Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
23 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
22 Juli 2019 
(3) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2019 
(1) 
(4) 
(1) 
20 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(8) 
(2) 
(2) 
19 Juli 2019 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
18 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2019 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
(0) 
16 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(1) 
(1) 
14 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 Juli 2019 
(1) 
(2) 
12 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(23) 
10 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(2) 
(2) 
(4) 
(17) 
(1) 
(1) 
(1) 
09 Juli 2019 
(1) 
(1) 
(4) 
(4) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(2) 
08 Juli 2019 
(1) 
(1) 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 Juli 2019 
(4) 
(0) 
06 Juli 2019 
(1) 
(5) 
(0) 
05 Juli 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
(8) 
04 Juli 2019 
(43) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juli 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
Stranger Things 3: The Game
Bloodstained: Ritual of the Night
[E3] De vergeten platformen van de E3
Crash Team Racing Nitro-Fueled
Nieuws:

Breath of the Wild sequel kwam voort uit DLC


Door Rene Groen op 20-06-2019 om 14:52
Bron: Kotaku

Voorafgaande aan de E3 was al veel informatie gelekt, toch wist Nintendo ons te verrassen door haar Direct af te sluiten met de aankondiging van een vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild. In een interview gaat Zelda series producer Eiji Aonuma dieper in op deze beslissing.

Aonuma legt dat ze de downloadable content van Breath of the Wild als een goede manier zagen om meer elementen aan een bestaande wereld toe te voegen. Kijk je naar de technische kant van het verhaal dan is DLC eigenlijk niets meer dan data die je toevoegt aan een eerder uitgegeven game. Wanneer ze dan ook grotere veranderingen wilden zou DLC niet voldoende zijn en dus vonden ze een volwaardige sequel een beter plan. Dit vervolg komt voort uit de vele ideeën die de ontwikkelaar had, dit werden er zoveel dat ze besloten er een geheel nieuwe game rondom te bouwen en vanaf nul te beginnen.

In het interview laat Aonuma verder weten:
  • Ze bekijken per game of het beter is om een remake te maken, waarbij ze dan weer nieuwe elementen toevoegen, of een volwaardige sequel.
  • Bij de ontwikkeling van de The Legend of Zelda: Link's Awakening remake keken ze zowel naar spelers die het origineel gespeeld hebben als naar nieuwkomers. Hoewel ze de originele game hebben aangepast qua design is er besloten om geen nieuwe dungeons toe te voegen, oudgedienden kunnen hierdoor terugvallen op hun geheugen.
  • Mocht de dungeon mode uit het spel succesvol zijn, resulteert dit dan in The Legend of Zelda Maker? Het is een vraag waar Aonuma geen antwoord op kan geven, mochten mensen het idee leuk vinden dan zal hij dit wel in zijn achterhoofd houden.
  • Er zit geen button remapping in de game, volgens de producer is het de taak van de ontwikkelaar om iets te overhandigen en ze moeten dit niet in handen van de gamers leggen. Tegelijkertijd snapt hij wel dat er een verlangen onder fans is om bepaalde zaken aan te kunnen passen.
  • In 2014 gaf Aonuma aan dat hij het idee van puzzels geheel wilde reconstrueren en de vraag is nu dan ook wat de volgende innovatie zal zijn. Zoals verwacht lacht hij de vraag weg, het is iets waar hij geen antwoord op mag geven. Tevens geeft hij geen antwoord op de vraag wat er beter had gekund aan Breath of the Wild, het kan namelijk zo zijn dat ze deze kennis gebruiken voor de sequel.
  • De laatste tijd gaat er veel aandacht uit naar de werkcondities bij ontwikkelaars. Aonuma vertelt hierover dat het ontwikkelen van een game altijd draait om de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn. Wanneer één van hen zich niet goed voelt heeft dit effect op de game en diens kwaliteit en dat is niet goed. Het is om deze reden dat games ook uitgesteld kunnen worden, iets waar hij altijd zijn excuses voor aan zal bieden, maar de reden is dat de medewerkers altijd op een eerste plaats komen.
  • Aonuma overziet meerdere projecten en geen werkdag is dan ook hetzelfde. Op een gemiddelde werkdag controleert hij 's ochtends zijn e-mails en kijkt hij erna wat er zoal nodig is. Soms vragen ontwikkelaars zijn advies en speelt hij een stuk van een game om er zeker van te zijn dat het leuk genoeg is. Voordat hij naar huis gaat controleert hij nogmaals zijn e-mail en de laatste tijd kan hij gelukkig redelijk vroeg huiswaarts.


15:32  Switch Mini accessoires al in ontwikkeling?
14:31  Ubisoft wil Uplay+ naar consoles brengen
 Reacties (1)
 Pagina: 1
Gast (92.108.244.xxx) op 20-06-2019 om 15:52
The Legend of Zelda Maker:Tja die gaat er gewoon komen hoor. ;)

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:
Geen media gevonden