Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
12 Juni 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Grafische chip PlayStation 3 wordt zuiniger


Door Joni Philips op 26-04-2010 om 18:16
Bron: 1Up

Met de PlayStation 3 Slim lanceerde Sony afgelopen jaar een gloednieuwe PS3, maar ondertussen is die PS3 versie ook reeds 'verouderd'.

Momenteel vind je in de Japanse winkels namelijk PS3 Slims met productiemodel CECH-2100A in plaats van CECH-2000A. Qua uiterlijk is er geen verschil tussen beide versies, maar intern heeft Sony heel wat zitten sleutelen. Zo bevat de console nu twee 128 MB XDR RAM chips in plaats van vier 64 MB XDR RAM chips om plaats en geld te besparen. (Red.- Daarnaast heeft de PS3 ook 256 MB GGDR RAM voor de RSX.) Ook de RSX is kleiner geworden, deze wordt nu geproduceerd via een 45 nm procédé waardoor hij kleiner, goedkoper en zuiniger is. De CECH-2100A verbruikt daardoor 10% minder dan de CECH-2000A. Of de console ook bij ons al in de winkelrekken ligt, zul je zelf moeten ontdekken. Sony promoot dit soort kleine updates niet.


18:25  Bruckheimer: 'Grens games en films gaat vervagen.'
16:22  Halo: Reach toont beta gameplay
 Reacties (30)
 Pagina: 1 | 2
zie sang op 26-04-2010 om 18:19 [Niv: 80 / Exp: 3986]
verandert er iets aan de gfx daardoor ?.
Als het nee is maakt mij niet uit ....

Gast (62.140.137.xxx) op 26-04-2010 om 18:20
Natuurlijk niet xD


Gast (87.65.164.xxx) op 26-04-2010 om 18:23
hoe zit het nu eigenlijk met die Cell-technologie? was geflopt en verkocht meende ik :?

Joni Philips (Eindredacteur) op 26-04-2010 om 18:26 [Niv: 1182 / Exp: 59089]
@Zie sang: nope, het resultaat blijft hetzelfde.
@Gast: De Cell wordt net als de RSX extern geproduceerd.

Gast (85.147.12.xxx) op 26-04-2010 om 18:55
@gast164: Die Cell gaan ze weer voor PS4 gebruiken maar dan 2x zoveel.
Geflopt is die niet lele

Gast (86.83.92.xxx) op 26-04-2010 om 19:11
Dan wacht ik liever op de nieuwe chip.

Gast (80.126.80.xxx) op 26-04-2010 om 20:28
dat sony het nooit aankondigd of erover een bericht released heeft er ongetwijfeld mee te maken dat ze niet willen dat oudere modellen door dit soort nieuws massaal in de schappen blijven liggen, eigenlijk heel logisch dus.

SCRAP op 26-04-2010 om 20:59 [Niv: 22 / Exp: 1102]
Of de CELL geflopt is, tsja, in zekere zin wel. Het enige waar hij op grote schaal voor gebruikt wordt is de PS3. Aanvankelijk was het de bedoeling om de CELL in tal van apparaten te gaan gebruiken. Decoders, televisies, servers, workstations en mainframes, noem maar op. Uiteindelijk is daar niet zo heel veel van terecht gekomen en heeft zowel IBM als Toshiba de stekker uit het project getrokken. Maw, de CELL zal NIET verder ontwikkeld worden. De techniek heeft het hele concept van CELL namelijk ingehaald. Tijdens de ontwerpfase van CELL was multicoreprocessing nog helemaal niet aan de orde. Ik kan me nog goed de beweringen herinneren dat de CELL vijf keer zo krachtig was als een toenmalige Pentium 4. Inmiddels zitten we met onze desktop cpu's al op 6 fysieke cores met hyperthreading. En en in de (nabije) toekomst zal dit aantal alleen maar toenemen. De CELL heeft maar 1 volledige core, aangevuld met simpele rekenunits. 6 jaar geleden, toen het ontwerp van de CELL werd afgerond zeer interessant. Vandaag de dag echter niet meer. Vandaar......

