Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

[E3] Meer nieuws over Milo & Kate


Door Joni Philips op 07-06-2009 om 09:21
Bron: Kotaku

Met Milo & Kate ontwikkelt Lionhead Studios momenteel een revolutionair AI Project voor Project Natal. In de game kun je via Natal communiceren met Milo die op al jouw bewegingen en verhalen reageert.

We moeten echter niet gehecht raken aan de huidige Milo, volgens Molyneux wordt de Milo AI meestal elke 200-300 uur gewist. Door regelmatig een nieuwe Milo te nemen kan men beter testen hoe snel Milo ervaringen opneemt. Milo is sowieso niet bedoeld als levende AI dus je moet niet bang zijn om hem te schrappen. Milo creëert de illusie van leven door een combinatie van AI emotie en gezichtsanimatie.

Milo is niet beperkt tot zijn tuin, je kunt ook zijn keuken, het bos en andere virtuele locaties bezoeken. Tijdens het spelen leert Milo bij. Hij onthoudt wat jullie gedaan hebben, hij toetst nieuwe ervaringen aan oude emoties en kan eventueel culturele gebeurtenissen zoals American Idol volgen. Als je dus met iemand wil praten over je geheime Idool verslaving, is Milo de juiste persoon.

Milo kan omgaan met een volledige collectie mensen, dus je moet niet alleen spelen. Afhankelijk van de interacties bouwt Milo ook een andere band op met elke speler. Een negatieve band kun je echter niet opbouwen. Emotionele en verbale aanvallen worden niet geregistreerd. Je kunt alleen een positieve impact hebben.

Kotaku had ook de kans om te zien dat Milo ook in het echt werkt, en dat er niemand achter de Xbox 360 zit om alles te manipuleren. De demo op het podium daarentegen lijkt wel gemanipuleerd volgens Spong. Op de show vertelde Molyneux dat de demonstratie niet geacteerd was, maar dat lijkt niet compleet waar. Spong heeft namelijk kritiek op de armbewegingen van de meid die Milo demonstreert. Het water zou reageren voordat de meid met haar handen door het water zou gaan, wat zou duiden op een vooraf bepaalde demo. Een kritische blik die wij zelf wierpen op de video gaf ons dezelfde indruk, maar deed vermoeden dat er al beweging in het water kwam op het moment dat de meid haar handen naar voren bracht. Natal zou dus niet de zwembeweging zien als reden om rimpels in het water te brengen maar simpelweg een vooruitgaande armbeweging. Microsoft's nieuwe technologie lijkt dus nog niet foutloos.


09:31  [E3] Unbound Saga screenshots
08:55  [E3] The Agency wel/niet met cross-platform?
 Reacties (18)
 Pagina: 1
Gast (62.194.95.xxx) op 07-06-2009 om 10:20
dus in kort gezegt zonder excuses. molyneux heeft de boel zitten neppen, net zoals sony dat deed met hun CGI demos op de E3 show 4 jaar geleden toen de ps3 werd voorgesteld.

bedankt :)

Roderick op 07-06-2009 om 10:25 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Met het grote verschil dat deze software nu ook echt bestaat. Ik citeer uit het nieuwsbericht:
"Kotaku had ook de kans om te zien dat Milo ook in het echt werkt, en dat er niemand achter de Xbox 360 zit om alles te manipuleren."

Velqor op 07-06-2009 om 10:34 [Niv: 191 / Exp: 9548]
vét hoor heb er best wel zin in, alleen jammer dat het pas over paar jaar ofzo uitkomt

stoner4life420 op 07-06-2009 om 10:53 [Niv: 36 / Exp: 1789]
"Emotionele en verbale aanvallen worden niet geregistreerd."

das wel balen... hij verstaat geen trash talk

Gast (85.150.136.xxx) op 07-06-2009 om 11:09
Het leek me juist zo leuk om te ruzieën met milo!!

Gast (62.163.48.xxx) op 07-06-2009 om 11:14
haha ja dat zou pas echt mooi zijn geweest .
moet je is nagaan .. strax met postal 3 kan je lekker mensen uitschelden met natal enz :P en echt schoppen

Gast (83.82.123.xxx) op 07-06-2009 om 12:22
Maar voor de kids die deze game ook willen spelen is er één klein probleem , de engelse taal

spitfiresoul op 07-06-2009 om 12:50 [Niv: 57 / Exp: 2854]
ze laten het ai gedeelte hier wel heel sterk naar voren komen lol.

en ze laten het zo echt overkomen maar denk niet dat de ai veel meer zal zijn dan heel veel vastgelegde communicaties etc.

want als ms zou komen met een echte ai zouden ze het niet eerst in de 360 steken maar een dik militair contract tekenen met amerika

Urkie op 07-06-2009 om 13:22 [Niv: 71 / Exp: 3527]
Mensen zonder vrienden?

Gast (82.74.202.xxx) op 07-06-2009 om 13:24
dus spong heeft het maar over 1 ding, who cares, MILO en heel NATAL heeft op veel mensen een WOW indruk achtergelaten.

Akatora op 07-06-2009 om 13:39 [Niv: 142 / Exp: 7111]
@Urikie
Heb jij problemen tegen mensen die geen vrienden hebben?

OT: Wie is Kate?
Kan niet wachten tot het uitkomt.

Gast (201.229.40.xxx) op 07-06-2009 om 14:03
O ja met milo naar t bos gnagnagna
ik weet wel wie deze game gaat kopen hahaha echt heel slecht
mooi stukje tech dit hoopt dat t werkt en geen gimmick word

Gast (80.101.150.xxx) op 07-06-2009 om 14:32
Toen het gedemonstreerd werd was bij mij een hele hoge WOW te zien/horen.. Maar begin wel een beetje sceptisch te worden.. Eerst zien.. dan geloven in ieder geval. Als het werkt, is het buitengewoon fantastisch.. Maar toch.. where is the end?

Kurosaki01 op 07-06-2009 om 15:34 [Niv: 154 / Exp: 7711]
Wie is Kate?

Kate is toch dat hondje dacht ik.

im2 op 07-06-2009 om 18:16 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Kate is idd dat hondje. En als Kotaku zegt dat het echt werkt dan is dat alleen maar positief.

Gast (82.173.58.xxx) op 07-06-2009 om 18:48
perfecte techniek voor psychologische behandelingen. alleen sociaalgestoorden gaan dit spele, no offence.

pizzarulez op 08-06-2009 om 00:31 [Niv: 116 / Exp: 5801]
[Insert Gear] Chainsaw.

Milo: "What are you doing with tha.......!!! AAAH"

[Thank you for completing this game]
____

Nee al met al lijkt me dit een grappig spel, maar ik denk dat de lol er snel van af is.

Urkie op 08-06-2009 om 01:41 [Niv: 71 / Exp: 3527]
@ Akatora

Ten eerste leer mijn nickname te spellen, en ten tweede die post verklaard waarom jou van die onzinnige opmerkingen geeft op sommige nieuwsberichten.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Milo & Kate
Type:
Game
Releasedatum:
Niet
Ontwikkelaar:
Lionhead Studios
Uitgever:
Microsoft
Media:
Geen media gevonden