De afgelopen tijd zijn jullie al bestookt met Watch_Dogs informatie en vandaag stopt dit ook niet, onderstaand namelijk een nieuwe trailer die meer uitlegt over de game, alsmede een uiteenzetting over de resolutie en de framerate.
Naast de trailer heeft Ubisoft ook eindelijk openheid van zaken gegeven over de resolutie en framerate. Op de PlayStation 4 draait het spel op 900p met 30fps en dus niet op de eerder gedachte 1080p met 60fps. De Xbox One versie volgt op gepaste afstand met 792p/30fps, hetgeen gelijk is aan de release van Titanfall.
Creative director Jonathan Morin laat weten dat de focus op een stabiele framerate lag binnen de dynamische, levende wereld van Chicago. Aangezien ze dit al bereikt hadden voor het uitstel, de game moest namelijk oorspronkelijk afgelopen oktober verschijnen, hebben ze in de periode die volgde ook niet gewerkt aan het verbeteren van deze resolutie en framerate.
quote:"The effort was split on continuing dynamism and making sure players can express themselves through hacking without ever being disappointed in how the game responds to them, whether it's visually or through gameplay. That's important. Resolution has nothing to do with that. That's why stuff like resolution can scale a bit down so that we never compromise the soul of Watch Dogs."
Hoewel de PlayStation 3 en Xbox 360 versie minder bevolkt zijn dan hun opvolgers zien ook deze versies er goed uit, waarbij de online ervaring intact is gebleven. Helaas ontbreken echter de competitieve multiplayer mode Decryption en de mogelijkheid om te free-roamen in de multiplayer.
zeiken op sony terwijl de One versie een nog lagere resolutie heeft is FAIL
Vergelijk uncharted 1 en 3 eens dezelfde hardware ,maar een wereld van verschil.
Ubi heeft ook een ps3/360 game moeten overzetten naar de ps4/one en de beelden hard op moeten poetsen , ik vind het slordig van ubi dat het niet beter draait.
Maar ja, de volgende AC zal laten zien hoe het wel moet