Nieuws: Resident Evil 5 en Revolution gaan niet samen
Door Joni Philips op 19-01-2006 om 08:13
|
Bron: Jeux France
|
Resident Evil is zonder twijfel de belangrijkste franchise van Capcom. Hoe hard series zoals Devil May Cry en MegaMan hun best doen, ze hebben gewoon geen kans tegen een populaire serie zoals Resident Evil. Die serie is dan ook ondertussen al toe aan aan zijn tiende game, Resident Evil 5. Dat spel zal verschijnen op PS3 en Xbox 360.
Een Nintendo Revolution versie zal er niet komen. Deadly Silence producer Minoru Nakai heeft gezegd dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Resident Evil 5 op de Revolution zal verschijnen, het nieuwe besturingsschema [uit Resident Evil 4] zou veel te moeilijk zijn om over te zetten op de Revolution. De man sluit achter niet uit dat in de toekomst andere Resident Evil titels wel op de Revolution zullen verschijnen.
|
|
|
|
08:16 Fatality Systeem wordt opnieuw uitgevonden
08:09 Demonik snel en pijnloos geannuleerd
|
Reacties (31) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Gast (80.126.115.xxx)
op 19-01-2006 om 09:11
|
deel 5 of een heel nieuw deel , wat maakt het uit
|
|
IcHyFinGeR
op 19-01-2006 om 09:18
[Niv: 21 / Exp: 1039]
|
Weer een goed game geschraapt...
Hopelijk als de REVO gereleased is, zijn er wel goede spellen die me aan spreken.  Ze zeggen althans niet voor niets dat het special een FPS/shooter console wordt.
|
|
Gast (80.57.39.xxx)
op 19-01-2006 om 11:14
|
Dit is echt de meest lelijkste site ooit, Minoru heeft gezegt bij een project betrokken te zijn voor de Revolution maar dat het niet RE5 is, het word dus ook niet uitgesloten stelletje naabs. :r
|
|
Gast (80.57.39.xxx)
op 19-01-2006 om 11:15
|
damn, hoe zielig, beetje het woord n a a b censureren |(
|
|
Gast (80.57.39.xxx)
op 19-01-2006 om 11:42
|
En dan bedoel ik niet uitgesloten bij een andere developer. Dat Minoru niet aan RE5 werkt wil niet gelijk zeggen dat het helemaal niet meer komt, hoe n00b.
|
|
Gast (83.116.224.xxx)
op 19-01-2006 om 12:30
|
klopt, Minoru Nakai zei zelfs dat het niet uitgesloten is dat re5 naar de revo komt, wel laatur maar boeie, beter laat dan nooit... :D..., dit is trouwens een noobsite ze verdraaien de werkelijkheid, deze site is anti nintendo... :r
|
|
NL|MegaMika
op 19-01-2006 om 12:37
[Niv: 134 / Exp: 6703]
|
Jongens, alsjeblieft. Er wordt hier zoveel nieuws gepost dat een foutje / vergissing heel goed mogelijk is. Vergeet niet dat de gehele crew veel tijd in de website steekt zonder dat daar een beloning tegenover staat. Klopt een bericht niet, dan kun je dat toch ook op een normale manier laten weten zodat wij het aan kunnen passen?
Censureren gaat automatisch door het script, enkele scheldwoorden worden vervangen door sterretjes om de site leuk te houden. Schelden lost niets op.
Over anti-Nintendo: helaas horen we vaak "Gamed is pro/anti die en die console" als er ook maar één bericht is die een lezer niet aanstaat. We proberen zo objectief mogelijk te zijn, ben je het daar niet mee eens, laat het dan op een normale manier, mét beargumentatie weten, zodat wij er van kunnen leren.
Schelden en afkraken lost dus niets op, op een normale manier op fouten / onjuistheden wijzen wel ^^
|
|
moonboer
op 19-01-2006 om 13:05
[Niv: 63 / Exp: 3160]
|
Ik wordt zo langzamerhand wel een beetje gek van het nadelig brengen van nieuws op deze site dat eigenlijk positief is.
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-01-2006 om 13:11
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
via an interview with Deadly Silence producer Minoru Nakai, that Resident Evil 5 is very likely not Revolution-bound.
-> Wat zegt dit, exact hetzelfde wat wij zeggen. De kans dat de game komt is zeer onwaarschijnlijk.
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-01-2006 om 13:16
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
@Ichy, de game is nooit officieel aangekondigd voor Revo
@2de gast, de man wil een Revo game maken, officieel werkt hij enkel nog aan RE DS. Hij werkt miss niet aan RE5 maar hij weet wel aan wat er gewerkt wordt. Trouwens, we zeggen toch ook niet dat de game er niet komt, hij zegt dat het ONWAARSCHIJNLIJK is dat de game er komt.
