Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
28 Maart 2020 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(4) 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Maart 2020 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(3) 
26 Maart 2020 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
25 Maart 2020 
(17) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
24 Maart 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(7) 
(2) 
23 Maart 2020 
(0) 
22 Maart 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
21 Maart 2020 
(9) 
(0) 
20 Maart 2020 
(14) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(2) 
19 Maart 2020 
(3) 
(0) 
(2) 
(4) 
18 Maart 2020 
(32) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
17 Maart 2020 
(0) 
(1) 
(8) 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
16 Maart 2020 
(0) 
(2) 
(8) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
15 Maart 2020 
(18) 
(2) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Maart 2020 
(13) 
(10) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
12 Maart 2020 
(0) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2020 
(6) 
(0) 
(4) 
(13) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
My Hero One's Justice 2
Ori and the Will of the Wisps
Dead or School
Dreams
Nieuws:

Flying Wild Hog gaat in op next-gen systemen


Door Rene Groen op 02-03-2020 om 05:37
Bron: WCCF Tech

Ontwikkelaar Flying Wild Hog is bekend van titels als Shadow Warrior en Hard Reset en werd recentelijk overgenomen door Supernova Critical. Kijkend naar de toekomst dan zullen ze later dit jaar twee AAA games onthullen en in een interview laat CEO Michal Szustak zich uit over de nieuwe generatie consoles.

In het gesprek laat hij weten dat het behalen van zestig frames per seconde op de nieuwe generatie een stuk makkelijker zal worden door de toegenomen rekenkracht. Ondanks deze verbeteringen verwacht ziet hij de nieuwe games nog altijd op de huidige generatie consoles verschijnen.
quote:
"Wij zijn, aangezien we actiegames ontwikkelen, superblij omdat het ons toestaat om makkelijker games te ontwikkelen in zestig frames per seconde. Ik ben een old school gamer en 60FPS is belangrijk voor mij. Dus ja, ik ben er superenthousiast over. In termen van moeilijkheden bij het maken van de games denk ik dat de nieuwe generatie veel toegankelijker zijn. We verwachten dan ook minder problemen te hebben in vergelijking met de huidige generatie. Uiteraard helpt de Unreal Engine 4 hierbij, maar we hebben ook veel ervaren mensen binnen de studio's dus we zijn er klaar voor om een game te ontwikkelen voor de komende generatie.

Hoe superenthousiast we ook zijn voor de nieuwe generatie, ik kan beloven dat we de huidige generatie niet zullen vergeten. We willen onze games dan ook naar alle mensen brengen die er plezier aan beleven en ik kan dan ook beloven dat iedereen ze kan spelen."

Szustak voegt verder nog toe dat het succes van Flying Wild Hog mede voort komt uit de relatief korte marketingcampagne waarna de releasedata snel volgen.


05:38  DOOM Eternal met Master Level gameplay
05:37  Veel nieuwe details van Outriders
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.