Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

Nieuwe Fragile informatie


Door Stefan van B op 30-12-2008 om 13:35
Bron: Go Nintendo

Nadat Eternal Sonata was afgerond begon Tri-Crescendo aan de ontwikkeling van Fragile, een RPG exclusief voor de Nintendo Wii. De releasedatum van de game is nog niet bekend, maar we hebben in ieder geval weer een hoop info voor je over de game.

In een gesprek met de Producer Kentarou Kawashima, Art Director Keiko Harada en de Main Programmer Munehito Yasui zijn we het volgende aan de weet gekomen.

- Na het uitvoeren van een studie heeft het team uitgevonden dat de gemiddelde Japanner en Europeaan zich kan identificeren met deze drie game elementen in de volgende volgorde: 1) Verhaal en karakters, 2) Presentatie van de gamewereld, 3) Game systeem.

- Kawashima vind Resident Evil angstaanjagend, terwijl Fragile meer een onderdrukkend gevoel geeft.

- Kawashime gelooft dat de ervaringen die je in de echte wereld hebt belangrijk zijn voor het voor jezef vertalen van de game wereld. Daar is waar Fragile zijn diepe gevoel voor atmosfeer vandaan haalt.

- Fragile is ongeveer 30 uur lang.

- Fragile is alweer twee jaar in ontwikkeling en heeft veel geld gekost. Meer geld wordt besteed aan het adverteren van de game, maar het team hoopt dat de verkopen van de game het opmaken tegen de kosten van de ontwikkeling en reclame.

- Fragile zou origineel in de winter afspelen.

- De hoofdpersoon die ze eerst in gedachten hadden was een schatzoeker die er zo ongeveer als onderstaande persoon uitzag.


- Elementen van het originele idee die hebben gemaakt in de uiteindelijke game zijn: grote buitendeurse vuren, geschreven teksten op de muur, point en click/zaklamp mechanieken.

- Over het idee van het ontdekken van een wereld en geen gevechten heeft het team gediscussieerd.

- De prototype versie van de game was voltooid in ongeveer vier maanden, het doel hiervan was om groen licht te krijgen voor de ontwikkeling.

- Er is veel aandacht besteed aan de soundtrack en bijgeluiden.

- De ontwikkeling heeft telkens op schema gelopen, wat de mogelijkheid gaf voor de ontwikkelaars om wat extra dingen toe te voegen.


14:09  Korte Ninja Blade demovideo
13:32  Zestigtal screenshots Disgaea 2
 Reacties (10)
 Pagina: 1
Simon op 30-12-2008 om 13:40 [Niv: 112 / Exp: 5600]
En nu nog hier uitbrengen!

Gast (81.92.182.xxx) op 30-12-2008 om 13:42
Dit wordt de beste Wii game van het jaar, zonder twijfel _O_

BengaBenga op 30-12-2008 om 13:51 [Niv: 27 / Exp: 1337]
Please kom naar Europa!

Gast (213.46.202.xxx) op 30-12-2008 om 13:57
Als 'ie niet naar Europa komt leer ik wel Japans voor deze game _O_

Gast (82.173.151.xxx) op 30-12-2008 om 13:58
- Fragile is ongeveer 30 uur lang.

Dat is al genoeg reden om hem te halen. _O_

Gast (81.207.19.xxx) op 30-12-2008 om 13:59
30uur voor een RPG = kort. Iets waar op gezaagd wordt bij WKC.

Gast (81.92.182.xxx) op 30-12-2008 om 17:17
30 uur is prima. De meeste games tegenwoordig zijn maar 8 tot 10 uurtjes. Daarbij zal 30 voor een ervaren gamer zijn, de minder ervaren spelers zullen hier langer over doen.

Ik zelf vind 30 uur prima, ik heb geen tijd meer om 100 uur in een game als Neverwinter te steken of 500 uur in Elder Scrolls 3, dat heb ik er niet meer voor over. 30 is is gewoon precies goed voor de meeste mensen, anders verliest gewoon de meerderheid van de mensen interesse in een spel.

asianck op 30-12-2008 om 18:55 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Ach, 20 uur voor een srpg vond ik ook goed. Dit smaakt naar meer : D

Gast (82.171.252.xxx) op 30-12-2008 om 22:36
ach deze JRPG komt hier toch niet uit de meeste J rpgs komen hier niet eens uit als de beste rpgs niet uitkomen in eu waarom dan deze wel

Gast (81.164.21.xxx) op 24-01-2009 om 16:22
16.000 day 1 sales in japan, erg matig hoor.

Zeker als je ziet dat zo'n rehash als mario tennis er 35.000 verzet.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Fragile Dreams
Type:
Game
Releasedatum:
19-03-2010
Ontwikkelaar:
Tri-Crescendo
Uitgever:
Rising Star Games
Media:








Meer media