Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Uncharted 2 krijgt betere AI


Door Joni Philips op 15-01-2009 om 17:16
Bron: CVG

Met Uncharted: Drake's Fortune leverde Naughty Dog eind 2007 een sterke en populaire PlayStation 3 titel af. Momenteel werkt het bedrijf aan Uncharted 2: Among Thieves dat op elk vlak het origineel moet verbeteren.

Eén van de vlakken waarop Uncharted 2 verbetering moet brengen is de AI. Volgens Director Bruce Straley werd Naughty Dog geďnspireerd door de toevoeging van de Stealth mogelijkheid om de vijanden realistischer te maken. Vijanden kunnen nu hun omgeving onderzoeken en jagen op de vijand. Eerst houden de vijanden hun omgeving in de gaten en als Nathan in hun gezichtsveld komt, gaan ze kijken wat ze gezien hebben. Als de vijanden al gevochten hebben met Nathan, dan gaan ze actief jagen op hem en gaan ze gokken waar hij moet zitten op basis van zijn laatste locatie. Als ze hem enkele seconden niet zien, dan gaan ze zoeken en ze verbreden hun actieterrein telkens. De vijand gaat hiervoor zelfs op muren en dergelijke klimmen.



17:22  Penumbra krijgt collectie
17:06  Doom 4 verhaal door Graham Joyce
 Reacties (14)
 Pagina: 1
reptile op 15-01-2009 om 17:25 [Niv: 33 / Exp: 1654]
ik vond de ai in deel 1 al niet verkeerd,

da bom op 15-01-2009 om 17:32 [Niv: 89 / Exp: 4472]
'Eerst houden de vijanden hun omgeving in de gaten en als Nathan in hun gezichtsveld komt, gaan ze kijken wat ze gezien hebben. Als de vijanden al gevochten hebben met Nathan, dan gaan ze actief jagen op hem en gaan ze gokken waar hij moet zitten op basis van zijn laatste locatie.'

dit systeem zat ook in splinter cell chaos theory? was wel vet iig

Gewijzigd door da bom op 15-01-2009 om 17:32

Gast (86.95.36.xxx) op 15-01-2009 om 17:46
iets zegt mij dat ik het zelfde idee heb als Gsat 82.173.58.xxx

OT: wel nice, tenminste beter dan bij deel 1, vond daar de AI niet echt slim meestal -.-'

Gast (83.85.82.xxx) op 15-01-2009 om 18:04
zo slecht was de ai toch niet in deel 1. ben benieuwt waneer Uncharted 2 uit komt

Gast (86.93.1.xxx) op 15-01-2009 om 18:13
@ da bom

dat systeem zat al in metal gear 1 op de PS1

Mr White25 op 15-01-2009 om 18:24 [Niv: 58 / Exp: 2879]
Het enige minpunt van deel 1 was inderdaad de A.I., die was soms om te janken. Voor de rest een toffe game.

Stammetje91 op 15-01-2009 om 18:28 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Same here, maar vond het overall ook niet echt leuk om te spelen. =\

Orian op 15-01-2009 om 18:46 [Niv: 67 / Exp: 3361]
Ben eens opnieuw begonnen met Uncharted: Drake's fortune, en de AI is echt om te huilen soms. Vijanden switchen tussen twee plaatsen (heel soms 3), maar doen verder niets . Verder een prachtige game, maar daar mag dus wel wat beter

Joni Philips (Eindredacteur) op 15-01-2009 om 19:04 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
Off-topic reacties over Killzone 2, Splinter Cell, de Xbox 360 en meer verwijderd. Het gaat hier over Uncharted en Uncharted 2.

Smaps op 15-01-2009 om 20:18 [Niv: 19 / Exp: 939]
Zolang ze maar niet zo goed kunnen klimmen als de guards in AC.

Techin op 15-01-2009 om 22:46 [Niv: 11 / Exp: 574]
Dit kan ik alleen maar toejuichen! Must have

Gast (85.148.132.xxx) op 15-01-2009 om 22:51
De vijand gaat hiervoor zelfs op muren en dergelijke klimmen. _O_ _O_ :D

Wii gamer op 15-01-2009 om 22:55 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Ik vond de AI in deel 1 niet verkeerd. Ik hoop alleen wel dat ze een beetje weer de tropische kant op gaan, want dat vond ik juist zo mooi aan Uncharted1. Nu ze een beetje ijzig gaan doen en beschaafd, vind ik het wellicht minder. Goed, tijd zal het leren.

ps4 op 16-01-2009 om 01:34 [Niv: 36 / Exp: 1799]
deel 1 is masterlijk deel 2

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Uncharted 2: Among Thieves
Type:
Game
Releasedatum:
16-10-2009
Ontwikkelaar:
Naughty Dog
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media