Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Castlevania: Lords of Shadow 2 details


Door Rene Groen op 12-05-2013 om 14:18
Bron: Gaming Everything

In 2010 verscheen Castlevania: Lords of Shadow, een reboot voor de serie die door velen enthousiast werd ontvangen. Het is dan ook niet gek dat we een sequel mogen verwachten, waarvanw e nu meer leren.

In de laatste uitgaven van OPM UK en OXM UK komt nieuwe informatie over de titel naar buiten, waarbij we het volgende leren:
  • Lords of Shadow 2 zal het einde vormen voor het verhaal.
  • De benadering voor deze sequel zal minder hapklaar worden gepresenteerd.
  • Ankerpunten worden opgelicht wanneer de speler hierom vraagt. Op de hogere moeilijkheidsgraden zullen deze geheel niet verschijnen.
  • De omgeving sluit ditmaal naadloos op elkaar aan.
  • Samenvattingen van missies zijn ditmaal vervangen door teleporters, bekend uit de Castlevania titels van Koji Igarashi.
  • De eindbazen zijn aangepast, ditmaal zijn ze langer, maar meer gevarieerd dan in het origineel. Onduidelijk is nog of er ook checkpoints gedurende zo'n gevecht zijn.
  • Als speler krijgen we ditmaal een vrije controle over de camera. Laat je deze met rust, dan zal deze zich gedragen zoals voorheen.
  • De Combat Cross is vervangen door de Blood Whip, maar qua uitwerking zijn ze redelijk hetzelfde. Een voorbeeld zijn de aanvallen op afstand die het gehele scherm vullen. Door sterke en lichtere aanvallen af te wisselen kun je tevens nog altijd combo's opbouwen.
  • Magie is ditmaal vervangen door Dracula's bloed.
  • Je eigen bloed zal niet regenereren, je dient dit te verdienen door te vechten met bekwaamheid en door te moorden.
  • Je kunt Focus aanvullen door aanvallen te ontwijken, perfect te blokkeren en te counteren. Wordt je zelf geraakt, dan verlies je alle focus die is opgebouwd.
  • Ruw bloed kan worden omgezet tot Void en Chaos. Met Void verandert je wapen naar het Void Sword, waarmee je bij iedere rare klap health krijgt geregenereerd. Bij Chaos verandert je wapen naar een paar klauwen waarmee je door de schilden van vijanden kunt breken.
  • Eén van Dracula's eigen trucjes is om stervelingen te controleren, waarbij hij ze tot mist kan doen verdampen om zo ongezien voorbij secties te komen, bijvoorbeeld ook geheime gebieden.
  • De game zal humor bevatten.
  • Het team voerde een debet over de toevoeging van een bepaalde scene:
    quote:
    “While no one’s winking at the camera, when Gabriel Belmont wrestles a crucifix out of a Golden Paladin’s grip, informing the Brotherhood that he, Dracula, has been chosen by God, what follows is an ecclesiastical nuclear blast so large that the camera cuts to a shot of the planet.”
  • Het spel kent een nieuw Mastery systeem, hetgeen samen valt met het vrijspelen van extra bewegingen en combo's via ervaringspunten. Iedere keer wanneer je een vrijgespeelde combat move gebruikt verdien je Mastery in deze skill.
  • De Void Sword, Chaos Claws en Blood Whip kunnen verbeterd worden, bijvoorbeeld om sneller te genezen of om sneller door de verdediging van een vijand te breken.
  • Wanneer de speler zich beperkt tot enkele bekende combo's zul je het in de latere levels erg moeilijk gaan krijgen.
  • De actie speelt zich af over twee tijdsperioden. Het grootste gedeelte speelt zich af in de moderne tijd, gemaakt om aan te sluiten bij de Gotische periode van Castlevania. De andere tijdsperiode speelt zich af in het kasteel.
  • De platformelementen zijn verbeterd.
  • Er zijn gebieden die geheel optioneel zijn, maar vooral als beloning dienen voor de toegewijde spelers. Stel dat je bijvoorbeeld een meisje terugbrengt met de mogelijkheid om stervelingen tot mist om te zetten, dan ontdek je niet alleen een geheime kist, maar zelfs een geheel geheim gebied.
  • De sequel zal groter worden dan het origineel, tegelijkertijd zijn de Quick-Time Events teruggebracht.
  • De Tiatan gevechten zijn uitgebreider, waarbij de speler de volledige controle krijgt en dus niet alleen maar op knoppen drukt.


14:56  The Sims 3 brengt baby-draakjes
10:00  Watch Dogs met info en screenshots
 Reacties (3)
 Pagina: 1
elemeNt op 12-05-2013 om 16:28 [Niv: 129 / Exp: 6440]
Klinkt goed! En de game nog groter dan origineel? Die game had al enorm veel speeluren voor een hedendaagse adventure.

VEPArie op 13-05-2013 om 08:31 [Niv: 1 / Exp: 69]
tiatan?
bedoel je niet titan

Subastion op 14-05-2013 om 22:38 [Niv: 14 / Exp: 699]
Het eerste deel nooit uitgespeeld. Misschien had ik de game niet eerst op hard mode moeten proberen.

Gewijzigd door Subastion op 14-05-2013 om 22:41

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Castlevania: Lords of Shadow 2
Type:
Game
Releasedatum:
27-02-2014
Ontwikkelaar:
Mercury Steam
Uitgever:
Konami
Media:








Meer media