 / Exp: 10048]
@ Gast 62.72.193:

Het is een publiek geheim dat de meeste engines geheel nieuw zouden wezen. Het tegendeel is waar: De meeste engines van nu stammen weer af van eerdere code. Alleen Remedy deed een engine vanaf de grond op, maar dat kostte ze ook 4-5 jaar (Voor Quantum Break)

In het geval Bethesda is het (her)gebruiken van de Creation Engine lang zo gek nog niet. Bepaalde spel mechanieken, de ''flow'' en ''feel'' waaruit een bepaalde IP bestaat, zijn lastig te repliceren in geheel nieuwe (en andere) code.

Wat echter wel verwijtbaar is, zijn die bugs die A: heel oud zijn en B: heel storend. Dit doet vermoeden dat dergelijke bugs ''hardcoded'' zijn, oftewel zo nauw verweven met de rest van de code dat het fixen hiervan gevolgen heeft. Dit zou verklaren waarom 7 jaar oude bugs er nog steeds in zitten.

Echter hoort zoiets geen onmogelijke fix te wezen. Je kan hulpcode schrijven die deze bug herkent en er iets mee doet. Alleen de mannen en vrouwen bij Bethsoft weten echter of dit al eens is geprobeerd..

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Fallout 76
Type:
Game
Releasedatum:
14-11-2018
Ontwikkelaar:
Bethesda Softworks
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media