@redneckerz
''Hoe wil jij bijvoorbeeld de 48 GB install patchen?''
- Open Origin, rechtermuisklik op Titanfall, klik op ''check for updates'' en wacht.
Respawn zal niet voor niets voor ongecomprimeerde audio hebben gekozen
Ik draai de game hier met één GTX 780 3GB en draait op 60fps met af en toe dips naar 40fps.
Settings : 2560x1600 max settings(high), 8xAA. vram gebruik rond de 3GB
Het matchmaking systeem werkt netals COD Ghosts, waar ik geen fan van ben aangezien ik vind dat PC games MP's undedicated servers moeten hebben zoals Battlefield op de PC.
Waar ik als PC gamer zit op de wachten is een fix zodat SLI gaat werken en een een fix voor de screen tearing als ik op uncapped frames speel.
IMO is de game technisch achterhaald. De Source engine is zodanig opgefokt dat er hoge systeemeisen vereist zijn, eigenlijk hetzelfde geval met COD Ghosts op de PC. Die game heeft ook een oude engine die geraped is tot het niet meer kan en uiteindelijk ook hoge systeemeisen vereist. Ghosts had hier zelfs nog meer dan 3GB nodig om goed te kunnen draaien op max settings.
Misschien is het ongecomprimeerde audio idee dan nog niet eens zo slecht.
However, Deze technische issues nemen niks weg van de gameplay, die ik verfrissend vind. De game speelt echt heel smooth, direct en snel.
Ik kan ze voor Titanfall 2 wel een nieuwe/andere engine aanraden.
over de Xbox versies kan ik je niks vertellen.
PS : De technische issues die in BF4 en Ghosts zitten zijn toch echt een stuk serieuzer dan de kleine issues van Titanfall.
Voornamelijk de kritiek die de afgelopen maanden op Dice is gegeven is meer dan terecht.
Titanfall is technisch gewoon prima en technisch beter dan elke shooter die op het moment verkrijgbaar is, ook al zijn er niet veel shooters op het moment.
Mensen houden van shooters. Er zijn goede verhalen over Titanfall. Dus waarom dan geen No.1
Gewijzigd door Beretta-1992 op 06-05-2014 om 17:17