Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

'PlayStation 3 technologie is buitenaards.'


Door Joni Philips op 28-11-2009 om 10:32
Bron: PS3 Center

Momenteel ontwikkelt Splash Damage de FPS Brink voor de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. Met Brink maakt men dus hun consoledebuut. Hun vorige game Enemy Territory: Quake Wars verscheen ook op de PS3 en de Xbox 360, maar zij ontwikkelden enkel de PC versie.

De overgang van PC ontwikkelaar naar multiplatform ontwikkelaar is geen gemakkelijke klus, zeker als je moet rekening houden met de complexere structuur van de PlayStation 3. In een interview vertelt Game Director en Splash Damage CEO Paul Wedgwood dat hij enkele dingen als buitenaards beschouwt, zoals de PlayStation 3 technologie en jobsystemen. Die dingen begrijpt hij gewoon niet. Om ervoor te zorgen dat dat geen effect op de PlayStation 3 versie van het spel, huurde Splash Damage onder andere Heavenly Sword's hoofdprogrammeur Dean Calver en Killzone 2's hoofd leveldesigner Neil Alphonso in.


10:40  Naruto Shippuden: CoNR 3 screenshots
10:22  Brink krijgt uitgebreide singleplayer
 Reacties (54)
 Pagina: 1 | 2 | 3
Stammetje91 op 28-11-2009 om 13:56 [Niv: 302 / Exp: 15113]
@Robert
Je kan toch echt wel zeggen dat de PS2 de console is met de meest uitgebreide collectie games van kwaliteit. Er is ook een hoop rotzooi op uitgekomen, vooral in de laatste jaren, maar ik denk dat het niet misstaat om de PS2 de meest succesvolle console ooit te noemen.

GekooktEi op 28-11-2009 om 14:01 [Niv: 483 / Exp: 24134]
@ Robert

Nee, serieus, dat is een verouderd argument, er zijn, en komen nog, ZOVEEL exclusives uit dit en volgend jaar...

Gast (85.148.132.xxx) op 28-11-2009 om 14:08
xbox 360 = tog dit jaars beste gameconsole gekoze??

Gast (91.179.23.xxx) op 28-11-2009 om 14:13
de complexiteit van de PS3 is denk ik een logisch nadeel van de onkraakbaarheid.

Gast (86.83.92.xxx) op 28-11-2009 om 14:13
`Deze uitspraak is ook niet als compliment bedoeld als je goed leest.

Gast (91.179.23.xxx) op 28-11-2009 om 14:18
hij maakt zich inderdaad belachelijk tegenover de Playstation-topontwikkelaars. :P

Gast (91.179.23.xxx) op 28-11-2009 om 14:21
waarom is de pc eigenlijk zo lek dat iedereen illegaal kan downloaden???

GanGsterG op 28-11-2009 om 14:23 [Niv: 256 / Exp: 12782]
de pc ontwikkelaars hebben hier algemeen last van,het zijn goeie ontwikkelaars als het om pc structuur gaat.360 is eigenlijk een pc die je niet hoeft up te graden.

de ps3 is gewoon een console zonder een pc structuur wat vrij niormaal is omdat het een console is.de goeie ontwikkelaars ontwikkelen gewoon voor beide consoles zonder problemen.

dat valve zeikt dat het een slechte console is zijn allemaal leugens.ze willen gewoon niet zeggen we zijn te dom voor de ps3.
in het begin vond bijna iedereen het moeilijk wat vrij normaal is maar nu hebben alleen de pc ont er moeite mee wat niet gunstig is,want pc gaming sterft uit.en laat ze dan maar over weg gaan met consoles.

ik zie dit als compliment en nadeel.compliment,omdat het krachtiger is,omdat het een andere structuur heeft.maar als nadeel de games zijn er niet goed uit bij ontwikkelaars die er niks van bakken (valve).

Gast (87.211.243.xxx) op 28-11-2009 om 14:26
^^^ AMEN
Kijk maar na KZ2 UC2 MAG GOW3 GT5 enz enz enz...

