Wekelijks bestudeert Gamed de Japanse charts van Media Create, ook deze week nemen we de cijfers onder de loep. Media Create lanceerde nu de verkoop-cijfers van 21 tot 27 april 2014.
Het was de week van Sword Art Online: Hollow Fragment; de PlayStation Vita game die verrassend de Nintendo 3DS game Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call klopte. NES Remix 1+2 en Blazblue: Chrono Phantasma debuteerden lager.
Sword Art Online: Hollow Fragment (Vita, Bandai Namco) - 145.029 / New
Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call (3DS, Square Enix) - 80.523 / New
Yo-kai Watch (3DS, Level 5) - 43.136 / 798.046
Mario Party: Island Tour (3DS, Nintendo) - 15.654 / 320.489
3rd Super Robot Wars Z: Jigoku-Hen (PS3, Bandai Namco) - 12.240 / 186.396
Famicom Remix 1+2 (Wii U, Nintendo) - 11.079 / New
BlazBlue: Chrono Phantasma (Vita, Arc System Works) - 10.709 / New
3rd Super Robot Wars Z: Jigoku-Hen (Vita, Bandai Namco) - 8.678 / 154.669
Phoenix Wright: Ace Attorney 1-2-3 - Naruhodo Selection (3DS, Capcom) - 6.473 / 33.398
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS3, Konami) - 6.444 / 204.498
De Nintendo 3DS profiteerde optimaal van de release van de nieuwste Final Fantasy met een fikse stijging. De PlayStation Vita bleef steken op de tweede plek
3DS - 33.987 (19,943)
Vita - 23.942 (19,038)
PS4 - 12.712 (14,396)
PS3 - 6.726 (6,468)
Wii U - 5.710 (5,204)
PSP - 1.957 (2,094)
Xbox 360 - 242 (240)
|