Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Days Gone Remastered
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Nieuws:

Bioshock interview


Door Joris op 04-12-2006 om 14:11
Bron: Evil Avater

Bioshock speelt zich af in de jaren zestig en actie staat centraal. Het spel moet een open structuur gaan kennen. De speler kan hierdoor het spel in elke gewenste richting sturen. De ontwikkelaar belooft een spel waarin het aan de speler ligt welk pad hij bewandelt en welke beslissingen hij maakt.

De website Evil Avatar had een interview met Ken Levine van Irrational, de ontwikkelaar van Bioshock. Hieronder een paar opvallende vragen en antwoorden.

"(...)Yes BioShock innovates in ways you won't find in a traditional linear shooter, but we've developed a system called dynamic training that sits back and watches the player. And if the player gets lost, or clearly is not getting the game systems (for example, different ammo types vs. different foes), the system will speak up and lend the player a hand, point him or her in the right direction."

"(...)First, you have the twisted father/daughter relationship of the Big Daddy and the little Sisters. She wanders the halls of the lost city, looking for the game's most important resource: a genetic material called Adam. His role is her guardian. He protects her from the mutated scavengers who roam the hallways of Rapture.

We've done a huge amount of work on their interaction. She gets tired on long walks, he gets impatient with her, she gets excited and points out cool things she sees. In combat, his only job is to protect her. In the X06 demo, people actually got to see him lifting her up by the scruff and pulling her out of danger. It was tres cool. And it's all emergent. They're not scripted entities. They literally walk the halls of Rapture, looking for corpses to recycle the Adam from."

Lees het hele interview op deze site



14:17  Komt EA met Burnout Dominator?
13:53  Atari / Sega geven gedetailleerde releaseschema
 Reacties (5)
 Pagina: 1
shikamaru op 04-12-2006 om 15:09 [Niv: 21 / Exp: 1028]
ziet er wel heel goed uit

wackyprofessor op 04-12-2006 om 16:01 [Niv: 224 / Exp: 11181]
Ziet er geweldig uit, must have. Niet super schokkend nieuw (inkopertje) Alhoewel die dynamic training klinkt goed, kom je niet meer echt wekenlang vast te zitten in een stukje. Maarjah spacede game.

Devilly op 04-12-2006 om 17:12 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Mooie graphics, tof gameplaysysteem en uitleg van het spel als je het niet snapt/niet verder komt.
Dat klinkt allemaal erg veelbelovend. Laat maar komen!

Gast (87.209.32.xxx) op 04-12-2006 om 17:50
Te donker. Te doomed.

im2 op 06-12-2006 om 21:28 [Niv: 574 / Exp: 28719]
...belooft een spel waarin het aan de speler licht welk pad hij bewandeld...
Die licht moet ligt worden
Verder een veelbelovend spel maar niet iets waar ik echt naar uitkijk

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bioshock
Type:
Game
Releasedatum:
17-10-2008
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media