Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(4) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

'PlayStation 3 technologie is buitenaards.'


Door Joni Philips op 28-11-2009 om 10:32
Bron: PS3 Center

Momenteel ontwikkelt Splash Damage de FPS Brink voor de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. Met Brink maakt men dus hun consoledebuut. Hun vorige game Enemy Territory: Quake Wars verscheen ook op de PS3 en de Xbox 360, maar zij ontwikkelden enkel de PC versie.

De overgang van PC ontwikkelaar naar multiplatform ontwikkelaar is geen gemakkelijke klus, zeker als je moet rekening houden met de complexere structuur van de PlayStation 3. In een interview vertelt Game Director en Splash Damage CEO Paul Wedgwood dat hij enkele dingen als buitenaards beschouwt, zoals de PlayStation 3 technologie en jobsystemen. Die dingen begrijpt hij gewoon niet. Om ervoor te zorgen dat dat geen effect op de PlayStation 3 versie van het spel, huurde Splash Damage onder andere Heavenly Sword's hoofdprogrammeur Dean Calver en Killzone 2's hoofd leveldesigner Neil Alphonso in.


10:40  Naruto Shippuden: CoNR 3 screenshots
10:22  Brink krijgt uitgebreide singleplayer
 Reacties (54)
 Pagina: 1 | 2 | 3
Gast (84.81.94.xxx) op 29-11-2009 om 13:34
GanGsterG

de progamurs van id software. doen het bijvoorbeeld zonder hulp. en die hebben aleen verstand van de pc.

Gast (83.80.239.xxx) op 30-11-2009 om 21:11
GanGsterG

Lult sowieso altijd maar wat :)

GanGsterG op 30-11-2009 om 21:20 [Niv: 256 / Exp: 12782]
@gast 84.81.94 id software maakt sinds de playstation 1 al games voor consoles dus ervaring hebben ze genoeg om de ps3 te kunnen snappen.maar valve heeft maar weinig ervarinf met een console met een echte console constructie.want in feiten is een 360 een pc.

Gast (77.170.98.xxx) op 30-11-2009 om 21:56
PS3 betere graphics mijn aars, gast. Noem een game die er beter uit ziet op de ps3 ten opzichte van de pc. Killzone 2 ziet er hooguit redelijk uit.

 Pagina: 1 | 2 | 3

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Brink
Type:
Game
Releasedatum:
13-05-2011
Ontwikkelaar:
Splash Damage
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media