Gemaskerde Muchacho op 28-11-2009 om 14:36 [Niv: 84 / Exp: 4205]
btw wil erbij zeggen dat ik PS3 en een Wii heb en geen 360...

maar dit is niet echt positief punt voor PS3 XD

Gast (87.211.48.xxx) op 28-11-2009 om 16:08
gezer hou je bek

Velqor op 28-11-2009 om 16:11 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Als je dit als een pluspunt ziet ben je gek.
zegt hij 'het is een buitenaards console qua graphics' nee. negatief dus,
En so what? Wat maakt ons hem uit?

wat maakt het hele console gezeik nou uit? Je hebt de console die je leuk vind KLAAR niet zeiken

Gast (80.57.38.xxx) op 28-11-2009 om 16:38
Helemaal niet negatief. De ps3 games zijn in iedergeval het allermooiste. Punt. Dat is overduidelijk. Dat zie je, dat zeggen de devs, dat zeggen zelfs alle reviewers. Van gametrailers tot edge tot ign tot eurogamer tot noem maar op.

spitfiresoul op 28-11-2009 om 16:45 [Niv: 57 / Exp: 2854]
@ dellion.

je hebt gelijk dat het geen compliment is.

maar een beledeging of beschuldeging is het ook niet echt helemaal.

hij gebruikt eigenlijk een beetje dubbelzinnige term en beeldspraak om te zeggen: de ps3 is anders en daarom moeilijk maar we gaan proberen ervoor te zorgen dat het werkt( hence die hulp van buitenaf vragen)

dus neit: de console is buitenaards( slechte zin)
de console is buitenaards( in de zin van übergoed)

maar gewoon neutraal: goed maar anders, krachtig maar moeilijk(er)

Robert op 28-11-2009 om 16:56 [Niv: 206 / Exp: 10294]
@ gekooktei, stammetje
De PS3 heeft meer games nodig als LBP, motorstorm ea. shooters werken echt niet fijn, en als ze er zijn ontbreekt splitscreen in de meeste gevallen.

Cervantes op 28-11-2009 om 18:01 [Niv: 117 / Exp: 5871]
Gezer haal die usb kabel uit je kont lol

wat een onzin bericht

JasperCLA op 28-11-2009 om 18:09 [Niv: 94 / Exp: 4675]
Raar nieuwsbericht. Wat is het nieuws?

Berserk op 28-11-2009 om 18:16 [Niv: 148 / Exp: 7420]
Ik vind het ook gezeik, als top developers als naughty Dog, Quantic Dream het wel? Ik zeg doe wat meer moeite en doe wat research

Gast (84.28.140.xxx) op 28-11-2009 om 19:28
hmmm buitenaards slecht bedoelen ze... de ps3 versie heeft altjd aanzienlijk mindere kwalitiet dan de xbox 360 versie.... en het feit dat de meeste fanboys roepen dat de ware kracht na boven komt dan moet ik altijd heel erg lache

als de xbox 720 en de ps4 uit is zal de echte ps3 kracht na boven komen en eens kijken wie dan nog dat gaat spelen slimmerikken...

Gast (87.211.243.xxx) op 28-11-2009 om 20:05
Meestal ontwikkelen de dev's eerst de 360 versie en daarna porten ze de PS3 versie maar de games moeten wel tegelijkertijd uitkomen.
Zo gaat het meestal.
Oftewel minder tijd voor de PS3 versie.

Gast (84.81.94.xxx) op 28-11-2009 om 20:10
dat ontwikelaars de ps3 buitenaards noemen. wil niet zeggen dat de ps3 voorloopt ofzo. het progameren voor de ps3 werkt gewoon heel anders dan op de pc of xbox. ik vindt het opvaldend dat veel pc ontwikelaars. die hun games ook naar de consoles poorten ook de ps3 mee nemen. maar niet net zoals valve aleen voor de pc en x360 ontwikelen.

Gast (91.179.23.xxx) op 28-11-2009 om 20:48
Sony heeft handelscontacten met Jupiter, Venus en Saturnus. :P

GanGsterG op 28-11-2009 om 21:03 [Niv: 256 / Exp: 12782]
@gast 84.81.94 dat komt omdat die andere pc ontwikkelaars gewoon mensen inhuren met ps3 ervaring of het gewoon simpelweg gaan ontdekken hoe de ps3 werkt.

maar valve is ten eerste te dom om de ps3 te ontdekken en ten tweede ze willen gaan mensen inhuren die ervaring met de ps3 hebben,omdat ze dan zo dom overkomen wat ze ook zijn en dat willen ze niet he.

Gast (94.212.240.xxx) op 28-11-2009 om 21:36
uhm ik weet nie et is zeker niet buitenaards ik snap de opbouw wel een beetje en de enigste verschil met xbox is de afspeel benodigdheden en het betaling voor et interwebz :D

prangstar op 29-11-2009 om 01:24 [Niv: 99 / Exp: 4926]
quake wars was slecht, heavenly sword was slecht. dus het zal wel niet veel worden.

en dat gejank van progameurs moet maar eens ophouden, andere kunnen het ook. zie uncharted en ratchet en clank en metal gear solid enz.

 Pagina: 1 | 2 | 3

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Brink
Type:
Game
Releasedatum:
13-05-2011
Ontwikkelaar:
Splash Damage
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media