Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

Minder CGI tijdens The Game Awards?


Door Rene Groen op 17-11-2016 om 15:13
Bron: Polygon

Op 1 december zal wederom The Game Awards plaatsvinden, waarbij vele gamers toch voornamelijk uit kijken naar nieuwe aankondigingen of beelden van hun favoriete aankomende games. De vraag is dan alleen; geven deze beelden wel een accuraat beeld van de werkelijkheid?

Meer dan eens worden er in de game-industrie CG beelden gepresenteerd die ver weg lijken te staan van hetgeen de game ons uiteindelijk te bieden heeft. In een interview met Polygon heeft The Game Awards producer en bedenker Geoff Keighley aangegeven dat hij het dit jaar inzichtelijker wil maken. Hij hoopt transparanter te krijgen hoe games eruit zien, door meer nadruk te leggen op gameplay en in-game beelden in plaats van CG trailers.

Zijn uitspraken komen onder andere voort uit No Man's Sky, die tijdens de VGX 2013 met veel enthousiasme werd ontvangen, mede door diens schitterende beelden. Toen de game eenmaal verscheen bleek er nog maar weinig over te zijn van dit enthousiasme, gevoed door het evenement waar Keighley mede verantwoordelijk voor was.

Keighley ziet het bovenstaande overigens niet iets wat alleen in de game-industrie gaande is. Iedereen probeert voorafgaande aan een release verwachtingen te creëren, neem Warner Bros. die velen enthousiast wist te krijgen met de eerste trailer van Suicide Squad.

Vooruit kijkend naar 1 december zegt hij dat we uit mogen kijken naar game premières van vier tot vijf minuten, waarbij hij hoopt dat het publiek verrast zal worden over de diepte van sommige content die getoond zal worden.


15:16  Firewatch krijgt gelimiteerde fysieke uitgave
15:04  Overwatch dit weekend gratis te spelen
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (178.85.171.xxx) op 17-11-2016 om 15:36
Al weer aankondigen daar zijn van een. Bedroevend niveau

Gast (77.60.44.xxx) op 19-11-2016 om 13:51
Van mij mag het allemaal wel verboden worden.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
The Game Awards
Type:
Event
Releasedatum:
05-12-2014
Ontwikkelaar:
Spike
Uitgever:
Spike
Media:
Geen media gevonden