Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
19 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Nieuwe info Lost Odyssey


Door Joni Philips op 06-05-2007 om 10:46
Bron: IGN

Lost Odyssey is een RPG van de hand van Hironobu Sakaguchi, de man die ooit begonnen is met de Final Fantasy serie. De game zal eind 2007 uitkomen in de Verenigde Staten en Japan, deze gelijktijdige release komt er omdat Lost Odyssey meer op het Westerse publiek gericht is.

Dankzij Famitsu beschikken we nu over wat meer details over de game.

- Het spel is voor 70% afgewerkt en de release in het najaar van 2007 lijkt dus wel goed te komen.

- Het belangrijkste thema in de game wordt menselijkheid.

- Nobuo Uematsu is bijna klaar met de muziek, deze zal niet lijken op de muziek van Blue Dragon.

- Men werkt momenteel aan het reduceren van de laadtijden en het beter afstellen van de gevechten.

- De game gebruikt een vaste camera.

- Tijdens de gevechten is er een soort muursysteem, de voorste vechtersbazen vormen een fysieke barrière om de achterste te beschermen. Vijanden gebruiken gelijkaardige formaties. Er zullen fysieke aanvallen in de game aanwezig zijn die door deze muren kunnen breken.

- Magiërs hebben veel sterkere aanvallen dan andere personages, het is dan ook belangrijk om hen goed te beschermen.

- Je zal bepaalde vaardigheden nodig hebben om accessoires te dragen.

- Er zijn verschillen tussen de vaardigheden die sterfelijke en onsterfelijke personages kunnen leren.

- Je kunt magische items versmelten met een wapen om het sterker te maken.



10:55  Captain N: The Game Master
10:32  HD trailer en 3D screen Call of Duty 4
 Reacties (8)
 Pagina: 1
360spin! op 06-05-2007 om 11:39 [Niv: 63 / Exp: 3149]
jammer dat die japanners altijd maar turn based games maken. ik vind dat geen echte rpg's.

Nelus op 06-05-2007 om 12:11 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Ja precies, ik had het echt vet gevonden als het in een hack'n'slash stijl was gedaan. Dat was pas vet geweest

Roderick op 06-05-2007 om 12:30 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Traditioneel Japanse turn based RPG's vind ik juist geweldig. Heb t ook niet zo op de meeste ontwikkelingen die Square maakt. Lekker ouderwets goeie gameplay met moderne graphics, dat leveren (hoop ik) Blue Dragon en Lost Odyssey.

Devilly op 06-05-2007 om 12:55 [Niv: 275 / Exp: 13756]
"jammer dat die japanners altijd maar turn based games maken. ik vind dat geen echte rpg's."
Geen echte RPG's? Dat waren zo'n beetje de eerste RPG's die er waren.

Turn-based vind ik juist lekker, al vind ik een iets interactievere gameplay soms ook wel leuk. Ik denk dat ik dit interactievere wel zal gaan vinden in White Knight Story. Maar voor een echte turn-based RPG zou ik nu voor Blue Dragon gaan. Die sfeer staat me veel meer aan dan die van Lost Odyssey (lekker kiddy, lekker mijn ding ).

Gast (82.74.215.xxx) op 06-05-2007 om 14:09
ben benieuwd hoe het grafish tot zijn punt gaat komen. niet echt mijn spel. doe mij maar liever White knight story.

veel meer kleur erin en heel orgineel.
de ingame beelden zagen dan ook crappie uit van Lost Odyssey.

Paul_jambers op 06-05-2007 om 16:39 [Niv: 68 / Exp: 3394]
Tijdens de gevechten is er een soort muursysteem, de voorste vechtersbazen vormen een fysieke barrière om de achterste te beschermen. Vijanden gebruiken gelijkaardige formaties. Er zullen fysieke aanvallen in de game aanwezig zijn die door deze muren kunnen breken.

zoiets had je toch ook in breath of fire 2?
maar kom maar op met deze game mijn xbox 360 kan wel een goede rpg gebruiken

360spin! op 07-05-2007 om 09:18 [Niv: 63 / Exp: 3149]
@devilly. no offense maare..
het waren idd de eerste RPG's maar ook RPG's evolueren en daarom vind ik het nu eens tijd worden dat ze realtime vechtsysteem in gaan bouwen. eternal sonata komt daar dicht in de buurt. daar heb iedereen vijf secnden om aan te vallen (dit bevalt mij tevens niet zo). Daarom wacht ik met smart op fable 2 en infinite undiscovery die word echt de bomba.

im2 op 07-05-2007 om 17:45 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Het probleem met turn-based is dat het te traag gaat en niet echt realistisch is(in een echte oorlog wacht nieman zijn beurt af )

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Lost Odyssey
Type:
Game
Releasedatum:
29-02-2008
Ontwikkelaar:
MistWalker
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media