Na drie Halo delen besloot Bungie niet simpelweg aan Halo 4 te werken, maar eerst met Halo: ODST te komen, gevolgd door het nog te verschijnen Halo: Reach.
Laatstgenoemde titel kwam al meerdere keren voorbij op Gamed, maar Bungie had dit graag anders gezien. Creative Director Marcus Letho laat weten dat het team bij iedere beta of alpha fase er beelden uit zullen lekken, en dit gebeurde dan ook. Het is echter nooit de bedoeling dat deze beelden in handen van het publiek komen, zij zullen de titel beoordelen aan de hand van deze beelden terwijl deze nog lang niet af is.
quote: "To put stuff out there, like the beta, we understand that we're going to do our best to make it as good as we possibly can. Even the things we showed (at X10), they're not done yet, but we realize that stuff is going to get out to the public and we're going to get scrutinized as a result. That's part of making games that we just deal with."
Halo: Reach lekte afgelopen november voor het eerst naar buiten toen er wazige foto's gemaakt waren van een vroege versie. Ook vorige maand was er weer een lek te betreuren, toen werd het hoofdmenu op video vastgelegd en op internet gezet.
|