Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Maart 2024 
(0) 
(2) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
Rise of the Ronin
Skull and Bones
Final Fantasy VII Rebirth
Gamed Gamekalender Maart 2024
Nieuws:

Edge deelt nieuwe Far Cry 4 informatie


Door Rene Groen op 28-09-2014 om 12:13
Bron: Gaming Everything

Met titels als Assassin's Creed: Rogue en Unity, The Crew en Far Cry 4 is Ubisoft goed vertegenwoordigd dit najaar, van laatstgenoemde game leren we weer wat meer in de laatste uitgave van Edge.

  • Jason Brody, hoofdpersonage uit Far Cry 3, is dood. Niet letterlijk, maar figuurlijk. Het ontwikkelteam kreeg de nodige kritiek, waaronder dat Brody als een 'witte redder' werd neergezet, en wilde deze fouten niet nogmaals maken.
  • Met Ajay Ghale, de protagonist van Far Cry 4, wil Ubisoft een karakter neerzetten die mensen kunnen bewonderen zonder dat een groep zich aangevallen zal voelen. Het moet de tegenstelling worden ten opzichte van Brody. Het is een vriendelijke, respectvolle man en zijn achtergrond plaatst hem centraal binnen de verhaallijn, in plaats van het feit dat hij een buitenlander is.
  • De structuur van de hoofdmissies en het verhaal ondersteunen het idee van een open wereld, in plaats van een lineaire opzet binnen deze wereld.
  • Far Cry 4 heeft vertakkende, verhalende keuzes die je als speler maakt en het verhaal doen veranderen. Volgens de ontwikkelaar hebben ze zoveel mogelijk van deze keuzes in de game verwerkt als mogelijk. Inspiratie hiervoor haalden ze uit de gesprekken die Far Cry 3 leuk vonden, echter vonden ze vooral de open wereld leuk en prezen ze het verhaal of de karakters (afgezien van Vaas) niet. Ubisoft wil met Far Cry 4 dan ook dat spelers vooral hun eigen verhalen beleven, in plaats van er één aan ze op te dringen.

    Een andere reden voor de bovenstaande keuze komt voort uit Far Cry 2. Kritiek in deze game was dat veel van je gemaakte keuzes geen invloed hadden. Ze hebben dit zich aangetrokken voor Far Cry 4, je speelt dan ook geen beloningen vrij wanneer je voor één beslissing kiest, wel maak je keuzes en verander je het verhaal.
  • In totaal zijn er zeven of acht verschillende eindes.
  • Wanneer je een fort bevrijd betekent dit niet automatisch dat het gebied geen gevaar meer kent. Kyrat vormt het middelpunt van een civiele oorlog en dus zullen vijanden nooit vertrekken. Naarmate de game vordert zullen er bendes komen die reeds bevrijde gebieden trachten terug te nemen, echter niet in de mate zoals dit bij Far Cry 2 was. Pagan Min zendt eveneens gepantserde bendes naar de bevrijdde gebieden, echter hebben het deze niet op jou voorzien. In plaats daarvan vermoorden ze burgers en dieren en trachtten ze zoveel mogelijk schade aan te brengen. Het zijn hevige gevechten waarbij de speler zelf mag kiezen of hij eraan deel wil nemen.
  • Er is een vorm van karma met de NPC's. Wanneer je de lokale bevolking helpt zullen ze jou ook te hulp schieten, je kortingen geven bij winkels, etc. De ontwikkelaar heeft dit gedaan zodat je om de NPC's gaat geven, in plaats van ze simpelweg te negeren.
  • Als speler kun je de AI inroepen om je te helpen. Een voorbeeld is een missie waarbij je iemands hulp kunt vragen om een bepantserde wagen te overmeesteren. Wanneer dit lukt kan de AI vervolgens achter de turret plaatsnemen om vijanden onder vuur te nemen. Is er geen turret, dan zal hij naast je plaats nemen om je vanuit deze positie te helpen.
  • Blood Dragon, de downloadable content van Far Cry 3, had een invloed op dit vierde deel. Cyber hearts zijn vervangen door aas en je kunt nu dieren inroepen.
  • Het ontwikkelteam voelde zich na Far Cry 3 wat gek omdat de AI niet de basisbewegingen kon doen die Brady wel kon, denk aan het klimmen op een ladder. Bij Far Cry 4 is dit aangepakt, vijanden kunnen het meeste wat het hoofdpersonage zelf ook kan.
  • Edge noemt Far Cry 4 de eerste open-wereld titel van Ubisoft die even compleet aanvoelt als Assassin's Creed 2. Ze noemen het zelfs 'Farcry perfected'.


14:27  FIFA 15 verbant Suarez uit digitale stadions
11:53  Launchtrailer Sherlock Holmes: C&P
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (145.129.118.xxx) op 28-09-2014 om 21:18
altijd leuk om te zien dat ze er verbeteringen in willen steken. Vond Far Cry 3 zelf echt een topper, heb me er echt lang mee geamuseerd. Enkel de coöp multiplayer was voor mij voor (grote) verbetering vatbaar, rest was goed uitgewerkt

Gast (178.250.195.xxx) op 29-09-2014 om 15:00
HYPE TRAIN CHOO CHOOOO CHOOO iedereen instappen hop naar de volgende teleurstelling van Ubisoft. !!!!! CHOOO CHOOOOOOOOOO

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Far Cry 4
Type:
Game
Releasedatum:
20-11-2014
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media