Wekelijks bestudeert Gamed de Japanse charts van Media Create, ook deze week nemen we de cijfers onder de loep. Media Create lanceerde nu de verkoop-cijfers van 15 tot 21 september 2014. 
            Het was een saaie week met amper één significante nieuwkomer. Het gaat om Bayonetta 2 dat op de derde plek debuteerde. Super Smash Bros. behield zijn eerste plek, Destiny zakte naar de vierde en de zesde plaats. 
 
    01. Super Smash Bros. (3DS, Nintendo) - 321.363 / 1.266.008 
    02. Yo-kai Watch 2 (3DS, Level 5) - 56.380 / 2.525.591 
    03. Bayonetta 2 (Wii U, Nintendo) - 38.828 / NEW 
    04. Destiny (PS3, Sony) - 18.393 / 67.896 
    05. Dragon Quest X Online (3DS, Square Enix) - 13.948 / 89.299 
    06. Destiny (PS4, Sony) - 13.014 / 104.291 
    07. Naruto Shippuden: Narutimate Storm Revolution (PS3, Bandai Namco) - 9.389 / 49.569 
    08. Toukiden: The Age of Demons Extreme (Vita, Koei Tecmo) - 7.936 / 129.256 
    09. Mario Kart 8 (Wii U, Nintendo) - 6.396 / 672.313 
    10. Yo-kai Watch (3DS, Level 5) - 4.554 / 1.274.296 
 
De lancering van Bayonetta 2 was geen grote bonus voor de Wii U, die zijn vierde plek behield. 
Nintendo 3DS - 43.592 (39.569) 
PlayStation Vita - 11.857 (13.148) 
PS4 - 8.939 (23.623) 
Wii U - 8.396 (7.062) 
PS3 - 6.078 (6.083) 
Xbox One - 1.314 (3.015) 
Xbox 360 - 103 (96) 
PSP - 99 (101) 
 
             |