Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

Veranderingen voor Final Fantasy VII combat


Door Joni Philips op 01-08-2015 om 19:27
Bron: VG247

Square-Enix werkt momenteel aan een volwaardige Final Fantasy VII remake voor PC en PlayStation 4. Het wordt een moderne versie van de PlayStation klassieker, die ter ere van de twintigste Final Fantasy VII verjaardag zal verschijnen.

De verschijning van Final Fantasy VII Remake is natuurlijk ietwat dubbelop met de Final Fantasy VII port die voor PC verscheen en voor PlayStation 4 wordt ontwikkeld. Director Tetsuya Nomura doet nu echter uitschijnen dat er significante verschillen tussen de twee zullen zijn, Square-Enix wil onder andere drastische veranderingen doorvoeren aan de combat maar het blijft wel herkenbaar. Er wordt ook gewerkt aan de grafische stijl die zich laat inspireren door Advent Children.


09:10  Amplitude naar 2016
14:57  [GC] Worms WMD aangekondigd
 Reacties (25)
 Pagina: 1
Gast (82.73.168.xxx) op 01-08-2015 om 19:56
turned based graag

CopyAssassin op 01-08-2015 om 20:27 [Niv: 26 / Exp: 1311]
Turn based graag en niet zoals crap fantasy 13

Gast (82.72.70.xxx) op 01-08-2015 om 21:31
Ga dus maar niet uit van turned based, Square-Enix kennende word het vast iets in de trant van Kingdom Hearts/ Crisis Core. Kan nog alle kanten op met hoe dat uit gaat pakken. We zullen zien.

Gast (81.68.152.xxx) op 01-08-2015 om 21:48
FF7 was niet turnbased maar active time battle. Klinkt misschien mierenneukerig, maar er is een verschil.

Gast (62.45.106.xxx) op 01-08-2015 om 21:51
Bloodborne heeft een goeie combat zo iets ?

Gast (84.107.32.xxx) op 01-08-2015 om 22:25
Don't change a winning solution.
We willen een remake, geen ander spel.
Iedereen vind het een geweldige game vanwege hie de game is.

Gast (212.120.85.xxx) op 02-08-2015 om 00:51
Wat mensen vergeten is dat het origineel nog altijd blijft bestaan, enige veranderingen die ze maken in de remake zullen daar ook bij blijven.

Het is compleet nutteloos om een spel te remaken zonder er meer uit te halen dan een simpele grafische update, dus laat ze er maar mee doen wat ze willen. Uiteindelijk kan het een geweldige remake zijn die vele malen beter is dan het origineel (niet dat dat moeilijk is bij FFVII, maargoed). Als het blijkt te zuigen, dan heb je altijd nog het origineel om te spelen.

Gast (77.166.1.xxx) op 02-08-2015 om 02:42
Blijf van de combat af.. Begrijpen ze nou niet dat Vele gewoon weer een heerlijke turn based game willen zoals van ouds!!


Gast (84.85.20.xxx) op 02-08-2015 om 05:27
active time battle houden niet aan kutten, ik wil alleen een grafische update geen ander spel en zeker geen KH combat systeem, dat crap graag houden bij nummer 15

Gast (109.128.38.xxx) op 02-08-2015 om 09:27
men kan niet blijven stilstaan. Als jullie geen verandering willen, speel dan gewoon de originele versie... FF7 moet meegaan met de tijd. Ik geef toe dat FFXIII crap was, maar dat lag eigenlijk niet aan het battlesysteem (dat best goed was), maar aan het gebrek aan emotionele binding. En het feit dat je altijd het gevoel had om van punt A naar punt B te lopen.

Gast (212.187.110.xxx) op 02-08-2015 om 09:32
sommige mensen schijnen niet te snappen dat je nooit iets mag veranderen als je een Reboot of Remake maakt. ze willen dan perse met de tijd mee gaan en het moderniseren. maar misschien moeten ze zich dan eerst eens afvragen waarom de hedendaagse FF games nooit zo goed hebben kunnen scoren als FFVll?
zou daar wellicht een rede voor zijn?

je ziet het bij Film, Games en Muzikale Artiesten/ Bands.
zodra ze zich willen vernieuwen gaat het vaak fout en zullen ze 9/10 nooit meer succes boeken.

Gast (143.176.202.xxx) op 02-08-2015 om 12:04
gwn keuze kunne maken of je turn base of gewoon free combat zo als in kingdom hearts

Gast (109.128.38.xxx) op 02-08-2015 om 12:12
(212.187.110)
Kerel, als ze blijven stilstaan zullen ze nooit niks presteren..; Kijk naar pyscho, die is ooit gerameked geweest waar men shot per shot hetzelfde had gehouden (gust van sand). Het was een flop. Tuurlijk, die film bestond al.. enkel beter beeld geeft het niet genoeg meerwaarde.

Men kan niet anders dan FF7 moderniseren, de uitdaging is om het fatsoenlijke te moderniseren. Dat is een hele uitdaging. Maar nieuwe kracht van de console brengt heel wat nieuwe elementen met zich mee.

