Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Molyneux: 'Milo niet gepland als game'


Door Rene Groen op 15-07-2010 om 07:13
Bron: BBC

De verhalen rondom Milo & Kate zijn de laatste tijd zeer verwarrend. Wat begon als één van de belangrijkste speerpunten voor Kinect lijkt nu eerder een techdemo te zijn.

Eind vorige maand was er namelijk veel onduidelijkheid over een eventuele release rondom het project. Meerdere mensen spraken elkaar tegen, zo liet Xbox 360 baas Aaron Greenberg weten dat er weliswaar vijftig mensen aan het project werken, maar dat deze niet gepland is voor een release. Peter Molyneux was als de kippen aanwezig om aan te geven dat Greenberg het project al geruime tijd niet gezien had, maar kon verder ook weinig duidelijkheid scheppen.

Naar nu blijkt heeft Greenberg toch gelijk gehad met zijn uitspraak. De BBC laat weten dat Molyneux heeft aangegeven dat de game inderdaad niet op de markt zal komen. Hij voegt hier echter wel aan toe dat het design van de game bedoelt is voor een miljoenenpubliek en dat het later altijd nog als commercieel product uitgebracht kan worden.

Ondanks deze uitspraak gaf Molyneux gedurende een presentatie toch wat meer informatie over het project, sterker nog, er lijkt zowaar een verhaal te zijn. Milo is een jongen die verhuisd is van Groot-Brittannië naar Nieuw-Engeland (Amerika) en omdat zijn beide ouders werken zit hij vaak voor langdurige periodes alleen. Als speler kun je hem vervolgens helpen, je ruimt bijvoorbeeld zijn kamer op waarna Milo je hiervoor dankt. Het project maakt verder gebruik van een Cloud computersysteem, waarbij Milo's intelligentie groeit naarmate je meer met hem om gaat.

Molyneux legt verder uit dat hij met de ontwikkeling een tweetal doelen had: het terughalen van herinneringen die hij aan zijn vader heeft en de creatie van een karakter waarmee je direct contact hebt. Door gebruik te maken van 'trucjes' lijkt het alsof je contact hebt met een echt persoon, inclusief gezichtsuitdrukkingen en de techniek waarbij hij degene herkent die voor hem staat.

Het project blijkt niet beperkt tot één locatie, er zijn meer plekken om te ontdekken en sommige avonturen die je samen beleeft zijn zelfs best donker.


07:13  Nintendo met Europese NDS releases
07:12  Nintendo wil Zelda begin 2011 uitbrengen
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Weslii op 15-07-2010 om 08:42 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Ik blijf erbij, Molyneux is een zwetser. Hij heeft een paar successen behaald maar voor de rest is het een hoop gebakken lucht.

Hij staat voor mij in hetzelfde rijtje als Hideo Kojima, dat vind ik ook zo'n ontzettend overrate kerel. Heeft 1 keer iets goeds gemaakt, en daarna weinig bijzonders gedaan.

SCRAP op 15-07-2010 om 08:48 [Niv: 22 / Exp: 1102]
Sommige mensen behalen nooit succes. Het zijn namelijk niet zomaar een 'paar' succesjes. Het zijn bijna allemaal successen en daarnaast nog een van de meest innovatieve titels ooit. Je weet niet waar je het over hebt. Een 3D-game met een rood/groen 3dbrilletje in 1995? Hij deed het met succes met Magic Carpet... Klein voorbeeldje.

En wat je over Kojima zegt is minstens zo belachelijk.

Het spijt me Weslii, maar dit zijn echt minpunten voor je..

Gast (167.202.201.xxx) op 15-07-2010 om 09:51
KOJIMA is KING denkkkkkk!!

De originele interactie trailer met Milo zag er gewoon té mooi om waar te zijn uit... en blijkbaar is dat het ook (anders hadden ze het heus wel als paradepaardje gebruikt)!

Kinect: ben benieuwd wat het gaat worden... laten we niet te kritisch zijn & geef M-soft de tijd: het zou best eens (een opzetje naar) iets revolutionairs kunnen zijn! (al houd ik persoonlijk niet direct van al die ongein; geef mij maar een controller).

ZeratulNL op 15-07-2010 om 10:01 [Niv: 4 / Exp: 182]
Maar Molyneux is er wel een die altijd hoog van de toren blaast maar er bijna altijd weer op terugkomt.
Daarnaast is dit dezelfde man die gezegd heeft dat 'men' Fable 2 niet 'snapte', terwijl er toch weinig te snappen viel aan dat spel zo simpel dat t was...
Ben t er mee eens dat Molyneux in het verleden een aantal hele sterke titels heeft neer gezet... Maar die man is al lang en breed over zijn hoogtepunt heen, als je het mij vraagt.

Weslii op 15-07-2010 om 10:50 [Niv: 167 / Exp: 8338]
@ SCRAP
"Je weet niet waar je het over hebt. Een 3D-game met een rood/groen 3dbrilletje in 1995? Hij deed het met succes met Magic Carpet... Klein voorbeeldje."

Ik denk dat je zelf niet weet waar je het over hebt. Een 3D game met een rood/groen brilletje speelde ik al in 1988 op mijn NES. Rad Racer. Dat is een dikke 7 jaar eerder vriend. Je kleine voorbeeldje is dus niet erg sterk als je het mij vraagt.

Hideo Kojima idem dito. Hij heeft in 1987 Metal Gear uitgebracht. En sindsdien is er (op de gang naar 3D na, maar dat is een logische evolutie) helemaal niks veranderd. Als ik MGS4 speel, heb ik het idee dat ik Metal Gear uit 1987 speel, met mooiere graphics. Sorry, die game is zo ontzettend overrated, terwijl je steeds hetzelfde spel voorgeschoteld krijgt. Daarbij vind ik dat als je in je game cut scenes van 1,5 uur nodig hebt om het verhaal te vertellen dat je gewoon geen games moet maken maar films.

Gast (62.238.36.xxx) op 15-07-2010 om 11:06
Op de BBC, lame...

Salsa85 op 15-07-2010 om 11:40 [Niv: 82 / Exp: 4118]
Weslii en elke keer geniet ik er net zoveel van. Van sommige dingen krijg je geen genoeg en dat is in mijn geval de mgs reeks. Smaken verschillen he.

Weslii op 15-07-2010 om 12:31 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Smaken verschillen. als jij er plezier aan beleefd is het goed. Ik zeg ook niet dat het een slecht spel is, integendeel. Het concept slaat aan, en is leuk. Maar het is niks veranderd of vernieuwd de afgelopen 23 jaar, daarom is Kojima niet het genie wat mensen zeggen wat hij is daarentegen.

gastrion op 15-07-2010 om 19:25 [Niv: 67 / Exp: 3362]
mgs series zijn niet echt goed vind ik

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Milo & Kate
Type:
Game
Releasedatum:
Niet
Ontwikkelaar:
Lionhead Studios
Uitgever:
Microsoft
Media:
Geen media gevonden