Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

'Watch_Dogs heeft graphics niet ingeleverd'


Door Rene Groen op 30-09-2013 om 07:49
Bron: Videogamer

Bij diens onthulling gedurende de E3 van 2012 waren veel gamers weggeblazen door Watch_Dogs. De beelden die later volgden waren echter minder indrukwekkend, toch spreekt creative director Jonathan Morin de geruchten tegen dat het spel een downgrade heeft gehad.

In gesprek met Videogamer geeft hij aan dat de graphics niet naar beneden zijn bijgesteld, sterker nog, het omgekeerde is volgens hem waar. Wat ze tijdens de E3 van 2012 toonden was volgens hem minder goed als waar de game nu staat.

De kritieken van mindere graphics komen vooral voort uit een video waarin Aisha Tyler centraal stond. Morin gaf destijds al aan dat deze video nooit naar buiten had mogen komen en dit is uiteindelijk fout gegaan door communicatieproblemen. Ondanks dit soort fouten is hij niet bezorgd dat de prestaties van Grand Theft Auto 5 zorgen voor een mindere impact wanneer Watch_Dogs verschijnt.
quote:
"I think Rockstar did an amazing job with GTA 5, so to me, they are two great games and they have two different things. It's probably a bit unfair to compare a next-gen game to a current-gen game anyway, so in their respect from a current-gen standpoint they did something amazing."

De afgelopen dagen leerden we al dat de current-gen versies van Watch_Dogs een installatie vereisen en dat zowel de PlayStation 4 als Xbox One versies op dertig frames per seconde zullen draaien.


07:49  'Dying Light van hogere kwaliteit dan Dead Island'
07:49  Combineer Remote Play met coöp
 Reacties (7)
 Pagina: 1
PwnStrike op 30-09-2013 om 08:04 [Niv: 27 / Exp: 1374]
Goed om te horen! Wel jammer van die 30fps. Ik had gelezen dat de ps4 zonder moeite de 60 haalt... achja

Alpha Centyros op 30-09-2013 om 11:24 [Niv: 43 / Exp: 2166]
Waar komt de random vergelijking met GTA V ineens vandaan?

Nelus op 30-09-2013 om 13:51 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Nou, gezien GTA V het gesprek van de dag is en een massieve wereld neer heeft gezet, als één van de laatste titels van deze generatie en dit nog behoorlijk overtuigend heeft neer gezet (heb ik gehoord, nog niet gespeeld). Dus het feit dat het allebei open-world games zijn die rond dezelfde tijd uitkomen, is het een logische vergelijking.

Vaizard op 30-09-2013 om 14:34 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Als de PS4 werkelijk de 60fps makkelijk aankon vind ik dat ze deze versie ook gewoon 60 fps moeten maken. Mij maakt het persoonlijk niks uit dat mensen die een PS4 hebben het spel op 60fps kunnen spelen als ik dat op de Xbox One maar met 30 zou kunnen doen. Had gelezen dat de Xbox One er af en toe onder dipte, dus met wat optimalisatie (omdat het programmeren voor de xbox one niet zo logisch is als de PS4) zouden ze allebei met gemak 60fps moeten kunnen zijn, dunkt mij.



Disker op 30-09-2013 om 15:20 [Niv: 43 / Exp: 2141]
@Vaizard

Developers willen niet tegen het zere been aanschoppen van een console fabrikant, dit is al jaren zo helaas. De zwakste schakel, daar bouwt men de game op de laatste jaren. Maar als het verschil zo groot is als het nu lijkt (met het kracht verschil tussen beide consoles) dan hoop ik dat ze de voordelen wel gaan gebruiken. Heb al van verschillende developers gehoord en gelezen dat ze dit wel van plan zijn.

Gewijzigd door Disker op 30-09-2013 om 15:20

Vaizard op 30-09-2013 om 20:57 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Ja klopt had dat van parity ook al meegekregen idd, maar ik vind het niet nodig. Ik snap dat het zo werkt, maar het is niet 'fair' om het zo maar te noemen.

masterninja op 30-09-2013 om 21:42 [Niv: 33 / Exp: 1645]
Ach ja op de volgende generatie krijgen we hetzelfde weer het komt ze gewoon nu niet goed uit als third party om zo vroeg al het verschil te laten zien. Dit zal imo ook te maken hebben met de focus meer op digitale sales. Zou je zelf het risico willen lopen dat de consolefabrikant je op hun marketplace qua plaatsing en advertenties opzettelijk wilt benadelen?

Die macht hebben ze gewoon, dus of het waar is of niet dat de ps4 versie op 60 frames zou kunnen lopen dat je er nu diplomatisch mee om gaat in het begin van een generatie is alleen maar logisch.Daar kunnen wij als gamers wel over zeuren maar een project als watchdogs daar wil je dat risico niet mee lopen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Watch Dogs
Type:
Game
Releasedatum:
27-05-2014
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media