Dus ja, de CELL is tot op zekere hoogte geflopt. En op het vlak van de PS3 misschien ook wel. Het was de bedoeling dat de PS3 twee CELL cpu's zou krijgen, ZONDER RSX. Hier bleek de CELL niet krachtig genoeg voor te zijn, gezien het feit dat de prestaties tegen vielen. Op de valreep heeft Sony moeten besluiten om de tweede CELL te schrappen en er een redelijk standaard Geforce 7800 van Nvidia aan toe te voegen. Dus je kan gerust stellen dat de CELL niet aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen.

http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2505099

Bericht waarin te lezen valt dat de PS4 dus GEEN CELL zal bevatten.

Gewijzigd door SCRAP op 26-04-2010 om 21:09

Cain op 26-04-2010 om 21:00 [Niv: 147 / Exp: 7344]
@ Gast (87.65.164.xxx),

De Cell zit in aardig wat supercomputers dus ik denk niet dat het een flop is. IBM heeft verdere ontwikkeling wel stopgezet omdat ze geen toekomst in de Cell zien. Ze produceren ook enkel nog Cell processors voor Sony waarmee ze een contract hebben dus een wettelijke verplichting om ze te produceren.

SCRAP op 26-04-2010 om 21:13 [Niv: 22 / Exp: 1102]
De productie zal ongetwijfeld nog doorgaan tot de laatste PS3 over zoveel jaar van de band rolt. De ontwikkeling door IBM is gestaakt. Er komen dus geen nieuwe, snellere versies meer van uit. Sony zal voor de PS4 iets nieuws moeten zoeken. Op zich niet zo moeilijk, IBM zal mettertijd wel weer iets nieuws en snellers voor Sony op de plank hebben liggen. Geldt ook voor Microsoft natuurlijk, want ook de CPU uit de Xbox 360 is van IBM. Oja, de CPU van de Wii komt ook uit de stal van IBM......

Gast (80.126.80.xxx) op 26-04-2010 om 21:50
Zo scrap, je klinkt alsof je zelf in de chip industrie werkt... wat een lappen tekst hee o.O dus vertel, wanneer komt de cell 2? Ps4? nieuwe xbox? komt u maar...

Joni Philips (Eindredacteur) op 26-04-2010 om 23:06 [Niv: 1182 / Exp: 59089]
@Gast (80.126.80.xxx): Die tekorten van de afgelopen maanden hebben er al voor gezorgd dat er geen probleem is met oude PS3s. Dit verklaart de tekorten eigenlijk.

Gast (94.212.135.xxx) op 27-04-2010 om 00:06
Wel, er komt de aankomende tijd nog geen PS4 dus ik denk dat ze deze Cell nog wel even blijven ondersteunen.

Gast (80.126.80.xxx) op 27-04-2010 om 01:43
wie heeft het over tekorten? welke tekorten? waren ze weinig te krijgen dan? ow zie, dan hadik gelijk, als idreen ging wachten op nieuwe modellen waren er geen tekorten :P

coole-emre op 27-04-2010 om 01:49 [Niv: 3 / Exp: 141]
ps3=ps3

Gast (145.7.224.xxx) op 27-04-2010 om 02:01
Scrap, de cell processor is helemaal niet geflopt weet niet hoe je daaraan komt.

De cell processor wordt ook door Toshiba en Nvidia gebruikt voor andere producten.

Tevens is de cell processot sneller dan een intel I7 processor en ook nog eens dat intel,amd en ibm de technieken in zijn processors stoppen, dat noem ik missie geslaagd.

Om nog eens goed de feiten om je oren te slaan is maar een pc game die men kan vergelijken met een willekeurige PS3 exclusieve.

En hoe kom je aan die onzin dat er twee cellprocessors zouden komen om de rsx overbodig te maken?

