Nieuws: Dood gaan is geen feest in OF: Dragon Rising
Door Rene Groen op 13-08-2009 om 00:06
|
Bron: VG247
|
Games zijn grofweg in een tweetal categorieën in te schalen: de realistische titels, en de niet-realistische titels. Operation Flashpoint: Dragon Rising behoort absoluut tot het eerste soort.
Deze militaire game moet zeer realistisch worden, en als de ontwikkelaar realisme zegt, dan bedoelen ze het ook. Producer Sion Lenton legt bijvoorbeeld uit dat het dood gaan in de game absoluut geen pretje is om naar te kijken. Met een headshot ga je bijvoorbeeld meteen dood, maar een kogel in de borst of het been kan ervoor zorgen dat weliswaar hevig gewond bent, maar nog niet dood gaat. Mocht je dit bij een teamgenoot zien gebeuren en je benadert hem, dan kan het zijn dat hij dood aan het bloeden is, hetgeen verschrikkelijk is om te zien, en iets waar we niet licht over moeten denken.
quote: 'The same damage system is true for you, which makes things more challenging. We want to make death as unpleasant as possible, and to make players more careful. You’re not going to run through an open field with your guns blazing. The game will teach you not to do that.'
|
|
|
|
00:06 High Voltage gebruikt Infernal Engine
00:06 Ook Brink gaat aan de DLC
|
Reacties (19) |
|
Pagina:
1
|
|
FloriX
op 13-08-2009 om 00:08
[Niv: 258 / Exp: 12906]
|
Dan vraag je jezelf toch af of het allemaal niet té realistisch wordt.
|
|
Gast (85.144.88.xxx)
op 13-08-2009 om 00:17
|
Ga je flippen dan als je dood gaat aan een bloeding in je been?
Ik kan me niet voorstellen dat het angstaanjagend is om iemand dood zien te gaan. Het ene moment zegt ie kut met been en het andere moment doet ie niks. nou joepie, oe wat eng.
|
|
Mafusto
op 13-08-2009 om 00:24
[Niv: 115 / Exp: 5756]
|
'You’re not going to run through an open field with your guns blazing. The game will teach you not to do that.'
O yesh I will.
|
|
Gast (81.70.207.xxx)
op 13-08-2009 om 00:32
|
Gewoon rennen en goed mikken lukt werkt altijd :)
|
|
BDDesigns
op 13-08-2009 om 01:08
[Niv: 16 / Exp: 822]
|
Lol @ mnesne hier boven
Ignorace *schudt hoofd*
Must have voor mij
|
|
Gast (193.172.13.xxx)
op 13-08-2009 om 08:32
|
Dat is de bedoeling met operation flashpoint.
dat het realisme benaderd, dat maakt deze game zo strak juist.
ik heb het juist een beetej gehad met rechtaan toe shooters en multiplayer zonder tactiek. deze game gaat daar verandering in brengen !
|
|
MaartenL
(Redacteur)
op 13-08-2009 om 10:28
[Niv: 472 / Exp: 23598]
|
"Gewoon rennen en goed mikken lukt werkt altijd  "
Dat zal je dan nog enorm gaan tegenvallen xD
En Arma II had ook een gelijkaardig sterf systeem. Raakt een vijand je goed genoeg, dan lig je te kreunen op de grond en kan je enkel 'medic!' roepen
|
|
Wii gamer
op 13-08-2009 om 12:12
[Niv: 290 / Exp: 14517]
|
Mja, het is wel leuk om de mobiliteit van een soldaat te beperken als ie een wond in zn been heeft bijvoorbeeld. Dat is wel realistisch en leuk, maar als het veel verder gaat dan dat, dan kan het nog wel eens te ver gaan.
|
|
spartans
op 13-08-2009 om 12:14
[Niv: 205 / Exp: 10270]
|
dat klinkt wel heel erg vet
|
|
Profanity
op 13-08-2009 om 12:16
[Niv: 11 / Exp: 573]
|
Leuk dat zo'n soort titel er is, maar op en duur heb je het dan toch wel gehad Snipers en Campers worden wss enorme problemen.....
|
|
Angel666
op 13-08-2009 om 13:02
[Niv: 59 / Exp: 2969]
|
wel een beetje heel erg realistisch, niet dat het het erg vind in tegen deel zelf ik vind het juist super vet.
|
|
MaartenL
(Redacteur)
op 13-08-2009 om 14:36
[Niv: 472 / Exp: 23598]
|
"Leuk dat zo'n soort titel er is, maar op en duur heb je het dan toch wel gehad Snipers en Campers worden wss enorme problemen....."
Campers? Snipers? Nog geen OP:F gespeeld neem ik aan?
Snipen is niet zo gemakkelijk als in al de andere shooters. Windrichting, afstand, kogel-trajecten etc. hebben allemaal een invloed waardoor het richten al wat andere koek is
|
|
Kurosaki01
op 13-08-2009 om 14:59
[Niv: 154 / Exp: 7711]
|
Gewoon bij je peleton blijven en veel bukken en kruipen zo ging dat in deel 1.
|
|
The Big N
op 13-08-2009 om 15:34
[Niv: 89 / Exp: 4462]
|
Operation Flashpoint was altijd al genadeloos hierin. 3 schoten en je kon weer 3 km terug...
1 van de moeilijkste spellen die er zijn, vergis je niet ;p
|
|
XIX
op 13-08-2009 om 17:34
[Niv: 20 / Exp: 1012]
|
Niet zo maar rennen in een veld? Deden ze dat neit in die trailer waar ze de harcore mode gingen uitleggen? Of haal ik nu 2 spellen door elkaar?
|
|
GekooktEi
op 13-08-2009 om 20:28
[Niv: 483 / Exp: 24134]
|
@ MaartenL
Ja, dat vond ik toch ietwat... tja, aan de ene kant was dat niet echt realistisch. In Expert maakte het sowieso niet heel veel uit, maar in deel 1 vond ik het toch beter, hoewel je toch geraakt kon worden zonder er iets van te voelen. Ik hoop dat het OF2 echt goed gaat lukken om te zorgen dat je nauwelijks meer kan richten als je in je arm wordt geschoten.
@ XIX
Ja, er WAS een trailer over Harcore mode, maar daar RENDEN ze niet door een veld, ze liepen erdoorheen met de wapens vuurklaar. Dat filmpje en die van de Codemasters presentatie hebben me nog 10 x hypeder gemaakt dan ik eerst was
|
|
Gast (83.83.163.xxx)
op 13-08-2009 om 20:51
|
Ik hoorde iemand op Psonnly.nll praten over een Siciliaanse Sixpack.......wat is dat???/
|
|
GekooktEi
op 13-08-2009 om 21:56
[Niv: 483 / Exp: 24134]
|
Bron: *een andere gamesite*.nl -> Reacties
Bonecrusher1973
Hoop dat je ze op locatie alsnog door de kop kan schieten of een siciliaans sixpack kan geven, of zijn vingers kan afsnijden met een mes, of een granaat kan vasttapen in hun mond. De opties zijn grenzeloos, wat een plezier...
Ik weet het ook niet nee...
|
|
Gast (84.82.53.xxx)
op 13-08-2009 om 23:34
|
klinkt net echt.
horror games moeten dat ook als je gebeten bent dat je gewont bent en dan dat je ook zo een zombie of infect word.
|
|
Pagina:
1
|
|
|
|