Wekelijks bestudeert Gamed de Japanse charts van Media Create, ook deze week nemen we de cijfers onder de loep. Media Create lanceerde nu de verkoop-cijfers van 10 tot en met 17 november 2014.
Call of Duty: Advanced Warfare bleek eveneens in Japan een uitermate populaire game, het spel haalde de eerste en derde plek binnen. De tweede en achtste plek waren dan weer weggelegd voor de Japanse versie van Pro Evolution Soccer 2015. Captain Toad: Treasure Tracker werd zevende terwijl One Piece: Super Grand Battle! X vijfde werd.
01. Call of Duty: Advanced Warfare - Subtitled Edition (PS3, Square Enix) - 79.586 / New
02. World Soccer Winning Eleven 2015 (PS3, Konami) - 71.303 / New
03. Call of Duty: Advanced Warfare - Subtitled Edition (PS4, Square Enix) - 64.060 / New
04. Monster Hunter 4 Ultimate (3DS, Capcom) - 39.502 / 2.144.346 (-31%)
05. One Piece: Super Grand Battle! X (3DS, Bandai Namco) - 35.098 / New
06. Dengeki Bunko: Fighting Climax (PS3, Sega) - 34.671 / New
07. Captain Toad: Treasure Tracker (Wii U, Nintendo) - 28.025 / New
08. World Soccer Winning Eleven 2015 (PS4, Konami) - 26.684 / New
09. Dengeki Bunko: Fighting Climax (Vita, Sega) - 25.607 / New
10. Yo-kai Watch 2: Ganso / Honke (3DS, Level 5) - 21.086 / 2.863.976 (-22%)
Het was door deze verschillende nieuwkomers een succesvolle week op hardwaregebied. De PlayStation Vita, PlayStation 4 en Wii U kenden opmerkelijke stijgingen. Ook de Xbox One verkopen gingen sterk vooruit.
3DS - 65.201 (79.217)
Vita - 19.976 (10.552)
PS4 - 15.537 (10.078)
Wii U - 14.002 (4.787)
PS3 - 4.711 (4.666)
Xbox One - 2.245 (513)
Xbox 360 - 91 (107)
PSP - 25 (25)
|