Of je de soap nu een warm hart toedraagt of als het afvoerputje van de Nederlandse TV ziet, iedereen weet wat GTST is en de kans is zelfs groot dat je enkele karakters kunt benoemen. Iedere avond mogen we meeleven met de verhaallijnen, waarbij iedere aflevering wordt afgesloten met een cliffhanger voor de daarop volgende aflevering.
Dit laatste is ook wat ontwikkelaar Visceral wil bereiken met het aankomende Battlefield Hardline. Getracht is om een interessante verhaallijn in diens singleplayer voor te schotelen, waarbij deze overkoepelende verhaallijn weer is opgedeeld in diverse afleveringen.
Volgens de ontwikkelaar is ieder van deze afleveringen gemaakt om het verhaal voort te stuwen, waarbij er bij iedere aflevering een introductie en een afsluiting plaats zal vinden. Precies, net als bij de Nederlandse soap.
Rob Auten, de schrijver van de verhaallijn in Battlefield: Hardline, laat weten:
quote: "Our story has a much narrower focus. You're not finding a nuke in a basement or anything like that. The world is really not up for grabs. Our character concerns are a lot more personal and our story has a lot more focus [versus] the sprawling stories of previous Battlefield games. We only have two cities players go to in this game, which are Miami and Los Angeles. I hope that focus allows us to really dial into the personalities of the places you'll go to."
Of het de game gaat lukken om ons een interessante verhaallijn voor te schotelen leren we vanaf 19 maart, dan is het spel beschikbaar voor de PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 en Xbox One.
|