De rsx is gelijk tijdig met de cell architectuur ontwikkeld en de rsx is GEEN 7800 maar een 7900, je klets hier helemaal uit je nek, en dat link van is zo onbetrouwbaar, er is helemaal niet besloten om de cell te cancelen er waren geruchten dat men de cell zou canselen maar er waren ook geruchten dat de ps4 een cell opvolger kwam met 32 cores en 4 ppe.

Je moet niet mensen hier valse informatie geven wat een gerucht is, maak daar geen feit van graag.

Verder heeft de cell architectuur meer indruk gezorgd dan een oude pc architectuur.

De cell is verre weg van geflopt kerel. De vraag is, wie gaat de cell ondersteunen? zoals moederborden/gpu makers en de ram makers.

De cell architectuur is velemaal beter dan een pc architectuur en het een perfecte concurentie zijn voor monopolie zitter intel, want amd is geen partij voor intel met zijn x86 architectuur, de cell architectuur blaast de x86 weg.

Moet je eens voorstellen als deze fabrikanten wat ik net heb getypt de cell architectuur ondersteund, wat voor gevolgen zou de pc markt krijgen.


SCRAP op 27-04-2010 om 09:16 [Niv: 22 / Exp: 1102]
Huh?! Grappig.

Ik zal er beknopt, doch serieus op in proberen te gaan. Al weet ik niet of het zinvol is. Volgens mij zit je gewoon de boel te stangen namelijk.

1.
Het is algemeen bekend dat er een aangepaste, gedowngrade Geforce 7800 in de PS3 zit. De Geforce 7900 was daarnaast niks anders dan een iets opgevoerde 7800, maar dat terzijde.

Quote van Nvidia!!!

""There's no doubting that NVIDIA's new 7800GTX is the ultimate in PC graphics technology. The card's G70 GPU, which is more than twice as powerful as two of NVIDIA's previous top-of-the-line 6800 boards, shares a lot of similar workings with the PS3's RSX chip - "[b]only it isn't as fast.[/b] Oh, and it retails for $599. "

En

"SOME INTERESTING SPINOLA has been spouting from the PlayStation 3 camp today after an nVidia spokesperson was quoted in PlayStation Magazine saying that the RSX GPU is basically a slightly less powerful GeForce 7800.
So says Evil Avatar, having seen the magazine.*

This puts paid to the rumours that the RSX was basically an off-the-shelf 7800 chipset, though the big news is in the "RSX is slightly less powerful" part of the statement."

2.
Het bericht dat de ontwikkeling van de CELL gestaakt is komt rechtstreeks van IBM. Is geen gerucht. Dat er ideeen van de CELL in andere CPU's verwerkt worden lijkt me logisch. Al gaf ik al eerder aan dat het hele multicore concept in zijn geheel al gemeengoed is geworden. De CELL was zo ontwikkeld dat er met een beperkt transistor aantal toch wel degelijk meerdere threads gedraaid konden worden. Zonder dat ze daadwerkelijk 9 volledige cores hoefden te implementeren. Daarom de betrekkelijk eenvoudige DSP achtige cores. Inmiddels is de techniek al zo ver gevorderd dat men inplaats van simpele rekenunits ook echt meerdere cores kan toepassen. Dit omdat het procedé inmiddels fiks is geslonken. Intel heeft Hexacores met hyperthreading, 12 threads! En ook AMD heeft voor weinig geld een Hexacore, en zelfs al een 12 core!! Voor de servermarkt. En dan heb je dus 12 volledige cores die per definitie sneller en breder inzetbaar zijn dan de beperkte SPE's van de CELL. In de toekomst zal deze trend zich alleen maar verder doorzetten en is de CELL derhalve overbodig. Al sluit ik niet uit dat misschien Sony of Toshibe nog iets met het concept gaan doen. Wat Nvidia er mee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk, maar dat heb je waarschijnlijk uit de lucht gegrepen.

