Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

'Natal draait niet alleen om het gamen'


Door Rene Groen op 23-04-2010 om 06:48
Bron: Fast Company

Met Project Natal ontwikkelt Microsoft een geheel nieuwe manier van gamen, althans, zo leek het.

Marc Whitten, General Manager van de Xbox 360 divisie, geeft echter aan dat Natal niet enkel draait om het gamen zelf, het laat je namelijk meer over jezelf leren.

Whitten heeft een tweetal voorbeelden. Ten eerste hoeft een ontwikkelaar niet alles voor te programmeren in een game. Een spin-kick is een spin-kick, en een game zal deze ook als zodanig herkennen.

Een ander, wellicht beter voorbeeld, heeft betrekking op een sport. Stel dat jij in je favoriete voetbalshirt voor de camera staat, dan zal deze je club herkennen en leert hij op deze manier meer over je. Wanneer je bijvoorbeeld 'boe' roept weet deze wanneer dit een negatief signaal is, juist omdat het van de tegengestelde club is.



06:48  Bethesda stopt Interplay rechtszaak
06:48  Crysis 2 schrijver in dienst bij Electronic Arts?
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Gast (83.163.21.xxx) op 23-04-2010 om 07:43
nou jottum daar zat ik nou echt op te wachten zeg, blegh!

Gast (80.56.51.xxx) op 23-04-2010 om 09:19
ehm het is misschien niet waar we op zitten te wachten alleen is aan de andere kant toch wel vet , kun je zien dat het een best slim apparaatje is .
hij komt iig in mijn kamer te staan :D

Gast (86.90.179.xxx) op 23-04-2010 om 09:20
zeker alleen voor american football shirts. niet dat ik erom sta te springen ofzo, totaal geen voetbal fan, maar in holland krijgen we zoiets toch nooit goed uitgewerkt.

Gast (212.189.35.xxx) op 23-04-2010 om 10:35
hahaha zeer cool!
En reken maar dat dat werkt voor NL voetbal shirts als je aan Fifa 2011 begint!

Gast (83.84.54.xxx) op 23-04-2010 om 11:13
vraag me af of hij naar de kleur van je shirt kijkt of naar een naam of logo erop.

Zo voor de lol een oranje shirt moeten kopen met een kleine Italiaanse vlag erop en misschien nog wat vlaggen van andere landen

Gast (213.244.167.xxx) op 23-04-2010 om 13:07
beetje vaag verhaal wat ik nog niet helemaal begrijp...

Ik moet zelf een shirt aan en zelf BOE roepen en dan weet Natal dat ik een negatief signaal geef? Wat gaat mij dat opleveren???

Er staat namelijk NIET dat hij herkent dat jij voor je club bent en dan zorgt dat het publiek voor de juiste club juicht...

Louis Tinner op 23-04-2010 om 14:25 [Niv: 201 / Exp: 10063]
Supervaag

'Ten eerste hoeft een ontwikkelaar niet alles voor te programmeren in een game. Een spin-kick is een spin-kick, en een game zal deze ook als zodanig herkennen.'

Huh, dus wat een ontwikkelaar hoeft niet te programmeren dat knopje A een spin kick is, maar wel dat als een persoon een spin-kick probeert te doen, natal dit interpreteert als een spin kick.... Dit laatste lijkt me een stuk moeilijker te programmeren

Dat 2e verhaal slaat helemaal nergens op, ik neem aan dat je voor het team bent dat jezelf bestuurd? Publiek juicht toch altijd voor de thuisclub?

Wat is dit voor een vage bullsh*t

Louis Tinner op 23-04-2010 om 14:28 [Niv: 201 / Exp: 10063]
'Wanneer je bijvoorbeeld 'boe' roept weet deze wanneer dit een negatief signaal is, juist omdat het van de tegengestelde club is'

Lol wtf is dit nu weer voor een zin

Gast (85.144.87.xxx) op 23-04-2010 om 17:04
stelletje haters :P

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kinect
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2010
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:


Meer media