Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Capcom management wilde Mega Man 9 in 3D


Door Rene Groen op 02-01-2009 om 14:21
Bron: Nintendo Wii Fanboy

Het negende deel in de Mega Man reeks greep terug naar het verleden, inclusief de graphics uit deze gouden tijd. Het had echter weinig gescheeld of dat was niet het geval geweest.

Producent Hironobu Takeshita geeft aan dat het management van Capcom gewoon een 3D Mega Man game wilde hebben met de komst van het negende deel. Volgens het management zou de 8bit stijl enkel de gamers van vroeger aanspreken, waardoor de verkopen zeer laag zouden komen te liggen.

quote:
'Zelfs als het 8bit design hun zou interesseren zou de moeilijkheidsgraad ze nog tegen staan. Met dat in gedachten hebben we getracht een game te maken die casual gamers aan zou moedigen die niet zo ervaren zijn in actie games.'


Met zijn uitspraak doelt Takeshita op de item shop, welke gemaakt is om de casual gamer te assisteren.


14:36  Moore niet blij met Eurogamer
14:11  Chuchu Rocket naam blijft behouden
 Reacties (17)
 Pagina: 1
Gast (77.166.1.xxx) op 02-01-2009 om 14:25
Was meschien wel slimmer geweest ja.

Gast (62.58.44.xxx) op 02-01-2009 om 14:26
"Met zijn uitspraak doelt Takeshita (...)"

Mooie naam, Takeshita.. je hoeft alleen maar de 'a' op het eind weg te halen en tussen Take en shit te zetten en je krijgt iets moois :].

Zelfs zonder die wisseling.... :'(

Gast (77.166.130.xxx) op 02-01-2009 om 14:27
Ben blij dat het in de stijl van Megaman 2 is.
Ik hou van moeilijke oldskool gameplay.

Tempt op 02-01-2009 om 14:29 [Niv: 26 / Exp: 1323]
@ Gast (77.166.130.xxx)

Helemaal gelijk.

asianck op 02-01-2009 om 14:31 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Megaman zou megaman niet zijn als hij niet moeilyk was..

Gast (62.166.14.xxx) op 02-01-2009 om 14:32
Ik vind het heel gedurfd om een de game in de originele 8-bit stijl uit te brengen op de huidige consoles. Dit zouden ze vaker moeten doen.

Nadeel is idd dat de game net zo moeilijk (of uitdagend) is als zijn voorgangers. Iets wat voor die tijd vrij gebruikelijk was.

Megamen is iig zwaar hardcore en niet een game die je 'even' in een midagje uitspeelt.

Solid_snake op 02-01-2009 om 14:45 [Niv: 16 / Exp: 816]
Ik vind het mooi dat het een retro stijl 2D game is gebleven. Het was ook 1 van de weinige games waar ik veel tijd mee heb gespendeerd in 2008.

Gewijzigd door Solid_snake op 02-01-2009 om 14:45

Gast (77.166.130.xxx) op 02-01-2009 om 14:48
Vanaf X series ging het downhill,
Daarvoor was het lekker oldskool moeilijk.
Gamers tegenwoordig zijn verwend met save opties en lagere difficulties, daarom grijp ik vaak terug naar games die ik vroeger helemaal kapotspeelde op de 8 bits

Wazzim op 02-01-2009 om 15:09 [Niv: 139 / Exp: 6951]
De X serie vind ik heel goed, X4 vind ik echt moeilijk!

Gast (82.95.199.xxx) op 02-01-2009 om 15:35
@Gast (62.166.14.xxx)
Ik vind het juist niet gedurfd. Het is een populaire franchise, waardoor veel mensen zijn die het mogelijk kunnen downloaden. En dan nemen ze een 8-bitstijl zodat het minder mooi hoeft en er minder geld aan hoeft worden uitgegeven. Dus de gok die ze namen lijkt mij niet zo groot.

D: op 02-01-2009 om 15:49 [Niv: 172 / Exp: 8612]
En zo dumb je de spellen dus down he, je moeilijkheidsgraad baseren op de domste/simpelste gamers. Lekker staaltje devolutie dus en dat ze dat niet zien... oh wacht het gaat ook niet om de gameervaring maar om klanten zuigen en melken.

Gast (78.23.134.xxx) op 02-01-2009 om 17:28
Misschien was die moeilijkheidsgraad wel omdat je anders de spellen binnen het uur zomaar kan uitspelen bij je eerste poging.

im2 op 02-01-2009 om 18:08 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Zelfs al gebruiken ze 2D gameplay dan nog hadden ze de graphics in 3D kunnen maken om het wat aantrekkelijker te maken.

MarcianoNL op 02-01-2009 om 18:34 [Niv: 217 / Exp: 10864]
Ik ben juist erg blij met de stijl en moeilijkheidsgraad.

Gast (77.166.130.xxx) op 02-01-2009 om 19:27
Waarom is iedereen zo gefixeerd op 3d graphics?

Gast (80.60.2.xxx) op 02-01-2009 om 20:30
Ik vrees ook dat een 2.5D stijl de verkoop beter had gemaakt, maar een volledige 3D game zoals MegaMan X7 was een totale flop geweest lijkt me.

Gast (81.213.212.xxx) op 14-03-2009 om 13:33
:X

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Mega Man 9
Type:
Game
Releasedatum:
25-09-2008
Ontwikkelaar:
Inti Creates
Uitgever:
Capcom
Media:








Meer media