3.
Geen idee of ik je goed begrijp, maar volgens mij probeer je me te vertellen dat er geen enkel PC spel bestaat dat mooier en beter is dan een PS3 exclusive. Waarmee je impliceert dat de CELL wel krachtiger móet zijn dan de snelste PC van dit moment.... Wat een redenatie.... Het spijt me voor je... Maar de enige reden dat er weinig games op de PC zijn die het onderste uit de kan halen, komt vanwege het feit, en dat heb ik al vaker aangegeven op deze site, dat PC gaming dankzij piraterij aan het uitsterven is. Games worden voornamelijk voor de console ontwikkeld, waarna je als je geluk hebt, het spel geport wordt naar de PC. Daarom, en dat zegt dus niks over de rekenkracht van de PC.

Alles wat je op de PS3 ziet is ook mogelijk op de PC, maar dan mooier, scherper en met meer AA en AF.

4. De CELL uit de PS3 is NIET sneller dan een snelle Core i7. Dat is per definitie niet het geval. En de ontwikkeling van Intel CPU's staat niet stil, integendeel.. Dit gecombineerd met de vele malen snellere GPU's van de PC, eventueel in SLI... Nou ja, ik ga dit flauwe verhaaltje niet eens verder uitleggen want deze hele discussie slaat nergens op. Je weet zelf ook wel beter.

De CELL zou idd toegepast worden in talloze apparaten. Klopt, hier is echter niet veel van terecht gekomen. Sommige Toshiba tv's zouden er een krijgen. Geloof niet dat dit ooit van de grond is gekomen. Ook zou er een insteekkaart met CELL cpu's voor workstations komen. Ook nooit meer iets van vernomen. Moederbord fabrikanten en rammakers die de Cell moeten gaan ondersteunen? waar heb je het in vredesnaam over.. My God...

En tot slot, de CELL architectuur een concurrentie vor Intel zijn monopolie?! Huh? Intel heeft geen monopolie!!! Haal de Van Dale er abu eens bij. En daarnaast maakt Intel x86 CPU's, evenals AMD en Via. De CELL is een PowerPC architectuur, dit heeft NIKS met x68 te maken. Als je het hebt over concurrentie, dan zou het een concurrent voor IBM eigen Power6 of Power7 kunnen zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Maar dat weet je best.

En dan vervolgens stellen dat IK valse informatie geef aan de mensen hier? Ga ajb slapen. Ik steek je in m'n zak als het op computertechniek aankomt...

Gast (94.226.19.xxx) op 27-04-2010 om 09:38
nerdpower ftw _O_

Gast (76.73.38.xxx) op 27-04-2010 om 11:34
geen nerd power gewoon eindelij keens iemand die echt geinformeerd is en wssl net als ik zelf in de industrie zit.

Ik geef de sony fanboys al jaren hier op deze site dit weerwoord. En ik vertel al jaren waarom die ps3 games er goed uitzien. Elke Dev weet dat dat niet zozeer te maken heeft met de hardware maar meer met software. Te weten de sony first party devkits zijn 100% OPENCL based. Alle andere dev's gebruiken meestal een Dx instructie set dieze daarna poorten naar opencl. Dit zodat hun games gewoon lekker lopen op de 360 en eventueel de pc poort.
Sony exlusives hoeven dit uiteraard niet. Voor de verschillen en voordelen van opcel GL/CL ten opzichte van directx ,chk google maar ,dat ga ik niet allemaal uitleggen hier.

