Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Let's Tap ontstond toevallig


Door Joni Philips op 08-02-2009 om 11:16
Bron: CVG

Sinds 2006 ontwikkelt de Japanse ontwikkelstudio Prope twee Wii titels in opdracht van SEGA waarbij Let's Tap de meest rare is. In de game bestuur je allerlei minigames door de WiiMote neer te leggen op een kartonnen doos en te tikken op de doos. Op deze manier worden je bewegingen overgebracht naar de game.

Natuurlijk moet je eerst ontdekken dat de WiiMote effectief gevoelig genoeg is om zulke game te maken. In een interview verklapt Yuji Naka dat het compleet toevallig verliep. Origineel ontwikkelde hij een actiespel en tijdens de ontwikkeling hiervan testte Naka de gevoeligheid van de WiiMote. Tijdens één van die tests tikte hij toevallig op de WiiMote en dit werd opgevangen door het meettoestel. Uiteindelijk besloot Naka de gevoeligheid te gebruiken om er een game rond te bouwen en dit werd Let's Tap.



11:21  Namco laat Dead to Rights terugkeren
11:06  EA wil risico's lopen met haar franchises
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (77.160.47.xxx) op 08-02-2009 om 12:36
wow en dan te bedenken dat dit spel beter is dan KZ2

/sarcasm

Gast (84.195.108.xxx) op 08-02-2009 om 14:15
@gast , altijd die default games kz2, shooters en nog een shooters en fpsers.
Dit spel is mss niet lang, maar de nieuwe ervaring die je er bij meemaakt, ook al is deze kort, behaal je nooit bij kz2

Gast (85.144.29.xxx) op 08-02-2009 om 15:25
Dit pwned KZ2 zeker, wen er maar aan.

spitfiresoul op 08-02-2009 om 16:50 [Niv: 57 / Exp: 2854]
originaliteit is wel leuk maar als dat de hoofdcriteria wordt om te bepalen of een game goed is of niet.

zijn er in de ganse geschiedenins hooguit 10 shooters en 12 rpg's geweest die goed waren.

originaliteit: goede plus maar zeker geen hoofdcriteria.

Jonezy op 08-02-2009 om 17:06 [Niv: 192 / Exp: 9611]
Ik ben ook toevallig ontstaan.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Let's Tap
Type:
Game
Releasedatum:
19-06-2009
Ontwikkelaar:
Prope
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media