Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Factor 5 brengt sequel op Lair?


Door Rene Groen op 12-02-2008 om 10:28
Bron: IGN

Eerder vandaag hadden we al een nieuwspost over Factor 5 en haar relatie tot de Nintendo Wii, vorig jaar kwamen ze echter met een titel waar veel minder enthousiast op gereageerd werd.

Vorig jaar bracht de ontwikkelaar namelijk de PlayStation 3 game Lair op de markt. In het spel bestuurde je een draak door de Sixaxis te kantelen, maar er waren maar weinig gamers die deze stugge controls onder de vingers kregen en daadwerkelijk konden genieten van de game.

In gesprek met IGN geeft Factor 5 president Julian Eggebrecht aan dat hij de problemen begrijpt, maar dat de game zelf helemaal niet slecht was en traditionele controls ervoor gezorgd konden hebben dat het spel een stuk positiever zou worden ontvangen.

In het vervolg van het gesprek lijkt het erop dat Eggebrecht tussen de regels door al een sequel aankondigt, of gaat het om een fix voor het eerste deel? Beoordeel zelf:

quote:
"If we find a chance in the future that would bring Lair to the audience which didn't get any access, that would be fantastic. I can't say anything quite yet, but there might be something in the works there. We might have a chance yet to bring those back to the table and hopefully, if that should happen, they would give the game a second chance Nevertheless, we definitely took a long look at the results and learned a couple of lessons. If you're on a platform where this whole motion control is something new and not being pitched as the main feature of the platform, you should probably give the choice between having different control schemes, there is absolutely no doubt about it."


10:33  EA met oude games naar nieuwe systemen
10:22  Dark Messiah toont launchvideo
 Reacties (9)
 Pagina: 1
MaartenL (Redacteur) op 12-02-2008 om 10:33 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Lair was een draak van een spel (in de slechte zin) maar het concept en alles was wel cool.

Gewoon de besturing goed bijwerken en dezelfde graphics behouden (hetzij iets meer sfeer en kleur erin) en dan zitten ze al op het goede pad.

Ik hoop echt dat ze het deze keer niet verknoeien.

Gast (82.217.19.xxx) op 12-02-2008 om 10:46
misschien brengen ze hem deze keer wel naar de wii

Gast (85.146.58.xxx) op 12-02-2008 om 10:51
Niemand neemt zich de moeite om Lair te "leren".
Ik heb het zelf gespeeld, en de besturing was vrij simpel en makkelijk (als je het een keer door hebt).

Het was een leuk spel in mijn ogen, maar ze moeten er geen sequal van maken, mensen zijn te ongeduldig/dom om de controls te leren.

Tenzij ze bij de sequal inbouwen dat je met de analoog kunt sturen, dan zou Lair misschien beter verkopen.

Gast (83.80.204.xxx) op 12-02-2008 om 11:04
traditionele controls ervoor gezorgd konden hebben dat het spel een stuk positiever zou worden ontvangen.

Waarom hebben ze dat er dan niet ingedaan?! Eikels. TESTafdeling heet zoiets!! Niks aan te doen. Ze weten nu in ieder geval hoe ze het NIET moeten doen.
Als ze deeltje2 uitpoepen hoop ik dat het niet weer dezelfde dunne stront is!

prangstar op 12-02-2008 om 11:04 [Niv: 99 / Exp: 4926]
@Gast (85.146.58.xxx) op 12-02-2008 om 10:51

ben het met je eens gister gespeeld en helemaal geen problemen alleen de graphics mogen wat mooier.

ik denk zowiezo dat mensen te snel oordelen over besturing als het met sixaxis werkt. ik heb tot nu toe, motorstorm, warhawk, ratchet en clank en burnout paradise allemaal met sixaxis gespeeld. en het gaat zwaar goed. ik weet ook zeker dat de gemiddelde speler met analoge het aflegt in een van die games (beetje veel zelfvertrouwen) maar van mij mogen ze wel seguel maken maar dan betere graphics en sixaxis optioneel das altijd beter. verder. nix op in te brengen

Gast (83.80.204.xxx) op 12-02-2008 om 11:09
Reacties worden ook zomaar gewist zonder dat daar iets instaat wat te ver gaat imo. Flauwe zooi jongens!!

Tecnomic NL op 12-02-2008 om 12:12 [Niv: 164 / Exp: 8218]
Bespaar me een vervolg en het constante gehemel van z'n eigen titel wat ik iedere keer moet aanhoren.

Gast (212.203.16.xxx) op 12-02-2008 om 13:48
@ prangstar:

Bij motorstorm vond ik de sixaxis niet echt leuk, maar dat omdat ik daar meermoeite had om het onder de knie te krijgen.

En dat is 't 'm met de sixaxis, mensen zijn de analoog gewend, en willen meestal geen tijd erin besteden om de sixaxis te "leren gebruiken".

Ik denk dat het inderdaad de optie is om analoog als standaard te gebruiken en sixaxis optioneel.

Er zijn mensen beter met analoog, en andere weer beter met sixaxis, en weer andere beter met muis en tobo.

dusja :)

Gast (84.197.110.xxx) op 12-02-2008 om 20:07
suckten alleen de controls of of?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Lair
Type:
Game
Releasedatum:
23-11-2007
Ontwikkelaar:
Factor 5
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media