@moonboer, hier is absoluut niets verdraaid aan dat nieuws.
|
|
Sebastiaan van Wijk
op 19-01-2006 om 13:40
[Niv: 73 / Exp: 3645]
|
Goed, ervanuitgaande dat het nieuws klopt...
Dit is wat Nintendo riskeert door de console een andere input format te geven, heel simpel. Dat is waarom de verkopen van de rev nog belangrijker zijn voor Nintendo dan die van andere consoles: developers zullen echt gedwongen moeten worden spellen te ontwerpen voor dit ding ipv simpel te kunnen porten wat toch al in de maak was. (hoewel dat met die add-ons ook wel kan waarschijnlijk)
|
|
moonboer
op 19-01-2006 om 13:45
[Niv: 63 / Exp: 3160]
|
Nee, maar je benadrukt een nadeel. Over de pluspunten heb je het bijna niet. Het feit dat de man zegt dat er gewerkt wordt aan een spel voor de Revo om zo bekend te raken aan de controller lijkt me toch behoorlijk nieuws wat op een site als deze gepost moet worden. Er staan behoorlijk interessante feitjes in het interview.. maar ongeveer het enige wat jij eruithaald en benadrukt is dat RE5 niet de op Revo komt.
Gewijzigd door moonboer op 19-01-2006 om 13:48
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-01-2006 om 13:47
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Nakai would also like to make a Revolution game unrelated to the Zombie franchise before he commits to a Nintendo-fied Resident Evil.
-> Zowel op Joystick als JF zie ik de man niet zeggen dat hij aan een Revo game werkt.
|
|
moonboer
op 19-01-2006 om 13:49
[Niv: 63 / Exp: 3160]
|
Je pense cependant qu’il serait peut-être plus judicieux de développer un jeu autre que Resident Evil sur Nintendo Revolution, avant de s’attaquer à cette série, et ce, pour se familiariser davantage avec ce nouveau concept, afin de mieux tirer parti du potentiel de la manette par la suite. Nous y travaillons en ce moment…
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-01-2006 om 13:54
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Kan zijn, ik verstond er eerder uit dat ze aan het concept werken, en nog niet aan een game. Daarnaast, mijn Frans is bijlange niet goed genoeg om een heel interview te verwerken. (Ik en Frans waren nooit goede vrienden) Trouwens, het feit dat Resi5 er wsl niet komt, is belangrijker nieuws dan feitjes over de ontwikkeling van ResiDS.  Zeker als er na verschillende nieuwsberichten altijd mensen zijn die beweren dat we fout zijn omdat we geen Revo versie vermelden.
Gewijzigd door Joni Philips op 19-01-2006 om 13:58
|
|
moonboer
op 19-01-2006 om 14:00
[Niv: 63 / Exp: 3160]
|
Als jij eruit verstond dat ze aan het concept werken, waarom zette je dat dan niet in het nieuwsbericht.
En dit: Nakai would also like to make a Revolution game unrelated to the Zombie franchise before he commits to a Nintendo-fied Resident Evil.
|
|
moonboer
op 19-01-2006 om 14:06
[Niv: 63 / Exp: 3160]
|
ik bedoel niet de feitjes over RE DS, maar dingen zoals wat in m'n bercht hierboven staat.
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-01-2006 om 14:07
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Omdat dit gekoppeld staat aan RE5.  Ik begin ook niet over SC bij een Tekken bericht.
|
|
moonboer
op 19-01-2006 om 14:13
[Niv: 63 / Exp: 3160]
|
Omdat dat niet met elkaar te maken heeft. Dat 'concept' en RE wel.
Gewijzigd door moonboer op 19-01-2006 om 14:14
|
|
Zeldaking64
op 19-01-2006 om 14:38
[Niv: 7 / Exp: 353]
|
dus er komt wel iets anders tog?
|
|
Gast (86.81.185.xxx)
op 19-01-2006 om 14:55
|
*D
|
|
Gast (62.45.222.xxx)
op 19-01-2006 om 15:13
|
gasten, relax, er komt vast wel een revo re uit, wat boeit et als et re 5 niet is maar een andere??
|
|
gieltjegitaar
op 19-01-2006 om 15:21
[Niv: 16 / Exp: 791]
|
Vreemd argument over het controlesysteem aangezien de shellexpansie voor de Revo eigenlijk gewoon een GC-controller is.
|
|
Tristan
op 19-01-2006 om 15:29
[Niv: 50 / Exp: 2525]
|
So what, dat ding kan wel zonder Resident Evil. Toch?
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-01-2006 om 15:34
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Gieltje, Capcom is nu ook niet echt een bedrijf om een snelle multi cash-in te maken. Hebben altijd voor het optimale gebruik gewerkt. Zelfs hun Mega Man Collections zijn toch altijd serieus verbeterd geweest.
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|