Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

Kojima: 'Killzone 2 controls te gehaast'


Door Rene Groen op 25-08-2008 om 12:52
Bron: Kikizo

Tot nu toe hoorden we vrijwel alleen maar positieve geluiden over Killzone 2, het is aan Kojima om toch met een puntje van kritiek te komen.

De beste man heeft Killzone 2 inmiddels gespeeld en over de controls wilde hij toch wel wat kwijt. Terwijl het spel begint als een traditionele shooter vond hij het grappig dat je op een gegeven moment de Sixaxis moet gebruiken om een deur te openen, iets waar overigens niemand in slaagde. Volgens Kojima geeft dit aan dat ontwikkelaar Guerilla misschien wel te gehaast is geweest om het technische design te implementeren, iets wat niet correct is bij een titel als deze.


12:55  Maan toont vijf plaatjes
12:50  Plaatjes Alien Crush Returns
 Reacties (35)
 Pagina: 1 | 2
im2 op 25-08-2008 om 19:58 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Hij heeft gelijk, SIXAXIS controls moet je enkel toevoegen als het echt iets toevoegt. En bij deuren openen is dat dus niet het geval.

Gast (84.31.232.xxx) op 25-08-2008 om 20:05
kojima moet wel zijn bek houden over killzone 2.
hijzelf is gespecialiseerd in spellen als mgs. killzone 2 is een first person shooter. die man heeft daar geen fucking verstand van. dus gewoon bek houden.
het spel is trouwens nog lang nie af. sushi-vreters zoals kojima kunnen geen shooters spele.

MrSirius79 op 25-08-2008 om 20:38 [Niv: 5 / Exp: 226]
Hey, die "sushi vreters" hebben wel zo'n beetje de shooter uit gevonden, bijna alle goede 8 en 16 bit shooters kwamen uit Japan en 1 van de beste 1st person shooter reeksen op de huidige en vorige generatie consoles komt ook uit Japan (Nintendo met Metroid Prime).

En hoewel ik het commentaar dat het het tempo uit de gameplay meer dan grappig genoeg vind uit zijn mond en ik zelf niks met MGS heb, weet die man vast wel waar hij het over heeft. Van wat slechte motion sensor controls voor een game kunnen doen hebben we een prachtig voorbeeld van gekregen in een potentiele topgame voor de PS3.

Al denk ik dat het hier echt wel mee zal vallen, het klinkt meer als een, inderdaad onnodige, gimmick. Maar eerst maar zelf zien inderdaad.

Gewijzigd door MrSirius79 op 25-08-2008 om 20:39

Gast (82.168.240.xxx) op 25-08-2008 om 23:14
Read 'em and weep...
KZ2 = EPIC FAILURE!

Gast (82.169.170.xxx) op 26-08-2008 om 08:24
PS3 fanboys willen zo graag een echt goede game, dat ze alle hoop op KZ2 hebben gezet.
Mijn hop lgt bij Litle Big Planet, als die faalt gaat de ps3 lekker de deur uit en koop ik weer een 360.

Gast (193.191.3.xxx) op 26-08-2008 om 08:42
Proficiat voor jou..., moest ik van jou zijn zou ik geld gebruiken om je Nederlandse spelling te verbeteren.

Gast (82.169.170.xxx) op 26-08-2008 om 09:01
Pot ketel verhaal, lekkere zinsopbouw sukkel.

Gast (134.146.0.xxx) op 26-08-2008 om 14:34
LOL@ flamende apen hier.
Jullie PS3 fanboys laten je wel weer kennen zeg.
Eerst is Kojima een GOD want hij is de man van MGS4.
Nu diezelfde 'GOD' kritiek heeft op een spel dat hij gespeeld heeft is hij ineens een sushi-vreter.

Om met Asterix en Obelix te spreken:
Rare jongens die PS3 fanboys :9

Gast (213.46.143.xxx) op 26-08-2008 om 21:28
@roderick ,ik kan hem een n00b noemen op et feit dat die gast nog nooit een shooter heeft gemaakt. Sterker nog hij heeft nog nooit een game gemaakt met lekkere controles en dan gaat hij zeiken op killzone?

Tuurlijk zal dat draaien aan een duur maybe niet zo lekker werken ,dat kan allemaal best, maar hij is gewoon de laatste die daar commentaar op mag geven na die verschrikkelijke controles van mgs 1,2 en 3 en zelfs 4 is verre van goed

Gast (213.46.143.xxx) op 26-08-2008 om 21:33
@ sirius
Die jappen de shooter hebben uitgevonden? R U kidding me? Ik heb echt een hekel aan wabanese/wappanners =wanabe jappaners :r :r . Wij in het westen hebben de first person shooter uitgevonden en geperfectioneerd,n00b. Douw een japanner een controller in de handne en laat em cod 4 of halo spelen en hij weet bij god niet wat ie moet doen en hoe. Vorig jaar op de tgs was crysis daar en die japanners die et wilde uitproberen zogenaamd konde rer geen BAL van. Ga maar filpjes daarover zoeken. Ik wed dat kojima net zo is ,aangezien mgs 4 zo liniair als de pest was. Heb je een beetje keuze en vrijheid dan kunnen die japannners er niet mee om gaan. Zal vast liggen aan die verstikkende cultuur van hun |( :X

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Killzone 2
Type:
Game
Releasedatum:
27-02-2009
Ontwikkelaar:
Guerrilla Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media