Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

High Voltage toont The Conduit


Door Joni Philips op 21-04-2008 om 23:05
Bron: IGN (via Konnichwa)

Na Harvey Birdman: Attorney At Law en Ben 10: Protector of Earth hoopt High Voltage nu wel te scoren op de Wii met de FPS The Conduit.

The Conduit is een FPS die zich in het moderne Washington DC afspeelt. De stad wordt aangevallen door buitenaardse wezens. De speler kruipt in de huid van een geheim agent die de waarheid achter de invasie moet ontdekken. De game loopt de Quantom3 Engine, een Engine die men bij High Voltage heeft gemaakt. De Engine moet absoluut het uiterste uit de Wii halen, de console moet zelfs de PlayStation 3 evenaren. Hier kun je een technische demo bekijken.




00:01  Call of Duty 4 bereikt nieuwe mijlpaal
22:06  PSP krijgt nieuwe Midnight Club
 Reacties (10)
 Pagina: 1
Lawliet op 21-04-2008 om 23:14 [Niv: 346 / Exp: 17280]
Harvey Birdman: Attorney At Law en Ben 10: Protector of Earth zijn niet echte toppers... Vraag me af hoe deze game word.

Gast (84.25.105.xxx) op 21-04-2008 om 23:24
hij ziet er iig goed uit, zou deze game gebruik maken van werkzzeug. Dit zorgt ervoor dat games nog maar een fractie van schijfruimte nodig hebben en toch goede graphics kunnen hebben

Cain op 21-04-2008 om 23:28 [Niv: 147 / Exp: 7344]
"De Engine moet absoluut het uiterste uit de Wii halen, de console moet zelfs de PlayStation 3 evenaren."

De Wii kan veel, maar de PS3 (of 360) evenaren? Nee dat niet.

Joni Philips (Eindredacteur) op 21-04-2008 om 23:30 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
@Gast(84....): Schijfruimte maakt niets uit voor graphics, toch niet op de Wii. De schijfruimte is meer dan groot genoeg in vergelijking met de RAM.

sidar op 22-04-2008 om 00:29 [Niv: 49 / Exp: 2463]
ik snap zowiezo niet waarom ze niet het flash geheugen van 512mb niet als tijdelijke swap geheugen kunnen gebruiken.

@cain,
Ik heb het idee dat iedereen het verkeerd begrijpt.
Ik neem aan dat ze technieken bedoelen, bijvoorbeeld Normal mapping, op de PS3 kan je dit op een nog al hoog standje zetten...maar de Wii kan het ook alleen dan niet zo zwaar als de PS3.

Dus in theory doen ze het zelfde alleen het zal verschillen in render kwaliteit.

maar als ze Perfect dark Zero niveau kunnen halen met deze engine dan is dat toch prachtig?

konnichiwa op 22-04-2008 om 02:08 [Niv: 153 / Exp: 7652]
Het is zeker een game dat ik in het oog blijf houden.

Dit vooral door de visuals die me bekoren (moest eerst denken aan TS games).

Uchiha_Shadow op 22-04-2008 om 03:07 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Danger! Danger! High Voltage!

Euh, anyway. Interessante titel. Mooie engine, maar zoiets haalt het gewoon niet bij een goede artstijl (zie Metroid Prime 3) voor mij. Toch, goed dat ze het eens proberen. Hopelijk wordt het een goede titel.

Fire in the disco!

Gast (212.239.203.xxx) op 22-04-2008 om 09:17
sweeet eindelijk iemand die eens de ECHTE *D kwaliteit uithaalt van de wii

willem_liu op 22-04-2008 om 13:31 [Niv: 79 / Exp: 3969]
@ sidar op 22-04-2008 om 00:29 [Niv: 25 / Exp: 1273]
ik snap zowiezo niet waarom ze niet het flash geheugen van 512mb niet als tijdelijke swap geheugen kunnen gebruiken.
=====
Flash geheugen benaderen is nog langzamer dan een hardeschijf. Dus dat gebruiken als tijdelijke swap is niet zo handig. Bovendien heeft flash geheugen een beperkt aantal keren dat je data mag schrijven. Lezen is onbeperkt, maar je kan maar een beperkt aantal keren data schrijven naar flash geheugen. Bij normaal gebruik zal dat nooit een probleem zijn, maar als je constant moet swappen wel.

sidar op 22-04-2008 om 16:41 [Niv: 49 / Exp: 2463]
@willem,
Met andere woorden het kan geberuikt worden voor de kleine dingetjes.
Bedoel hoe meer ram ze besparen hoe soepeler iets zou runnen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Conduit
Type:
Game
Releasedatum:
10-07-2009
Ontwikkelaar:
High Voltage
Uitgever:
SEGA Sammy Holdings
Media:








Meer media