Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 Februari 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Februari 2020 
(17) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Februari 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Februari 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
18 Februari 2020 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
(3) 
17 Februari 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
16 Februari 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
15 Februari 2020 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
14 Februari 2020 
(12) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Februari 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Februari 2020 
(5) 
(1) 
11 Februari 2020 
(0) 
(1) 
(7) 
(0) 
(1) 
(1) 
10 Februari 2020 
(3) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Februari 2020 
(6) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
08 Februari 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
07 Februari 2020 
(2) 
(0) 
(15) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Februari 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(2) 
(6) 
(0) 
05 Februari 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(9) 
(0) 
04 Februari 2020 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
03 Februari 2020 
(2) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
Monster Energy Supercross 3
Patapon 2 Remastered
Coffee Talk
Gamed Gamekalender Februari 2020
Nieuws:

Borderlands 2 groter dan origineel


Door Rene Groen op 29-08-2011 om 15:03
Bron: Destructoid

Wanneer een game een sequel krijgt moet deze aan enkele eisen voldoen, zo moet nummer twee vooral 'grootser' zijn in verschillende opzichten. Gearbox begrijpt dit en past dit in ieder geval op één gebied toe in Borderlands 2.

Art Director Jeramy Cooke geeft tijdens het PAX evenement aan dat de sequel één derde groter zal zijn dan het origineel. Exploratie binnen de wereld is hierbij volgens Cooke van een groot belang en dus zal de mini-map altijd zichtbaar zijn, zodat spelers niet verdwalen in hun ervaring.

Op dit moment is de ontwikkelaar vooral bezig om de game een naadloze ervaring te geven waarbij ieder gebied op een logische wijze aan elkaar gekoppeld is. Als voorbeeld noemt hij de top van een berg, wanneer je hier als speler op staat moet je als speler in het zuiden de woestijnen kunnen zien, terwijl je in het noorden de bevroren delen kunt aanschouwen. Dit voorbeeld noemt hij niet voor niets, Borderlands 2 moet namelijk diverse omgevingen tonen, denk aan woestijnen, gras, ijs en vulkanen.

Borderlands 2 verschijnt volgend jaar op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.


15:19  Namco Bandai en Tecmo met aankondiging
14:57  FIFA 12 laat TV-reclame zien
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (62.193.225.xxx) op 29-08-2011 om 18:11
Misschien moeten ze afkijken bij The Witcher 2 en Deus Ex, dan leren ze tenminste een verhaal in te stoppen.

Ik ben in ieder geval niet echt enthousiast over Gearbox deze generatie.

Gast (80.56.128.xxx) op 29-08-2011 om 18:18
Borderlands 1x uitgespeeld =) duurde best lang.. zonder goede story heelaas, maar quests zat XD
Deze koop ik zeker ook ^^

D: op 29-08-2011 om 20:55 [Niv: 172 / Exp: 8612]
oehhhh daar krijg ik wel zin in dan, ik heb borderlands 1 nog niet helemaal uitgespeeld, bijv die uberbaas die je normaal gesproken enkel online met zn 4en doodkrijgt, en ik heb nog moxis underdome die ik moet uitspelen, heb alle dlc ook van deel 1, een van de beste couch coop games allertijden.

Als borderlands 2 echt groter word dan kan dit nog weleens een beter spel worden dan skyrim.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Borderlands 2
Type:
Game
Releasedatum:
21-09-2012
Ontwikkelaar:
Gearbox Software
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media