Wekelijks bestudeert Gamed de Japanse charts van Media Create, ook deze week nemen we de cijfers onder de loep. Media Create lanceerde nu de verkoop-cijfers van 21 tot 27 april 2014. 
            Het was de week van Sword Art Online: Hollow Fragment; de PlayStation Vita game die verrassend de Nintendo 3DS game Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call klopte. NES Remix 1+2 en Blazblue: Chrono Phantasma debuteerden lager. 
Sword Art Online: Hollow Fragment (Vita, Bandai Namco) - 145.029 / New 
Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call (3DS, Square Enix) - 80.523 / New 
Yo-kai Watch (3DS, Level 5) - 43.136 / 798.046 
Mario Party: Island Tour (3DS, Nintendo) - 15.654 / 320.489 
3rd Super Robot Wars Z: Jigoku-Hen (PS3, Bandai Namco) - 12.240 / 186.396 
Famicom Remix 1+2 (Wii U, Nintendo) - 11.079 / New 
BlazBlue: Chrono Phantasma (Vita, Arc System Works) - 10.709 / New 
3rd Super Robot Wars Z: Jigoku-Hen (Vita, Bandai Namco) - 8.678 / 154.669 
Phoenix Wright: Ace Attorney 1-2-3 - Naruhodo Selection (3DS, Capcom) - 6.473 / 33.398 
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS3, Konami) - 6.444 / 204.498 
 
De Nintendo 3DS profiteerde optimaal van de release van de nieuwste Final Fantasy met een fikse stijging. De PlayStation Vita bleef steken op de tweede plek 
3DS - 33.987 (19,943) 
Vita - 23.942 (19,038) 
PS4 - 12.712 (14,396) 
PS3 - 6.726 (6,468) 
Wii U - 5.710 (5,204) 
PSP - 1.957 (2,094) 
Xbox 360 - 242 (240) 
 
             |