Tijdens de E3 van vorig jaar werd Too Human getoond en dat had Silicon Knights beter niet kunnen doen. Een goede indruk is niet achter gelaten.
Door de technische problemen en verschillende andere mankementen in de zeer vroege versie die toen getoond werd kregen gamers de indruk dat er niet veel meer aan te redden viel.
Het tegendeel is waar en dat beweert een IGN redacteur in zijn blog. De game is van alle technische problemen af, kent zeer geavanceerde technieken in combinatie met de Unreal III engine, heeft een goede camera en geeft weer de indruk een kwaliteitsgame te zijn.
quote: The game runs smoothly now. The camera dynamically follows the action, offering the most cinematic viewpoint. The combat allows for dozens of on-screen enemies. Animations are much more fluid and transitions more natural. And for you tech nuts, Too Human is running with four times anti-aliasing, eight light sources per character, soft shadowing, depth of field blur galore, and much more. The engine will wow you. Some of the in-game models are truly incredible.
Zonder over te gaan in het ophemelen van de game kunnen we in ieder geval zeker zijn van veel meer informatie over de game dankzij IGN. Deze informatie zal snel komen.
quote:
I can promise you that if you were excited for the project before, you will be doubly, or triply so by the time you're up-to-date.
|