Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Sonic te snel voor goede kwaliteit?


Door Rene Groen op 01-12-2008 om 13:03
Bron: IGN

Sinds vorige week ligt Sonic Unleashed in de schappen, een nieuwe poging om de status van Sonic te herstellen nadat hij geruime tijd het lachertje van de game-industrie was.

Hoewel de naam Sonic vroeger met respect werd uitgesproken waren zijn games de laatste jaren kwalitatief een stuk minder te noemen. David Clayman, ontwikkelaar bij Sonic Unleashed, zegt te weten waar de problemen vandaan kwamen:

quote:
'Sonic rent een bepaald aantal kilometers per uur, om hierbij een game te maken die niet alleen leuk is, maar waarbij je ook veel kunt rennen, moet je vele kilometers binnen een level hebben om in te spelen. Wanneer we dit zouden doen zou het spel niet langer dan drie uur duren, om die reden moeten er veranderingen worden doorgevoerd. De Werehog in Sonic Unleashed is hier een voorbeeld van.'




13:16  EA en Ubisoft jagen op SCi?
12:55  Michael Phelps krijgt eigen game
 Reacties (19)
 Pagina: 1
Freedomviper op 01-12-2008 om 13:13 [Niv: 20 / Exp: 1023]
persoonlijk ben ik het hier niet mee eens

Gast (134.146.0.xxx) op 01-12-2008 om 13:13
Of je maakt gewoon een 2D versie, sommige games zijn nu eenmaal niet geschikt om in 3D te spelen en Sonic is daar een perfect voorbeeld van.

Uchiha_Shadow op 01-12-2008 om 13:16 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Liever een goede game die 3 uur duurt (Ikaruga) met een beetje replayvalue dan eentje die de gameplaytijd onnatuurlijk verlengt.

Mrakz0r op 01-12-2008 om 13:16 [Niv: 36 / Exp: 1778]
Sonic Adventure voor de Dreamcast was anders wel een topgame! Daar heb ik me errug mee vermaakt toendertijd.

dark lars op 01-12-2008 om 13:31 [Niv: 108 / Exp: 5400]
maupie heeft volgens mij ook wel gelijk. als er nu bijv een mario 2D zoals bros enzo werd aangekondigd op de wii zou ik neit de enigste zijn die ene vreugde dansje doet

Lawliet op 01-12-2008 om 13:41 [Niv: 346 / Exp: 17280]
Werehog is fail. Heb de game gespeeld bij Het Multimedia event en vond het saai en vervelend. De daytime levels met Sonic waren weer hemels. Een beter idee was om Tails en Knuckels speelbaar te maken en ook met hun in levels te rennen en een eigen story mode.

Gast (84.104.16.xxx) op 01-12-2008 om 14:00
maar dark lars:

Dat voorbeeld gaat hier niet op, aangezien al duidelijk is gebleken dat de 3D Mario's erg goed zijn. Maar een nieuwe 2D Mario is altijd welkom :)

Gast (89.202.213.xxx) op 01-12-2008 om 14:22
idd mario galaxy was goed opgenomen

dek op 01-12-2008 om 14:46 [Niv: 5 / Exp: 252]
Beter werken ze gewoon aan een sonic game met alleen maar rennen. En werken ze er maar lekker 2-3 x zo lang aan plus rankings etc. waardoor replay waarde groeit. Bij het deel op de gamecube heb ik alleen de shadow en sonic levels doodgespeeld hoe zou dat toch komen...

No'tje op 01-12-2008 om 14:56 [Niv: 205 / Exp: 10250]
Oow, dus ze weten wel dat de Werehog niet ging werken en al die andere toevoegingen ook niet.

Please maak een 2.5D sonic 3 & knuckles remake.

Wazzim op 01-12-2008 om 15:02 [Niv: 139 / Exp: 6951]
Sonic op de DC was ook gewoon goed en de sonic rivals serie is ook gwn rennen en die games zijn ook goed.

Gast (86.91.244.xxx) op 01-12-2008 om 17:48
Ze moeten games ook niet multiplatform maken, maak dan direct een goede Sonic in een grote open wereld op de 360 en de ps3.

Nibor op 01-12-2008 om 18:47 [Niv: 144 / Exp: 7223]
Aha dus racegames is al helemaal een drama?
Wat een onzin zeg

Stammetje91 op 01-12-2008 om 19:00 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Rot op met deze onzin. Sonic hoort snel te zijn en niet een of andere gare adventure.

MarcianoNL op 01-12-2008 om 22:29 [Niv: 217 / Exp: 10864]
De Werehog haalt de magie uit Sonic, hij hoort snel te zijn en niet met lange armen zwaaien om vijanden dood te meppen. Hoop nog steeds voor een 2.5D Remake van de oude Sonics voor de Next-Gen consoles.

im2 op 01-12-2008 om 22:54 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Dan werk je toch gewoon met user-created content zoals in LBP. Problem solved...

Gast (78.23.134.xxx) op 01-12-2008 om 22:59
Iedereen vergeet hier dat het niet zo gemakkelijk is om oogstrelende gebieden te maken met afwisseling en met een constante supersnelle gameplay. Dat kost gewoon te veel om te maken en moeten ze keuzes maken.

Helaas zijn sommige van die keuzes niet goed uitgewerkt.

Gast (84.28.240.xxx) op 02-12-2008 om 18:00
Sonic unleashed heeft bewezen dat Sonic in 3d best kan, maar de game is echt verpest door andere kritiekpunten

Wii gamer op 02-12-2008 om 20:13 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Wat?!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Sonic Unleashed
Type:
Game
Releasedatum:
28-11-2008
Ontwikkelaar:
SEGA Sammy Holdings
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media