Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
31 Mei 2020 
(2) 
30 Mei 2020 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(12) 
(0) 
(6) 
29 Mei 2020 
(7) 
(0) 
(13) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
28 Mei 2020 
(11) 
(0) 
(15) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
27 Mei 2020 
(17) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
26 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(3) 
(14) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Mei 2020 
(0) 
(2) 
(1) 
(10) 
24 Mei 2020 
(0) 
(14) 
23 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2020 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
20 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(7) 
(3) 
19 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2020 
(6) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
17 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
16 Mei 2020 
(3) 
(12) 
(1) 
(2) 
(3) 
(0) 
15 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
14 Mei 2020 
(12) 
(1) 
(0) 
(3) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2020
Mafia II: Definitive Edition
Ghost Sweeper
Trials of Mana
Nieuws:

[E3] 'DOOM is meer actie dan horror'


Door Rene Groen op 19-06-2015 om 11:32
Bron: Worlds Factory

Zenimax wist velen te imponeren tijdens deze E3, denk alleen maar eens aan titels als Fallout 4 en DOOM. Velen viel op dat deze laatstgenoemde game duidelijk anders is dan DOOM 3, iets waar Pete Hines nu zelf op ingaat.

De VP van marketing & PR geeft in een interview aan dat DOOM 3 een erg donkere game was en dicht bij een survival horror lag. Voor DOOM kiezen ze een andere insteek, het moet teruggaan naar de roots, hetgeen resulteert in meer helderheid en gameplay die meer neigt naar actie.

Om ze te ondersteunen in deze richting maken ze gebruik van de id Tech 5, welke ze in staat stelt om betere belichting door te voeren:
quote:
"A lot more lighting, a lot more stuff that we didn’t—megatextures doesn’t allow for dynamic lighting. That’s the opposite of how megatextures work. It’s all baked-in stuff. Part of id Tech 6 is allowing for dynamic lighting, smoke and particle effects, a lot of stuff that just wasn’t part of the picture in previous versions."

DOOM verschijnt in de eerste helft van 2016 en geeft ons een singleplayer, multiplayer en een geďntegreerde, cross-platform map editor.


11:38  RE: Revelations 2 toont Vita versie
11:22  [E3] Horizon gaat ons handje niet vasthouden
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Gast (83.84.119.xxx) op 19-06-2015 om 11:40
Goed plan!

JDS-82 op 19-06-2015 om 17:17 [Niv: 17 / Exp: 839]
Doom is altijd een Dikke Shooter geweest, ik heb hem nog op de SNES gehad vroeger

Gast (107.191.98.xxx) op 19-06-2015 om 18:36
Erg vet!

Gast (94.209.92.xxx) op 19-06-2015 om 19:04
Fallout wordt niet gemaakt door id Software.
Dus Bethesda wist te imponeren.

Joni Philips (Eindredacteur) op 19-06-2015 om 19:08 [Niv: 1167 / Exp: 58349]
Die zitten tegenwoordig onder dezelfde baas.

Ienstien965 op 19-06-2015 om 22:45 [Niv: 13 / Exp: 629]
Het ziet er vet uit, maar die hele horror sfeer in doom 3 was geweldig. echt vet spel

Weslii op 20-06-2015 om 13:01 [Niv: 167 / Exp: 8326]
Ik vond de doom gameplay er super vet uitzien. Geen overbodig geneuzel gewoon ongegeneerd keihard knallen zoals vroeger.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
DOOM
Type:
Game
Releasedatum:
13-05-2016
Ontwikkelaar:
id Software
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media