Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

WiiMote wordt geen lichtzwaard in Force Unleashed


Door Joni Philips op 17-01-2008 om 09:45
Bron: Game Informer

Bij LucasArts en Krome Studios werkt men momenteel hard aan Star Wars: Force Unleashed voor de DS, de Wii, de PSP, de PS2, de PS3 en de Xbox 360.

Krome vertelde vorig jaar dat de WiiMote als lichtzwaard zou gebruikt worden in de game. Vele Star Wars fans met een Wii hoopten dan ook op een 1:1 overzetting waarbij elke beweging met de WiiMote werd nagebootst door het lichtzwaard. Game Informer had de kans om een vroege versie van Force Unleashed te spelen op de Wii en zij moeten die fans teleurstellen. Enkel de Force krachten worden volgens hen bestuurd met de bewegingssensoren. Het lichtzwaard bestuur je met de traditionele WiiMote knoppen.


12:29  Surfer Girl geeft antwoord op vele vragen
08:43  Nieuw Emergency Mayhem packshot
 Reacties (17)
 Pagina: 1
LexDV op 17-01-2008 om 09:52 [Niv: 11 / Exp: 538]
Dat is minder. Dan heeft de Wii versie ook geen meerwaarde meer.

MaartenL (Redacteur) op 17-01-2008 om 10:23 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Jawel, de force krachten zijn nog met de Wiimote. Das toch ook al cool vind ik

Mja, ik haal de game op 360 (of PC als em erop uitkomt?).

Gast (87.215.132.xxx) op 17-01-2008 om 11:02
Volgens mij zeggen ze dat het niet helemaal 1 op 1 is, maar dat de Wiimote wel degelijk als lightsabre wordt benut.

Uchiha_Shadow op 17-01-2008 om 11:05 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Ik wacht toch liever op een Wii-exclusive Star Wars game die van de grond af gebouwd is voor de Wii en dus alles *wel* goed gebruikt. Want je kunt met zo'n 80-90% zekerheid zeggen dat deze waarschijnlijk slechte controls heeft.

Gast (81.92.183.xxx) op 17-01-2008 om 11:26
Mooi dat bespaard mij weer 50 euro. Jammer dat ze de moeite er niet in willen steken maar dat is vrijwel bij elke Third Party game zo, die zijn gewoon allemaal slecht

Uchiha_Shadow op 17-01-2008 om 11:28 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Ja, maar... Buy Zack & Wiki

madmaniac op 17-01-2008 om 11:39 [Niv: 65 / Exp: 3265]
nja, dan koop ik'm niet

Berserk op 17-01-2008 om 11:39 [Niv: 148 / Exp: 7377]
Is het eigenlijk mogelijk om zulke snelle bewegingen met de wii mote in zwaard bewegingen om te zetten? Volgens mij is de reactiesnelheid van de wiimote nog te traag en niet complex genoeg. In Red steel was het trouwens ook niet mogelijk bij de zwaardgevechten ook al hebben ze er zoveel reclame voor gemaakt in het begin

Uchiha_Shadow op 17-01-2008 om 12:04 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Grappig genoeg kun je een antwoord krijgen door Wario Ware te spelen op de Wii; een van de eindbazen bestaat uit een zwaard gevecht, waarop je wel 1 op 1 moet blokken en slaan. Ik denk dat als een goede developer, die weet wat hij doet, wat meer tijd hier in steekt dat je dan een goede fundering kunnen krijgen voor 1 op 1 zwaard games. Of in ieder geval een stuk beter dan wat Red Steel doet - dit was natuurlijk een launch game en kun je dus niet als voorbeeld nemen om te concluderen dat het helemaal niet wil.

marino op 17-01-2008 om 16:55 [Niv: 90 / Exp: 4520]
gvd stomme luilakken die developers!
ze hadden een kans om duizend maal beter te verkopen en ze nemen die kans niet eens!

Gast (84.197.110.xxx) op 17-01-2008 om 17:19
gast.132.xxx, lees het hele artikel voor je zo`n reactie plaatst. wat staat er in het laatste zinnetje?

Gast (81.83.110.xxx) op 17-01-2008 om 17:26
minder kapotte ruiten dus :)

Wii gamer op 17-01-2008 om 18:48 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Ik ben toch wel sceptisch over de mogelijkheid dat de wiimote 1:1 kan worden gebruikt. Als het ooit mogelijk wordt gemaakt, zullen mensen gewoonweg 'er op los slaan' en dan blijft er niets leuks meer over. Zie als voorbeeld General Grievous in SWIII: Hij zwaait als een gek met zijn zwaarden.

Een oplossing hiervoor zou zijn dat je op een gegeven moment op TILT slaat, zodat je niet meer kunt aanvallen. [netals bij flipperkasten]

Er zijn echter nog meer sceptische feiten over de 1 op 1 instelling van de wii-mote


ontopic:
Het zal maar de besturing zijn die beter moet zijn. Ik vind de graphics wel belangrijker dan een stomme 'force-release'. Al zeg ik het zelf als nintendofan zijnde.

im2 op 17-01-2008 om 18:54 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Een gemiste kans

Dennizzen74 op 17-01-2008 om 23:48 [Niv: 42 / Exp: 2076]
ze moeten niet zo'n grote mond hebben

Uchiha_Shadow op 18-01-2008 om 01:36 [Niv: 344 / Exp: 17178]
"Een oplossing hiervoor zou zijn dat je op een gegeven moment op TILT slaat, zodat je niet meer kunt aanvallen. [netals bij flipperkasten]"

Wat dacht je hier van: Vijanden blokkeren in principe al je bewegingen, tenzij je strategisch probeer te aanvallen, door bijvoorbeeld te wachten tot je vijand aanvalt, blokkeren en meteen een counter slash doen. En als je toch constant probeert te slaan kunnen vijanden dus blokkeren, dezelfde tactiek gebruiken (counter aanvallen) of zelfs ontwijken en van zij/achter aanvallen.

Gewijzigd door Uchiha_Shadow op 18-01-2008 om 01:38

david op 19-01-2008 om 15:51 [Niv: 39 / Exp: 1961]
jammer

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Star Wars: The Force Unleashed
Type:
Game
Releasedatum:
19-09-2008
Ontwikkelaar:
Krome Studios
Uitgever:
LucasArts
Media:








Meer media