Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Prototype 2 deelt nieuwe details


Door Rene Groen op 16-03-2011 om 15:23
Bron: VG247

Hoewel het vervolg op Prototype pas volgend jaar verschijnt vond het blad EGM het nu al de hoogste tijd om informatie over de game met ons te delen, informatie die hieronder na te lezen is.

De Move Store uit het origineel is geheel komen te vervallen. De ontwikkelaar legt het systeem uit als het volgende: het is alsof je een doos LEGO ondersteboven keert en de speler vraagt er enkele blokjes uit te halen.

Matt Armstrong, Design Director bij de ontwikkelaar, legt zelf ook uit dat hij door het bovenstaande teleurgesteld was in de game. Nadat hij de eerste baas had verslagen kreeg hij meteen 21 nieuwe mogelijkheden:

quote:
“My heart just sank. I just couldn’t believe we actually shipped with that. I cannot image there was a single player, even the most obsessive-compulsive player in the world, who would sit there and read through the descriptions for 21 different abilities and then figure out which one actually had the most value to them, let alone be able to apply it coherently within the game.”


Nieuw zijn de geďnfecteerde ondergrondse holen, alwaar je door moet dringen naar kamers die een collectible bevatten. Wanneer spelers licht vanuit de grond naar de hemel zien reizen weten ze dat zo'n hol dichtbij is en kunnen ze erin springen. Alhier kan de hoofdrolspeler entiteiten consumeren en zo zijn krachten en mogelijkheden upgrade. Een voorbeeld zijn de messen van Heller die groter en krachtiger kunnen worden. Dit verschil zien we niet alleen in de statistiek, maar tevens in de graphics terug. Een andere upgrade van Heller is zijn sonar, deze staan hem toe om locaties van vijanden te achterhalen.

Perks worden vergaard door zogeheten Black Net sets, mutaties die ieder hun eigen slots hebben. Wanneer de vijanden in een hol eenmaal volledig geconsumeerd zijn kunnen spelers de verdiende mutatie toewijzen aan zo'n slot. Gelijk aan het Call of Duty perk systeem is er een gelimiteerd aantal slots zodat je altijd zorgvuldig moet kiezen waar je jezelf in wilt specialiseren.

quote:
“You are always going to have more mutations than you have slots for, so you are going to have to make value judgments."


15:33  Famitsu met meerdere 3DS cijfers
15:10  Battlefield 3 met nieuwe trailer
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (192.87.63.xxx) op 16-03-2011 om 16:02
nou boeiend imo -.- hoeveel keuzes je in het begin hebt vind ik just wel goed in plaats van scripted shizzle

Gast (94.225.216.xxx) op 16-03-2011 om 18:40
volgens mij speelt ge een deel van het verhaal met die soldaat en een deel met Alhier

Gast (195.240.188.xxx) op 16-03-2011 om 19:30
Krijg een beetje een Crackdown 2 gevoel met die ondergrondse holtes, maar goed je krijgt wel veel customisatie opties. Ben benieuwd wat het eindresultaat wordt.

OptimusPrime NL op 16-03-2011 om 19:41 [Niv: 30 / Exp: 1487]
@195.240.188

Toen ik dat las moest ik ook meteen aan Crackdown 2 denken.

GeneralSecura op 17-03-2011 om 15:10 [Niv: 30 / Exp: 1521]
Ik vond het upgrade-menu in Prototype inderdaad verwarrend. Mooi dat ze daar iets aan doen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Prototype 2
Type:
Game
Releasedatum:
24-04-2012
Ontwikkelaar:
Radical Entertainment
Uitgever:
Vivendi Games
Media:








Meer media