@ Gast 90:
Oke, wie van jullie schapen kent de herder binnen jullie groepje? Weer geen inhoudelijke argument of bronnen. En het is al zo vaak ontkracht. Net alsof jullie het niet meer eens proberen er een inhoudelijke discussie van te maken.
''YouTube compressie heeft er weinig mee te maken''
Uiteraard. Anders zou je hele kijk op consoles niet meer kloppen en dat kan natuurlijk niet

De game ziet er gewoon prima uit. Of je moet zon nitpicker van NeoGAF wezen die elke lelijke texture afdoet als zijnde ''Zie je nu wel, falende consoles!''
Als je de game op consoles er nog ruk uit vind zien, dan bekoort niets je.
''er zijn ook overal screenshots waar je de vermindering duidelijk op kan zien.''
''Overal screenshots'' en dan zelf niets posten. Sterke onderbouwing hoor! Echt, ik geloof je gelijk.
''De consoles houden de vooruitgang alweer tegen.''
Wat gek dan dat er geen enkele PC titel in ontwikkeling is die technisch The Tomorrow Children, Quantum Break evenaart. Dat terwijl die superieure hardware dat makkelijk zou moeten kunnen. Bijna beschamend dan dat die falende hardware het wel doet, en beter dan het PC equivalent in het geval van The Tomorrow Children. Immers, geen enkele game in productie doet voxel cone tracing met 3 bounces. Zelfs Nvidia's VXGI is maar 2 bounces, en dat was in een tech demo.
Nog even en je gaat ook roepen dat console titels gemaakt worden door luie ontwikkelaars.