Gast (109.128.38.xxx) op 02-08-2015 om 12:12
btw, ik heb niets tegen turn based, maar dan wel op een moderne manier. en geen random encounters meer...

Joni Philips (Eindredacteur) op 02-08-2015 om 12:13 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
@Gast (212.187.110.xxx): Een versie die niets verandert, is ook beschikbaar. Dat is de gewone FF7. Moderniseren kan goed zijn, kijk maar naar Scarface of The Thing die veel beter zijn dan het origineel.

Gast (82.168.247.xxx) op 02-08-2015 om 12:51
Turnbased is wrs weg. Na Advent Children, Dissidia, Crisis Core, Kingdom Hearts en FF 15, is de kans groot dat het een action RPG wordt. En Tetsuya Nomura ging afgelopen jaren ook voor de actiongame aanpak met FF 15 en KH.

Als het geen action wordt, wordt het vechtsysteem wrs meer zoals die FF 13, dat het er toch nog flashy gaat uizien zoals Advent Children en Dissidia.

Maar Cyberconnect werkt ook aan de game, en de reden dat ze bij hun hebben aangeklopt is wrs omdat ze een actiegame willen.

Kitase over de actiongames van CC:
Kitase explained that while Square Enix generally focused on making RPGs, they were not as adept at making action games, whereas Cyber Connect 2 was quite seasoned in the making of action games as well as captivating production.

http://kotaku.com/final-fantasy-vii-bike-game-could-pave-the-path-to-a-fu-1589803588

Gast (82.168.247.xxx) op 02-08-2015 om 13:03
En mensen moeten snappen dat de FF serie alleen turnbased en random encounters had omdat ze destijds niet konden maken wat ze echt wilden.

Pas nu worden er games gemaakt die men wil maken. Voorheen was de techniek er niet.


Gast (90.34.43.xxx) op 02-08-2015 om 14:30
Oftewel de game wordt gesloopt en is geen FF7 meer. Bye Square-Enix! Dat is het gevaar met remakes, zo maak je juist de goede herinneringen die mensen hadden kapot.

spitfiresoul op 02-08-2015 om 16:47 [Niv: 57 / Exp: 2854]
dat ze zaken moeten veranderen snap ik wel.

en dat het combatsysteem daar ook onder valt is ook heel redelijk.

maar ze moeten misschien toch op een of andere manier een soort hybride maken. die pure action rpg/games balanceren heel vaak op de lijn tussen hack&slash en iets diepgaandere combat.

er rekening mee houden dat de ffvii al een gemakkelijke game was, dat de trend vandaag naar gemakkelijke games gaat en dat er bij het origineel veel sidequest content was achteraf gaat met een pure action variant de post game 99% hack&slash zijn

verder willen de meeste ffvii fans weer aan de slag met alle karakters. en niet rondrennen met enkel cloud en wat passieve support van de andere karakters.
(een final fantasyXII systeem kwam volgens mij aardig in de buurt van zo een hybride dus hoop dat ze zich daar op baseren en niet op de ffXIII varianten.

Gast (82.168.247.xxx) op 02-08-2015 om 18:55
In de originele ff 7 kon je ook alleen maar met cloud rondrennen... en wow je kon de partmembers 'besturen in battles', wat neerkwam op 2 of 3 commando geven, je had verder geen controle over de karakters.

Een dragon age inquisitonachtige battesysteem zou ook mooi zijn, dan zou je ook alle karakters kunnen besturen.

Ff 12 battlesysteem gaat hem niet worden, dat is te statisch en non ff 7 flashy battles. Past niet bij tetsuya nomira of ff 7. Ff 7 is tegenwoordig advent children en dissidia qua hoe battles eruitzien. En dirge of cerberus en crisis code hadden ook actionbased gameplay. Zoiets als type 0 waar je ook meerdere karakters bestuurt gepaard met de actie is dan waarschijnlijker.


Gast (62.238.40.xxx) op 02-08-2015 om 22:30
k wacht het wel af daarintegen om het hele verhaal van ff7 action based te maken betekend een action game van +- 60+ uur van start tot eind met alle side stuff erbij

Gast (82.168.247.xxx) op 02-08-2015 om 23:07
Geen actiongame maar een action RPG van 60 uur kan toch? The Witcher, FF 15, Dragon Age, FF type 0, Rogue Galaxy, Dark Cloud 1/2, zo raar lijkt het me niet om een lange actionrpg te maken.





Gast (217.119.236.xxx) op 03-08-2015 om 13:01
Het is echt niet zo moeilijke hoor. Remake = opnieuw maken. Dus dezelfde game met de technologie en wensen van nu. Remaster = schoonpoetsen van een game en niets meer aan toevoegen.

Gast (81.246.117.xxx) op 03-08-2015 om 15:11
Ik ben benieuwd _O_

Gast (212.123.166.xxx) op 03-08-2015 om 15:26
@Gast (212.187.110.xxx): hedendaagse FF games die niet goed scoren? Je bent bekend met het feit dat XI en XIV de meest winstgevende FF delen zijn? En raad eens wat voor een combat system die beide hebben.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Final Fantasy VII Remake
Type:
Game
Releasedatum:
10-04-2020
Ontwikkelaar:
Square Enix
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media