@ Gast 78:
No Man's Sky en Star Citizen delen een aantal elementen, maar hebben beiden een ander uitgangspunt. No Man's Sky is heel erg gericht op het ''ontdekken'' van werelden, en altijd op reis te zijn, en dat ook benadrukt door diens gigantische hoeveelheid van die werelden. Star Citizen is in dat opzicht heel anders, draait niet om het ontdekken van eindeloze aantallen aan werelden, maar verkiest ervoor om de reizen die je maakt en de avonturen die je beleeft, zo compromisloos mogelijk te houden. Een hypergedetaileerde wereld, welke echter wel een stuk kleiner is dan NMS.
Wat dat betreft lijkt Elite: Dangerous meer raakvlakken te hebben met SC, dan No Man's Sky zelf.
@ Gast 90:
''Star Citizen Redneckerz...dat is alleen al het voorbeeld''
Zie hierboven. Daarnaast is Star Citizen bijkans de enige titel die echt iets met je PC hardware doet, maar die compromisloze aanpak heeft ook 1 reuze groot nadeel - Wanneer is een game ''af''? Zeker bij een man als Chris Roberts, die toch al van zichzelf een perfectionist is, loop je het risico dat de game aan het Duke Nukem Forever syndroom gaat lijden. Want technologie staat niet stil.
Dat is imo de grootste uitdaging die Star Citizen heeft op dit moment.
''en mensen die zeggen dat Sony niet levert hebben gewoon een punt''
Dan moet je het niet uit de context zo zeggen. De insinuatie is namelijk duidelijk en slaat op No Man's Sky. En in die context is wat er wordt gezegd gewoon onjuist, want Sony heeft vrij weinig te maken met NMS als je het over de gehele linie bekijkt.
De ASCII art is in ieder geval wel creatief