Nintendo probeert met de Nintendo DS en Wii nieuwe doelgroepen te bereiken, mensen die tot voor kort nog geen games speelden. Een van die nieuwe doelgroepen is de Libelle lezer. Jawel, de Libelle lezer.
Om maar even Nintendo's officiële nieuwsbericht te quoten:
quote: Van maandag 7 t/m zondag 13 mei 2007 (moederdag!) kun je op het Almeerderstrand dagelijks van 10:00 tot 18:00 uur genieten van onder andere modeshows, optredens, kookdemonstraties en workshops. En uiteraard kun je shoppen bij de vele tenten van exposanten.
quote: Ook Nintendo staat dit jaar op de Libelle Zomerweek. Nog niet aan het 'brain trainen' geslagen? En toch wel benieuwd wat dit fenomeen nu eigenlijk is. Probeer dan Dr. Kawashima’s Brain Training uit tijdens de Libelle Zomerweek en test je hersenleeftijd. Of speel een van de vele andere spellen in dit genre, zoals Sudoku Master, Big Brain Academy, English Training en Picross DS.
Ook is Nintendo’s nieuwste spelcomputer de Wii speelbaar. Door de vernieuwende en zeer intuïtieve besturing met de Wii-afstandsbediening zijn spellen nu zeer eenvoudig te besturen, voor jong en oud. Door deze besturing voel je je helemaal bij het spel betrokken. Samen tennissen met echte tennisbewegingen, samen een potje honkballen door de ballen echt in het veld in te slaan of een zwaaibeweging te maken om je hengel uit te gooien om vissen te vangen.
|