De Cell heeft wel een voordeel namelijk zoals door mijn collega hierboven is utigelegd het is een vrij simpel processor met een zeer beperkte instructieset. Het kan n1 1 taak tegelijk heel goed utivoeren. met name het encoden/decoden van filmpjes is ie een ster in. Nou als je dat weet en je kijkt dan nogmaals naar de meeste sony exclusives die dan zogenaamd zo "filmisch" aandoen. Dan begrijp je zelfs al snel als leek waar die (mooie) schijn vandaan komt uit uncharted en God of war. Ziet er allemaal leuk en filmisch en vloeiend in beweging uit. Maar het is enkel een filmpje wat o pde achtergrond draait. Vanuit dat filmpje programmeer je dan een hand of een andere actie die gedaan moet worden. Maar het is zo scripted als maar kan en altijd op dezelfde manier. Vandaar dat de games als uncharted en gow je eigenlijk hoogstens 2 keer speelt en daarna lopen ze stof te happen. Mensen en reviewers die het dan hebben over :" maar de schaal is zo grootst en dit en dat......" die hebbe ner totaal geen verstand van. De schaal is helemaal neit groot ,enkel alleen die illusie word gewekt, mede door de cell processor die terwijl hij de nromale gameplay rendert ,ook nog eens een simpel filpje op de achtergrond draait van een god of titan of een trein of een waterval of wat voor andere fake dingen dan ook.
En sony doet dat gewoon goed ,de fanboys trappen er massaal in. Het grote publiek niet gelukkig en dat blijkt uit de verkoop cijfers v/d exclusives.
en die n00b van hierboven die de ps3 games dna wil vergelijken met pc games: IN CRYSIS is helemaal niks een achtergrond filmpje. Alles wat je ziet word REAL TIME GERENDERD, van de zee tot aan met die boom ergens op een bergtop ,tot aan de wolken ,ALLES IS REALTIME ,ingame ,in ENGINE en is echt AANWEZIG in het speelveld. In GOW 3 niet.

Als je dat niet begrijpt ga dan aub geen pc games vergelijken met die simpele console gamepjes van jou die met moeite op 720p lopen. Terwijl Crysis alles realtiem rendert met AA en AF op max in een Resolutie van 2500 x 1600 of voor de midner bedeelden zonder nasa pc op full hd 1920 x 1080 native progressive @ 40-60 fps.

sony fanboys moeten gewoo nee nworkshopje in programmeren krijgen voordat ze onzin mogen rondspuwen op een gamessite als deze

SCRAP op 27-04-2010 om 12:43 [Niv: 22 / Exp: 1102]
Thanks gast hierboven.

Ik zie tot mijn verbazing in die wazige post van die raaskallende gast ook nog dat hij stelt dat het helemaal niet de bedoeling was dat er aanvankelijk 2 CELLs in de PS3 zouden komen. Dit is wel waar. In eerste instantie was er helemaal geen sprake van een RSX. Sony wilde alle handelingen door de 2 CELL cpu's uit laten voeren, dus ook de grafische taken. Na uitvoerig testen bleken de twee CELL cpu's hier niet krachtig genoeg voor te zijn. Helaas stond de PS3 toen al op het punt om gelanceerd te worden. Sony moest dus moet spoed op zoek naar een oplossing. Deze werd gevonden in een iets gestripte versie van de toen nieuwe Geforce 7800. Dus NIET de 7900, zoals de raaskaller beweert. Deze was toen nog niet eens uit... Prima oplossing hoor, maar helaas zitten er in het ontwerp van de 7800 i.c.m. het geheugenbeheer van de PS3 een aantal vervelende bottlenecks welke alleen met slim programmeerwerk enigszins te compenseren zijn. Het ontwerp van de PS3 is afgeraffeld om niet al te lang na de 360 op de markt te komen. Gelukkig zijn er een paar goede software bedrijven die wél kunnen programmeren en daarom kan je toch een meer dan redelijk resultaat uit de PS3 persen. Echter kost dit een hoop tijd, moeite en daardoor geld. Om die reden zijn de grafische toppers op de vingers van 1 hand te tellen.

Al met al heeft de PS3 op papier meer rekenkracht dan de 360, echter door de ongelukkige samenstelling van hardware zijn de prestaties in de praktijk in de meeste gevallen gelijkwaardig. Het enige echte grote verschil zit hem in de Blu-Ray speler en daarmee heeft de PS3 dus wel een groot voordeel ten opzichte van de 360!

Hier nog een ander bericht waarin staat dat IBM de ontwikkeling van de CELL gestaakt heeft. Ook wordt er logischerwijs aangegeven dat IBM de huidige CELL processor nog wel blijft maken zolang Sony er om vraagt. De PS3 zou immers een jaar of tien mee moeten gaan.

http://www.insidegamer.nl/hardware/playstation3/nieuws/27705/ibm-blijft-cell-processors-maken-voor-sony.html

Hier nog een interessant 'geruchtje'. Sony zou de CELL volledig links laten liggen voor de PS4 om een toegankelijker platform te willen ontwikkelen. Ontwikkelaars zeiken namelijk constant over het onhandige en tijdrovende programmeren van de PS3.

http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/18330/maakt-playstation-4-geen-gebruik-van-cell-processor/

Gewijzigd door SCRAP op 27-04-2010 om 12:47

Gast (86.93.232.xxx) op 27-04-2010 om 13:49
Een duidelijk verhaal SCRAP. Ik heb me nooit erg verdiept in de hardware van de ps3, maar heb altijd al het idee gehad dat er het een en ander niet zo handig gedaan was.

Gast (86.83.92.xxx) op 27-04-2010 om 14:10
@ SCRAP & Gast (76.73.38.xxx)

Dus ontwikkelaars hebben een truukje uitgevonden om ons de illusie te geven dat de PS3 grafisch krachtiger is dan de concurrenties?

Hmmm... Ik ga dus vanaf nu PS3 games met andere ogen bekijken...:(

Gast (87.209.115.xxx) op 27-04-2010 om 14:37
@Gast (86.83.92.xxx)

Dat maakt toch niks uit. Zelfde was met de PS2. Daar kwamen later veel meer goede PS2 uit dan in het begin vanwege deze 'trucjes'. Maar zo'n trucje is niet slecht, want wij hebben er alleen maar voordeel van als het beter wordt.

De PS2 (en PS3) zijn beter in staat om mooie films af te spelen. Als je de spelletjes dus maakt alsof het een film is, werkt het veel beter.

Je kan het zeg maar zo zien: iemand lust geen aardappeltjes met worteltjes, maar die zelfde persoon lust het wel (en vind het zelfs lekker) als de worteltjes door de aardappels worden gemixt.

Gast (82.174.246.xxx) op 27-04-2010 om 16:38
scrap,je lult echt als brugman.
ben zelf een pc gamer en ik moet toch zeggen dat de meeste pc games gewoon weg niet kan meten met uitzondering crysis met games zoals killzone 2/ uncharted 2en god of war 3.

je zit hier gewoon de boel mensen te belazeren met je verzonnen zogenaamde feiten de cell processor je haalt zoveel dingen door elkaar heen.

om ermee te beginnen praat je over de cell alsof het een pc processor is,wat overigens x86 architectuur is. de cell processor is heel wat sneller dan gemidelde processrs van intel en amd daarnaast heeft de cell 8 cores waarvan een is uitgeschakelt is voor mogelijke unlocking voor toekomstige planning van sony.

verder beweer je dat de ps3 eerst twee cell cpu's zou krijgen, dat is in iedergeval 100% niet het geval. weer zo'n uitspraak door onwetenheid.

verder ga ik niet eens op in, je bent vast een xbox fan gezien jou history dat je meestal hardware van een ander merk in de grond kan boren met leugens die je brengt zoals hebt gepost.

leuk dat je jezelf kan supporten om even uit te loggen en reageren op je eigen verzonnen verhaal.

GanGsterG op 27-04-2010 om 17:57 [Niv: 256 / Exp: 12782]
ja als ze bij de ps3 trucjes gebruiken, waarom doen ze het dan niet op de 360.

eerst wil ik het zien dat ze trucs gebruiken anders blijft het het gewoon een verzinsel.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
PlayStation 3
Type:
Hardware
Releasedatum:
23-03-2007
Ontwikkelaar:
Sony Interactive Entertainment
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media